2021-11-06, 11:47
Medlem
Green-Devils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huxon
Ni som överväger att ha något med den nuvarande FS4 att göra bör ställa er själva samma fråga som IRS-agenten som satte dit DPR ställde sig, nämligen "Vem nämnde den här sidan för första gången?". Svaret på den frågan i det här fallet är: En FS3-säljare med en väldigt tvivelaktig historik. Att han skulle ha gjorts till talesperson för den nya sidan eller bara råkat snubbla över den ger varken ett seriöst intryck eller framstår som särskilt sannolikt.

Administratörerna för FS4 lät dessutom någon/några ta kända säljares användarnamn och lägga upp annonser utan att ens göra något så enkelt som att verifiera en PGP-nyckel. Är det verkligen personer ni tänker låta hantera era pengar och personuppgifter genom autokryptering?

Jag förstår att många av er vill/behöver att en efterföljare uppstår så snabbt som möjligt men försök att inte tappa huvudet för det. FS4 kommer inte att sno de hundringarna ni sätter in under de kommande dagarna men så här långt skriker hela sajten "Exit scam efter några månader", i alla fall i min mening.

Eller så vart det bara så att när Flugsvamp 3.0 stängdes ned så började alla vendors lägga upp sina mail adresser i sina forumstrådar och sen gjorde personen/personerna bakom FS 4.0 ett massutskick till alla vendors som hade lagt upp sina mail adresser och sa "Gå in här och regga er" sedan var de en vendor (tvivelaktig eller inte) som spred adressen till 4.0
Citera
2021-11-06, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Green-Devil
Eller så vart det bara så att när Flugsvamp 3.0 stängdes ned så började alla vendors lägga upp sina mail adresser i sina forumstrådar och sen gjorde personen/personerna bakom FS 4.0 ett massutskick till alla vendors som hade lagt upp sina mail adresser och sa "Gå in här och regga er" sedan var de en vendor (tvivelaktig eller inte) som spred adressen till 4.0

Fanns flera stora vendors som bekräftade att de inte fått mail och själva ifrågasatte uppföljaren. Bland användarna på forumet spekulerades att det eventuellt är Fs3 teamet som startar om hela baletten igen. Stal allt som fanns i ruljangs och stängde sidan. Men det återstår att se, dom kanske vill framstå lite rookie och gör sidan amatörmässig i början för att sen utvecklas inom några veckor.
Hursomhelst är hela övergången misstänksam, verkade finnas en uppföljare i reserv liksom? Varför konkurrerade inte Fs4 med Fs3 under annat namn? När de bevisligen redan fanns en betaversion.

Nej detta är antingen scam rakt igenom eller Fs3 teamet som vill framstå som nybörjare. Synd att dom va såna fittor. Brandingen Fs är ett jävla skämt nu, synd att dom inte went out som DM som faktiskt avvecklade sitt projekt hederligt. Legender!
Men vad man ger det får man ta, egenskaperna som admin visat iomed sin stöld är såna som av just girighet kommer göra nåt snedsteg eller få Karman i röven. En orm äter alltid upp sig själv förr eller senare.
Senast redigerad av Vivaldinho 2021-11-06 kl. 12:17.
Citera
2021-11-06, 12:18
Medlem
krillepilles avatar
Tycker Flugsvamp borde gå i graven. För mycket skit som hänt med alla FS genom tiderna så något nytt alternativ känns bättre imo.
Citera
2021-11-06, 12:38
Medlem
Scooby1961s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krillepille
Tycker Flugsvamp borde gå i graven. För mycket skit som hänt med alla FS genom tiderna så något nytt alternativ känns bättre imo.
Det har funnits andra aktiva markets under hela tiden FS har varit uppe. Finns flera äldre legit sidor nu också med svenska vendors.
Citera
2021-11-06, 13:48
Medlem
Någon som testa Flugsvamp aldså den som verkar ny och inte är på dark ner??
Citera
2021-11-06, 15:47
Medlem
Qusimotos avatar
Är flugforumet stängt? kommer inte in på den
Citera
2021-11-06, 15:54
Medlem
Scooby1961s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Är flugforumet stängt? kommer inte in på den
Det är stängt ja.
Citera
2021-11-06, 16:29
Medlem
vadsadusadus avatar
Provade ganska direkt att regga mig på FS4. Ser en del vendor från FS3, men vet inte om man ännu kan lita på att det verkligen är dem. Skaffade mest 4an föra att kunna hålla koll.
Citera
2021-11-06, 17:42
Medlem
Thraxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vadsadusadu
Provade ganska direkt att regga mig på FS4. Ser en del vendor från FS3, men vet inte om man ännu kan lita på att det verkligen är dem. Skaffade mest 4an föra att kunna hålla koll.

Måste jag ha någon bugg eller liknande för jag kan inte ens registrera mig på FS4 går ju inte att trycka ens?
Citera
2021-11-06, 18:08
Medlem
Många som scammar och namefakar på forumen läste jag.
Inte bara Fs admin som gör exitscam Haha

Jag pratade med ngn sedan gammalt o nu tydligen är de någon annan som "Leker" honom och scammar
Citera
2021-11-06, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thraxx
Måste jag ha någon bugg eller liknande för jag kan inte ens registrera mig på FS4 går ju inte att trycka ens?
blir bara vitt händer inte ett smack
Citera
2021-11-06, 20:07
Medlem
fragboys avatar
Undra om sjukvården börjat känna av att flugsvamp stängt. Dem lär ju få in en del patienter som krampat pga brist på benzo. Tänker även på alla som käkat opis i smyg för att palla med vardagen. Lär ju finnas extremt mycket missbrukare som inte känner en enda knarkare utan helt förlitat sig på att kunna få hem grejor i brevlådan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in