2022-06-15, 20:56
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
var inte blyga tjejer!, ni mste alla bara
ha en normsnygg mommymila BMI kropp https://imgbox.com/xHxfjVA8 fast utan tatueringar
fr att vinna vr tandemcykel
172cm,big boobs,big sensitive nipples, small ass, long legs

vad vi fick igr var inte denna mellanliggande normvikt, utan en verviktig sate med normal-nips
som beskrivs nedan
Citat:
Ursprungligen postat av johnjohn
Han skulle valt den runda quinnan med rosa hr. D hade han ftt en rejl avsugning och ett sjuhelvetes knull.
Vi kommer att f hra flera guys i programmet som kommer att bertta det dom ftt lra sig att dom ska tycka, att dom gillar lite perky nips som ser ut att frysa
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-06-15 kl. 21:04.
Citera
2022-06-15, 21:29
Medlem
Inte konstigt att alla r rakade, enklare att hlla rent fr tjejerna, mnnen som slickar slipper f en massa hr i munnen som ofta luktar mindre gott, nej en fitta ska vara rakad.
Citera
2022-06-15, 22:01
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keriksson714
Inte konstigt att alla r rakade, enklare att hlla rent fr tjejerna, mnnen som slickar slipper f en massa hr i munnen som ofta luktar mindre gott, nej en fitta ska vara rakad.
Fina undanflykter frn kasteringsngesten infr att ett hrstr str fr masulina vrden, knshr lossnar nmligen inte som hret p skallen nr vi placerar trynet dr, och alla vet ju att det r nr hr lossnat frn kroppen som det mnskliga syket reagerar med avsmak drfr att nden p hrvan(tangle) tar slut, den knslan finns inte naturligt nr hret fortfarande sitter fast p kroppen nr du med tnderna frsker lugga loss det i frustration enbart de utvalda kan plantera en sdan skrck

Du ser vl slickuppdraget som att du hller rent? en slags sur easy mopp frn tv-shopp

Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Vad heter den muskulsa tjejen? (Ja, jag tycker hon var snygg)
Ett friskhetstecken att det finns killar som inte blir rdd fr att bli dominerad styrkemssigt. dremot var hennes runda lkar inte mycket att hnga i granen, men man kan skert frska bortse frn detaljer
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-06-15 kl. 22:07.
Citera
2022-06-15, 22:28
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pungfittan
Rakade feminister med tatueringar, piercings och hngfittor

Det r normalt att kvinnor r rakade. r du 70 r eller, och minns den tid kvinnor inte var rakade?
Citera
2022-06-15, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Det var allts bgavsnittet som du sg? Jag tror att de flesta av oss hoppar ver det, drav missfrstndet.

Ja precis 😄
Okej jag frstr.

Vad tycker ni hittills d?
Citera
2022-06-15, 23:09
Medlem
BavarianBeetles avatar
Fr man se fittan p Soffipropp eller vad hon heter?
Citera
2022-06-15, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keriksson714
Det dr hller jag inte med om, en fitta ska vara helt orakad och skter man hygienen luktar det inte illa.
Senast redigerad av Yugi-Mutou 2022-06-15 kl. 23:15.
Citera
2022-06-15, 23:54
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Vi kanske fr en sdan buske i nsta avsnitt av Frsta Dejten! p svt dvs fr d ska tv amatrporrstjrnor vara med

Vilken luring, nog bara som de klippte i en trailer fr att vcka intresse. Det var tjejen som skojade att hon varit med i porr, p riktigt var det en filmklubb

I det engelska originalet var ju en manlig fd porrskdis med en gng, har fr mig tjejen var ok med det.
Citera
2022-06-15, 23:57
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yugi-Mutou
Det dr hller jag inte med om, en fitta ska vara helt orakad och skter man hygienen luktar det inte illa.

Precis, oavsett rakar eller inte s r ju daglig hygien det viktigaste. Dvs dusch med tvl och vatten. Hr lr ju hlla borta bakterier frn att komma in och rakad hud blir lttare irriterad, s ur ett medicinskt perspektiv r lite naturlig behring bttre. Annars r det en smaksak.
Citera
2022-06-16, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Varje tisdag kan man se nsta veckas avsnitt, och nsta veckas avsnitt r ett bg-avsnitt, s det hoppar jag ver. Men jag spolade fram till slutet fr att se vad som r med i det nstfljande avsnittet. En ny BS-tjej som vljer tydligen. Jag misstnker att det bsta och mest sevrda avsnittet r avsnitt tv, vilket r det som kommer p tv ikvll.

Nsta veckas avsnitt spelar man in o kr ver snabbt men lgger p minnet vilka som
vill vara bgar o bga i nationwide television.
Citera
2022-06-16, 00:09
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Det r normalt att kvinnor r rakade. r du 70 r eller, och minns den tid kvinnor inte var rakade?
Vi vntar fortfarande med spnning p ett ungefr hur gammal du var?

Hur kan det komma sig att samma kvinno-syn alltid utan undantag terfinns hos oss nationalister p denna punkt? r det fritnkande?
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-06-16 kl. 00:12.
Citera
2022-06-16, 00:30
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Vi vntar fortfarande med spnning p ett ungefr hur gammal du var?

Hur kan det komma sig att samma kvinno-syn alltid utan undantag terfinns hos oss nationalister p denna punkt? r det fritnkande?

Jag r mer nationalist n vad du r. Hur gr du fr att undvika rakade tjejer d, stter du bara p thailndska horor, de lr ha hr jag har hrt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in