2022-06-13, 16:55
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nakedattraction21
Bilder från avsnitt 1 och 2

(FB) Naked attraction 2022

(FB) Naked attraction 2022
De från avsnitt 1 Va tänkte snubben med tatueringarna, blir kul när han blir äldre
I avsnitt 2 var de ju bättre. De 3 till höger (efter jätten) var ju helt klart godkända. Lite trist bara att alla tjejer ska raka könen så de ser ut som barn.
Citera
2022-06-13, 17:23
Nour el Refail rasar mot Naked Attraction Sverige. Hon med sina Raw Comedy skämt, grova som bara den. Fjolla är hon som dessutom dömts för sexuellt ofredande
Citera
2022-06-13, 18:14
Har vi uppnått peak Weimar eller sen-antik dekadens ännu eller kommer det bara bli värre?

Jag förstår nu mer och mer varför muslimerna hatar oss.
Citera
2022-06-13, 18:32
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMH
Nour el Refail rasar mot Naked Attraction Sverige. Hon med sina Raw Comedy skämt, grova som bara den. Fjolla är hon som dessutom dömts för sexuellt ofredande

Hon har själv visat könsorganet i Ballar av stål. Tur nog var det blurrat för tv-publiken, dock inte för stackarna som befann sig i Kungsträdgården.
Citera
2022-06-13, 18:49
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Har vi uppnått peak Weimar eller sen-antik dekadens ännu eller kommer det bara bli värre?

Jag förstår nu mer och mer varför muslimerna hatar oss.

Att flera av flashbacks medlemmar älskar programmet säger en hel del.
Citera
2022-06-13, 19:36
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danielos
Hur lyckas killarna stå framför spritt språngande nakna och vackra kvinnor utan att få stånd?
Hur gör du på stranden?
Citera
2022-06-14, 09:13
Medlem
Kurt1s avatar
Varje tisdag kan man se nästa veckas avsnitt, och nästa veckas avsnitt är ett bög-avsnitt, så det hoppar jag över. Men jag spolade fram till slutet för att se vad som är med i det nästföljande avsnittet. En ny BS-tjej som väljer tydligen. Jag misstänker att det bästa och mest sevärda avsnittet är avsnitt två, vilket är det som kommer på tv ikväll.
Citera
2022-06-14, 09:26
Medlem
Skulle gärna sett en tjej utan tatueringar och med hår mellan benen.
Citera
2022-06-14, 09:54
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Varje tisdag kan man se nästa veckas avsnitt, och nästa veckas avsnitt är ett bög-avsnitt,

Så klart. Fjollan kommer så klart att välja den med störst kuk.
Citera
2022-06-14, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SecretQ
Undrar hur era kroppar ser ut? 61% är nog fläskiga, 15% av er går regelbundet på gym utan att det nämnvärt,syns. 23% har så kallade normala kroppar (halvspinkia till plufsiga) och resterande 1% är deffade.

29% rakar pungen utifall benranglet/flodkon från kvarterskrogen följer med hem. Hon med tidig KOL.

Vidare är 73% av er tatuerade. Inte i en studio som räknas, utan på nåt ställe som polaren har rekommenderat och där det inte alltid brukar bli som man tänkt sig. Det duger, men kunde varit snyggare.

70% av er 73% som är gaddade har mystiska siffror, Family First, gamla och fula YOLO, släktingars födelsedatum och annat patetiskt. 10% har en rottweiler/mastiff/stor hund som ska hedras, men vars resultat får hundarna att gråta i sin himmel. Och slutligen ståtar ni andra 20 % nålade individer med demoner, dödskallar, asagudar och fotboll/hockeylag som ni håller på.

Själv är jag 60÷ och har mitt blekta ankare från 70-talet på överarmen. Det är inte snyggt men nu finns det där och jag tänker varken lasra bort eller fylla i den..

Just ja. Kroppen är i ett bra skick. Jag tränar och löper regelbundet och min fru är nöjd med mig och jag med henne. Vi tittade för övrigt på avsnitten och jag tänkte för mig själv att nu blir det gatlopp i de sociala medierna och i olika forum. Om äckliga fetton, borderlinebrudar, rakade fittor för håriga är bara modernt i porrvärlden och jag fick rätt.

Konstigt nog har det inte diskuteras så mycket om käkarna. Är det för bögigt?

Ska man svara hur sin egen kropp ser ut? Kul iniativ ändå kvinna, långt mörkbrunt hår ner till rumpan, 167 lång, väger 60 kilo. Lite mindre bröst - runda och perky men inga bomber, runda höfter och rund rumpa. Smal midja. Tatuerad med döskallar, ros, ansikte på armen, väldigt mörk tatuering. Tatuering på venusberg, tatuering på ena sidan av midjan, tatuering bakom örat, på fötterna och anklarna. Just de, en stor på halsen jag gjorde när jag var 16 hehe. Har blå ögon, använder glasögon ibland.

Enda träningen jag gör är att springa/jogga ett par gånger i veckan. Men kroppen är i gott skick. Ja lite yoga för att hålla kroppen smidig.
Är i övre 20årsåldern, svensk med tysk mamma och tjeckisk pappa.
Röker inte, festar sällan, klär mig trendigt och kvinnligt.
Citera
2022-06-14, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Hon har själv visat könsorganet i Ballar av stål. Tur nog var det blurrat för tv-publiken, dock inte för stackarna som befann sig i Kungsträdgården.

Nour må vara en uppmärksamhetshora av rang, och numera besudlad av Schyffert, men rent utseendemässigt är hon och var hon en riktig läckerbit. Kom inte och påstå nåt annat din basement dweller.
Jag ser gärna henne som deltagare i programmet.
Citera
2022-06-14, 10:30
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonn
Jag ser gärna henne som deltagare i programmet.

Gärna det. Framför allt skulle det då vara intressant att höra hennes bortförklaring till varför hon först uttryckte sig så kritiskt till programmet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in