Citat:
Ursprungligen postat av
keriksson714
nskar det fanns en asiatisk version av NA, hade varit gott att f se lite trnga thaitjejer.
Nsta steg p denna show r vl att killarna fr prova vilken fitta de tycker r bst innan de ser ansiktena.

Som tidningen Amelia mf pivrar, glm inte tjejernas njutning ocks killar

dvs tjejerna borde motsvarande f prova teabaga han, ge ett pattknull & ett handjobb innan dom fr se ansiktena
Eller hon frgar om hon fr daska honom p den "sta rumpan"
han bjer sig framt, hon tar p sig huvan & drar fram en oxpiska och slr
honom till dds p stjrten, soffipropp intervjuar under ddskampen
Citat:
Ursprungligen postat av
brianmolko
Jaha ska tjejerna vara hrigare n en kille nu ?
Den ena var nog feminist iaf
Mnga tjejer har frmga att bli hriga n killar runt framstjrt, anus & armhla, tm i hirsute-porr katergorin, med den sjlvinsikten behvde QX bgarna inom mode ingripa och raka bort allt istllet
Jag tror inte att detta r nakna feminister som bedriver hraktivism faktiskt, utan att detta
r vljarbasen som visar hur lite dom har lrt sig, allt dom annamat var att alla r unika drav dessa bl och grna hrperuker, mens tjejerna frblir QX-konformister nendanfr halsen, vulgriseringen av kvinnan i den verdrivna feminina imitationen, drav verdimensionerade lppar hos transorna b.l.a
Citat:
Ursprungligen postat av Rockyvonfjutt
Ska man svara hur sin egen kropp ser ut? Kul iniativ nd kvinna, lngt mrkbrunt hr ner till rumpan, 167 lng, vger 60 kilo. Lite mindre brst - runda och perky men inga bomber, runda hfter och rund rumpa. Smal midja. Tatuerad med dskallar, ros, ansikte p armen, vldigt mrk tatuering. Tatuering p venusberg, tatuering p ena sidan av midjan, tatuering bakom rat, p ftterna och anklarna. Just de, en stor p halsen jag gjorde nr jag var 16 hehe. Har bl gon, anvnder glasgon ibland.
Enda trningen jag gr r att springa/jogga ett par gnger i veckan. Men kroppen r i gott skick. Ja lite yoga fr att hlla kroppen smidig.
r i vre 20rsldern, svensk med tysk mamma och tjeckisk pappa.
Rker inte, festar sllan, klr mig trendigt och kvinnligt.
Du har ett roligt anvndarnamn men i vrigt mste jag sga, no offense men du ser bedrvlig ut! gr om (dig) gr rtt
Det r hgst vlkommet om flera kvinnliga flashbackare kommer & klr av sig i text!
s kr vi vrt eget Naked Attraction Flashback

var inte blyga tjejer!, ni mste alla bara
ha en normsnygg mommymila BMI kropp
https://imgbox.com/xHxfjVA8 fast utan tatueringar
fr att vinna vr tandemcykel