2022-02-11, 12:01
Medlem
Inga leveranser i dag heller och dom skulle vara skickade i mitten/slutet av förra veckan. Det handlar om tre olika säljare på FS4 som tidigare har levererat inom ett par dagar, så jag får ganska så dåliga vibbar kan jag säga. Precis så här såg det ut månaden innan FS3 stängde, så personligen så skippar jag FS4 tillsvidare och vänder mej till andra marknader 😊
Citera
2022-02-11, 12:22
Medlem
En del säljare på archetyp kan man välja extra stealth, vilket innebär extra betalning, eller vanligt standardbrev. Vad innebär det? Hur packas det vid vanligt standardbrev?
Citera
2022-02-11, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frankgrayson
Inga leveranser i dag heller och dom skulle vara skickade i mitten/slutet av förra veckan. Det handlar om tre olika säljare på FS4 som tidigare har levererat inom ett par dagar, så jag får ganska så dåliga vibbar kan jag säga. Precis så här såg det ut månaden innan FS3 stängde, så personligen så skippar jag FS4 tillsvidare och vänder mej till andra marknader 😊

3 leveranser för mig som ej kommit. Olika brevlådor varje gång.

Sista beställning va för 3000:- av populär och känd shop.

Jag beställer inget mer via FS4. Kommer kanske testa Arche.
Citera
2022-02-11, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenalex
Den där sidan svenskadroger ser katastrof ut men kanske blir bättre sen. Ja läser all min info på drog blog
Svenskadroger?
Citera
2022-02-11, 17:48
Medlem
Det här med PGP nyckel på archetyp, hur tusan löser man det?
Citera
2022-02-11, 19:00
Medlem
Ingen under 100 kommentarer bör få kommentera i denna tråd. Likt hur IT-säkerhetforat var förut.

Uppenbart att luffarn.com smutskastar FS 4.0. Beställde ifrån en gammal säljare på 4.0 och brevet kom fram dagen efter.

Och den som snackar om att postlådorna töms 09.00 har ingen koll. Mellan 16.00 och 17.00 töms lådorna.
Senast redigerad av divadude 2022-02-11 kl. 19:03.
Citera
2022-02-11, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wiltonf
Var hittar man äkta länkar till fs4.0 ??

Den som söker den finner.
Citera
2022-02-11, 19:56
Medlem
Bajenalexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spunk6
Svenskadroger?

någon gav mig någon länk till en sida som heter svenska droger där man kan ska kunna läsa nyheter osv men den såg hemsk ut. jag håller mig till drog blog istället.
Citera
2022-02-11, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Ingen under 100 kommentarer bör få kommentera i denna tråd. Likt hur IT-säkerhetforat var förut.

Uppenbart att luffarn.com smutskastar FS 4.0. Beställde ifrån en gammal säljare på 4.0 och brevet kom fram dagen efter.

Och den som snackar om att postlådorna töms 09.00 har ingen koll. Mellan 16.00 och 17.00 töms lådorna.

Ja
Använde FS4 från början och jag är verkligen inte en storkonsument
Har inte haft några problem med insättningar eller leveranser

Det kändes lite konstigt att det var sån push på att man istället skulle välja Archetype

Det är väl klart att ingen inom den här branschen är helt ärlig och har sin egen agenda så man får ju navigera försiktigt
Lite som influencers ju fler intresserade desto mer cash
Senast redigerad av benstrackare 2022-02-11 kl. 20:59.
Citera
2022-02-11, 22:35
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getupnow
Det här med PGP nyckel på archetyp, hur tusan löser man det?

Jag använder appen openkeychain
Citera
2022-02-11, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude

Mitt syfte har då aldrig varit att vilja förstöra för FS4. Valde FS4 före andra markets redan när FS4 startade upp, har beställt därifrån flertalet gånger och det har aldrig varit några problem alls fram tills nu. Jag har även grönat sidan här.

Men som det ser ut nu så får jag inga bra vibbar alls tyvärr, det är fler än en säljare som har börjat strula med leveranser och fler och fler köpare vittnar om detta. Givetvis inte FS4as fel egentligen men dom måste agera mot detta.
Senast redigerad av frankgrayson 2022-02-11 kl. 23:42.
Citera
2022-02-12, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frankgrayson
Mitt syfte har då aldrig varit att vilja förstöra för FS4. Valde FS4 före andra markets redan när FS4 startade upp, har beställt därifrån flertalet gånger och det har aldrig varit några problem alls fram tills nu. Jag har även grönat sidan här.

Men som det ser ut nu så får jag inga bra vibbar alls tyvärr, det är fler än en säljare som har börjat strula med leveranser och fler och fler köpare vittnar om detta. Givetvis inte FS4as fel egentligen men dom måste agera mot detta.

Jag har vart skeptiskt hela tiden mot 4.0 men det är fortfarande uppenbart att luffarn har flertal konton här och smutskastar sidan för hen inte får AL-länkar längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in