2022-06-15, 14:50
Medlem
SecretQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rockyvonfjutt
Ska man svara hur sin egen kropp ser ut? Kul iniativ ändå kvinna, långt mörkbrunt hår ner till rumpan, 167 lång, väger 60 kilo. Lite mindre bröst - runda och perky men inga bomber, runda höfter och rund rumpa. Smal midja. Tatuerad med döskallar, ros, ansikte på armen, väldigt mörk tatuering. Tatuering på venusberg, tatuering på ena sidan av midjan, tatuering bakom örat, på fötterna och anklarna. Just de, en stor på halsen jag gjorde när jag var 16 hehe. Har blå ögon, använder glasögon ibland.

Enda träningen jag gör är att springa/jogga ett par gånger i veckan. Men kroppen är i gott skick. Ja lite yoga för att hålla kroppen smidig.
Är i övre 20årsåldern, svensk med tysk mamma och tjeckisk pappa.
Röker inte, festar sällan, klär mig trendigt och kvinnligt.
Undrar hur tighta tatueringarna kommer att vara när du är i min ålder och äldre. Jag gissar att tjugotrettiofyrtioplussarna idag kommer att på äldreboendet lyfta på huden och berätta om vad alla tatueringar har betytt för dem. Obs! Ej ironi då jag har många vänner och kollegor ungefär lika gamla som jag som har många gaddningar, men inte i närheten av vad ni "ungdomar" har.
Citera
2022-06-15, 15:30
Medlem
Nån som vet nåt mer om tjejen han valde, Nellie? Kan svära att jag har sett henne nånstans förut
Citera
2022-06-15, 15:45
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pungfittan
Rakade feminister med tatueringar, piercings och hängfittor

Verkligen dekadens på hög nivå.
Judarna som ligger bakom detta också eller antar jag?
De vita ska inte få ha något fint eller heligt kvar.

Jag har ändrat åsikt - vi behöver islam! Muslimerna, kom och rädda oss från dekandensen!

Jaha ska tjejerna vara hårigare än en kille nu ?

Den ena var nog feminist iaf
Citera
2022-06-15, 16:48
Medlem
johnjohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Vad heter den muskulösa tjejen? (Ja, jag tycker hon var snygg)
Håller med. Undras om hon hänger här på FB?
Citera
2022-06-15, 16:52
Medlem
johnjohns avatar
Han skulle valt den runda quinnan med rosa hår. Då hade han fått en rejäl avsugning och ett sjuhelvetes knull.
Citera
2022-06-15, 17:27
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keriksson714
Önskar det fanns en asiatisk version av NA, hade varit gott att få se lite trånga thaitjejer.

Nästa steg på denna show är väl att killarna får prova vilken fitta de tycker är bäst innan de ser ansiktena.
Som tidningen Amelia mf påivrar, glöm inte tjejernas njutning också killar dvs tjejerna borde motsvarande få prova teabaga han, ge ett pattknull & ett handjobb innan dom får se ansiktena

Eller hon frågar om hon får daska honom på den "söta rumpan"
han böjer sig framåt, hon tar på sig huvan & drar fram en oxpiska och slår
honom till döds på stjärten, soffipropp intervjuar under dödskampen

Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko

Många tjejer har förmåga att bli håriga än killar runt framstjärt, anus & armhåla, åtm i hirsute-porr katergorin, med den självinsikten behövde QX bögarna inom mode ingripa och raka bort allt istället

Jag tror inte att detta är nakna feminister som bedriver håraktivism faktiskt, utan att detta
är väljarbasen som visar hur lite dom har lärt sig, allt dom annamat var att alla är unika därav dessa blå och gröna hårperuker, mens tjejerna förblir QX-konformister nendanför halsen, vulgäriseringen av kvinnan i den överdrivna feminina imitationen, därav överdimensionerade läppar hos transorna b.l.a

Citat:
Ska man svara hur sin egen kropp ser ut? Kul iniativ ändå kvinna, långt mörkbrunt hår ner till rumpan, 167 lång, väger 60 kilo. Lite mindre bröst - runda och perky men inga bomber, runda höfter och rund rumpa. Smal midja. Tatuerad med döskallar, ros, ansikte på armen, väldigt mörk tatuering. Tatuering på venusberg, tatuering på ena sidan av midjan, tatuering bakom örat, på fötterna och anklarna. Just de, en stor på halsen jag gjorde när jag var 16 hehe. Har blå ögon, använder glasögon ibland.

Enda träningen jag gör är att springa/jogga ett par gånger i veckan. Men kroppen är i gott skick. Ja lite yoga för att hålla kroppen smidig.
Är i övre 20årsåldern, svensk med tysk mamma och tjeckisk pappa.
Röker inte, festar sällan, klär mig trendigt och kvinnligt.
Du har ett roligt användarnamn men i övrigt måste jag säga, no offense men du ser bedrövlig ut! gör om (dig) gör rätt

Det är högst välkommet om flera kvinnliga flashbackare kommer & klär av sig i text!
så kör vi vårt eget Naked Attraction Flashback var inte blyga tjejer!, ni måste alla bara
ha en normsnygg mommymila BMI kropp https://imgbox.com/xHxfjVA8 fast utan tatueringar
för att vinna vår tandemcykel
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-06-15 kl. 17:55.
Citera
2022-06-15, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Som tidningen Amelia mf påivrar, glöm inte tjejernas njutning också killar dvs tjejerna borde motsvarande få prova teabaga han, ge ett pattknull & ett handjobb innan dom får se ansiktena

Eller hon frågar om hon får daska honom på den "söta rumpan"
han böjer sig framåt, hon tar på sig huvan & drar fram en oxpiska och slår
honom till döds på stjärten, soffipropp intervjuar under dödskampen

Många tjejer har förmåga att bli håriga än killar runt framstjärt, anus & armhåla, åtm i hirsute-porr katergorin, med den självinsikten behövde QX bögarna inom mode ingripa och raka bort allt istället

Jag tror inte att detta är nakna feminister som bedriver håraktivism faktiskt, utan att detta
är väljarbasen som visar hur lite dom har lärt sig, allt dom annamat var att alla är unika därav dessa blå och gröna hårperuker, mens tjejerna förblir QX-konformister nendanför halsen, vulgäriseringen av kvinnan i den överdrivna feminina imitationen, därav överdimensionerade läppar hos transorna b.l.a

Du har ett roligt användarnamn men i övrigt måste jag säga, no offense men du ser bedrövlig ut! gör om (dig) gör rätt

Det är högst välkommet om flera kvinnliga flashbackare kommer & klär av sig i text!
så kör vi vårt eget Naked Attraction Flashback var inte blyga tjejer!, ni måste alla bara
ha en normsnygg mommymila BMI kropp https://imgbox.com/xHxfjVA8 fast utan tatueringar
för att vinna vår tandemcykel

Tycker själv jag ser bra ut, trivs i mig själv och har bra självförtroende
Du får väl bjuda på en beskrivning av dig själv nu? Fan va tråkigt annars.
Citera
2022-06-15, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko

Muslimska kvinnor är i allmänhet rakade, det har gud stipulerat.
Citera
2022-06-15, 19:26
Citat:
Ursprungligen postat av pyroclasm
Muslimska kvinnor är i allmänhet rakade, det har gud stipulerat.

Deras vaginor är väl sönderskurna också?
Citera
2022-06-15, 19:39
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Tycker själv jag ser bra ut, trivs i mig själv och har bra självförtroende
Du får väl bjuda på en beskrivning av dig själv nu? Fan va tråkigt annars.
Som ni önskar ers majestät https://i.redd.it/8km7uain6yx31.png men jag är paranoid, för ifall mitt flashback konto mot förmodan är övervakat av vissa samhällskrafter ska dom inte kunna få ett överenstämmande signalement mot andra ev uppgifter, du kan få ynnesten att få ett PM med min kropp inrullad i om du inte sagt ifrån innan dvs

Varför beskrev du inte hur lurvig fitta du har? var det så självklart att vara rakad?
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-06-15 kl. 19:43.
Citera
2022-06-15, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Som ni önskar ers majestät https://i.redd.it/8km7uain6yx31.png men jag är paranoid, för ifall mitt flashback konto mot förmodan är övervakat av vissa samhällskrafter ska dom inte kunna få ett överenstämmande signalement mot andra ev uppgifter, du kan få ynnesten att få ett PM med min kropp inrullad i om du inte sagt ifrån innan dvs

Varför beskrev du inte hur lurvig fitta du har? var det så självklart att vara rakad?

Ja, du kan skicka mig ett pm om du vill så kan vi fortsätta konversationen där. Om du vill
Citera
2022-06-15, 20:40
Medlem
Jagerbys avatar
Har vi någon bild på hon som valde i avsnitt 1, Ilona? Och då menar jag bild på henne när hon näckade efter att hon gjort sitt val.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in