2022-06-15, 14:50
Medlem
SecretQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rockyvonfjutt
Ska man svara hur sin egen kropp ser ut? Kul iniativ nd kvinna, lngt mrkbrunt hr ner till rumpan, 167 lng, vger 60 kilo. Lite mindre brst - runda och perky men inga bomber, runda hfter och rund rumpa. Smal midja. Tatuerad med dskallar, ros, ansikte p armen, vldigt mrk tatuering. Tatuering p venusberg, tatuering p ena sidan av midjan, tatuering bakom rat, p ftterna och anklarna. Just de, en stor p halsen jag gjorde nr jag var 16 hehe. Har bl gon, anvnder glasgon ibland.

Enda trningen jag gr r att springa/jogga ett par gnger i veckan. Men kroppen r i gott skick. Ja lite yoga fr att hlla kroppen smidig.
r i vre 20rsldern, svensk med tysk mamma och tjeckisk pappa.
Rker inte, festar sllan, klr mig trendigt och kvinnligt.
Undrar hur tighta tatueringarna kommer att vara nr du r i min lder och ldre. Jag gissar att tjugotrettiofyrtioplussarna idag kommer att p ldreboendet lyfta p huden och bertta om vad alla tatueringar har betytt fr dem. Obs! Ej ironi d jag har mnga vnner och kollegor ungefr lika gamla som jag som har mnga gaddningar, men inte i nrheten av vad ni "ungdomar" har.
Citera
2022-06-15, 15:30
Medlem
Nn som vet nt mer om tjejen han valde, Nellie? Kan svra att jag har sett henne nnstans frut
Citera
2022-06-15, 15:45
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pungfittan
Rakade feminister med tatueringar, piercings och hngfittor

Verkligen dekadens p hg niv.
Judarna som ligger bakom detta ocks eller antar jag?
De vita ska inte f ha ngot fint eller heligt kvar.

Jag har ndrat sikt - vi behver islam! Muslimerna, kom och rdda oss frn dekandensen!

Jaha ska tjejerna vara hrigare n en kille nu ?

Den ena var nog feminist iaf
Citera
2022-06-15, 16:48
Medlem
johnjohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Vad heter den muskulsa tjejen? (Ja, jag tycker hon var snygg)
Hller med. Undras om hon hnger hr p FB?
Citera
2022-06-15, 16:52
Medlem
johnjohns avatar
Han skulle valt den runda quinnan med rosa hr. D hade han ftt en rejl avsugning och ett sjuhelvetes knull.
Citera
2022-06-15, 17:27
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keriksson714
nskar det fanns en asiatisk version av NA, hade varit gott att f se lite trnga thaitjejer.

Nsta steg p denna show r vl att killarna fr prova vilken fitta de tycker r bst innan de ser ansiktena.
Som tidningen Amelia mf pivrar, glm inte tjejernas njutning ocks killar dvs tjejerna borde motsvarande f prova teabaga han, ge ett pattknull & ett handjobb innan dom fr se ansiktena

Eller hon frgar om hon fr daska honom p den "sta rumpan"
han bjer sig framt, hon tar p sig huvan & drar fram en oxpiska och slr
honom till dds p stjrten, soffipropp intervjuar under ddskampen

Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko

Mnga tjejer har frmga att bli hriga n killar runt framstjrt, anus & armhla, tm i hirsute-porr katergorin, med den sjlvinsikten behvde QX bgarna inom mode ingripa och raka bort allt istllet

Jag tror inte att detta r nakna feminister som bedriver hraktivism faktiskt, utan att detta
r vljarbasen som visar hur lite dom har lrt sig, allt dom annamat var att alla r unika drav dessa bl och grna hrperuker, mens tjejerna frblir QX-konformister nendanfr halsen, vulgriseringen av kvinnan i den verdrivna feminina imitationen, drav verdimensionerade lppar hos transorna b.l.a

Citat:
Ska man svara hur sin egen kropp ser ut? Kul iniativ nd kvinna, lngt mrkbrunt hr ner till rumpan, 167 lng, vger 60 kilo. Lite mindre brst - runda och perky men inga bomber, runda hfter och rund rumpa. Smal midja. Tatuerad med dskallar, ros, ansikte p armen, vldigt mrk tatuering. Tatuering p venusberg, tatuering p ena sidan av midjan, tatuering bakom rat, p ftterna och anklarna. Just de, en stor p halsen jag gjorde nr jag var 16 hehe. Har bl gon, anvnder glasgon ibland.

Enda trningen jag gr r att springa/jogga ett par gnger i veckan. Men kroppen r i gott skick. Ja lite yoga fr att hlla kroppen smidig.
r i vre 20rsldern, svensk med tysk mamma och tjeckisk pappa.
Rker inte, festar sllan, klr mig trendigt och kvinnligt.
Du har ett roligt anvndarnamn men i vrigt mste jag sga, no offense men du ser bedrvlig ut! gr om (dig) gr rtt

Det r hgst vlkommet om flera kvinnliga flashbackare kommer & klr av sig i text!
s kr vi vrt eget Naked Attraction Flashback var inte blyga tjejer!, ni mste alla bara
ha en normsnygg mommymila BMI kropp https://imgbox.com/xHxfjVA8 fast utan tatueringar
fr att vinna vr tandemcykel
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-06-15 kl. 17:55.
Citera
2022-06-15, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Som tidningen Amelia mf pivrar, glm inte tjejernas njutning ocks killar dvs tjejerna borde motsvarande f prova teabaga han, ge ett pattknull & ett handjobb innan dom fr se ansiktena

Eller hon frgar om hon fr daska honom p den "sta rumpan"
han bjer sig framt, hon tar p sig huvan & drar fram en oxpiska och slr
honom till dds p stjrten, soffipropp intervjuar under ddskampen

Mnga tjejer har frmga att bli hriga n killar runt framstjrt, anus & armhla, tm i hirsute-porr katergorin, med den sjlvinsikten behvde QX bgarna inom mode ingripa och raka bort allt istllet

Jag tror inte att detta r nakna feminister som bedriver hraktivism faktiskt, utan att detta
r vljarbasen som visar hur lite dom har lrt sig, allt dom annamat var att alla r unika drav dessa bl och grna hrperuker, mens tjejerna frblir QX-konformister nendanfr halsen, vulgriseringen av kvinnan i den verdrivna feminina imitationen, drav verdimensionerade lppar hos transorna b.l.a

Du har ett roligt anvndarnamn men i vrigt mste jag sga, no offense men du ser bedrvlig ut! gr om (dig) gr rtt

Det r hgst vlkommet om flera kvinnliga flashbackare kommer & klr av sig i text!
s kr vi vrt eget Naked Attraction Flashback var inte blyga tjejer!, ni mste alla bara
ha en normsnygg mommymila BMI kropp https://imgbox.com/xHxfjVA8 fast utan tatueringar
fr att vinna vr tandemcykel

Tycker sjlv jag ser bra ut, trivs i mig sjlv och har bra sjlvfrtroende
Du fr vl bjuda p en beskrivning av dig sjlv nu? Fan va trkigt annars.
Citera
2022-06-15, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko

Muslimska kvinnor r i allmnhet rakade, det har gud stipulerat.
Citera
2022-06-15, 19:26
Citat:
Ursprungligen postat av pyroclasm
Muslimska kvinnor r i allmnhet rakade, det har gud stipulerat.

Deras vaginor r vl snderskurna ocks?
Citera
2022-06-15, 19:39
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Tycker sjlv jag ser bra ut, trivs i mig sjlv och har bra sjlvfrtroende
Du fr vl bjuda p en beskrivning av dig sjlv nu? Fan va trkigt annars.
Som ni nskar ers majestt https://i.redd.it/8km7uain6yx31.png men jag r paranoid, fr ifall mitt flashback konto mot frmodan r vervakat av vissa samhllskrafter ska dom inte kunna f ett verenstmmande signalement mot andra ev uppgifter, du kan f ynnesten att f ett PM med min kropp inrullad i om du inte sagt ifrn innan dvs

Varfr beskrev du inte hur lurvig fitta du har? var det s sjlvklart att vara rakad?
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-06-15 kl. 19:43.
Citera
2022-06-15, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Som ni nskar ers majestt https://i.redd.it/8km7uain6yx31.png men jag r paranoid, fr ifall mitt flashback konto mot frmodan r vervakat av vissa samhllskrafter ska dom inte kunna f ett verenstmmande signalement mot andra ev uppgifter, du kan f ynnesten att f ett PM med min kropp inrullad i om du inte sagt ifrn innan dvs

Varfr beskrev du inte hur lurvig fitta du har? var det s sjlvklart att vara rakad?

Ja, du kan skicka mig ett pm om du vill s kan vi fortstta konversationen dr. Om du vill
Citera
2022-06-15, 20:40
Medlem
Jagerbys avatar
Har vi ngon bild p hon som valde i avsnitt 1, Ilona? Och d menar jag bild p henne nr hon nckade efter att hon gjort sitt val.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in