2022-06-09, 02:54
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Fy fan vad vidrigt.
95% r ju verviktiga och skitfula.

Men det vidriga tycker jag r hur fan man kan tycka detta r normalt att visa p tv.

Det r precis snt hr som frstr vstlnder.
Allt ska va okej att gra.
Blir inte frvnad om dom brjar visa "knulla bgen live" dr jonas gardell sitter och blir psatt i direktsnding och sen ska man gissa hur mnga han kan bli knullad av innan hans rvhl gr snder.
Snn sjuka saker och allt fr visningar.

Perverst r vad det r.
Sg frra veckan ngra min av programmet och d stod det en 25 rig, spinkig datanrdskille och var i extas och pratade om hur mycket han gillade brst och att slicka fitta.
Skmms fr fan!
Citera
2022-06-09, 06:28
Medlem
Vobblers avatar
Sg de tv frsta avsnitten igr och hr var ett nytt bottennapp. S jvla uselt. Den dr nrden gav ut psykovibbar s det stod hrliga till. Skulle inte frvna mig om vi har en framtida seriemrdare dr. 😯
Citera
2022-06-09, 06:54
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Detta kommer ju aldrig att frsvinna, utan det kommer att finnas p internet hela dessa personers liv ut, och frstra fr dem om de vill tvla om en hgre tjnst, eller gifta sig med en seris partner med hgre samhllsstllning... Det funkade fr Naken-Fia (i vrt kra kungahus), men hon r ocks det enda undantaget...

Du verdriver. Jag tror inte att deltagarna behver oroa sig sig ver att det skulle frstra deras liv. Vi lever i r 2022. Du verkar leva i en annan tidslder eller i din egen bubbla.

Detta tv-program r uppenbarligen inget fr dig.
Citera
2022-06-09, 08:09
Medlem
Amazontjejen hade man grna slickat
Citera
2022-06-09, 13:04
Medlem
scraftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanchoo
Knns som att personerna alltid vljer den med "bst" kropp? Aldrig den med minst kuk, kortast, eller hrigast fitta som klarar sig. Hyckleri
r vl rtt uppenbart om man bara har kroppen att g efter? Eller missar jag ngot?
Citera
2022-06-09, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrafty
r vl rtt uppenbart om man bara har kroppen att g efter? Eller missar jag ngot?

Man kan ocks fundera lite ver hur man sjlv ser ut. Om tjejen tydligt r betydligt yngre och snyggare kanske man br vervga att vlja ngon annan istllet. Sg ngot avsnitt av det brittiska programmet dr en 30 nnting man valde en smal lng tjej p 19 som sen dumpade honom direkt. Samtidigt verkade en tjej i killens egen lder vldigt entusiastisk ver att bli vald men fick inte chansen.
Citera
2022-06-09, 13:23
Medlem
peterZiipens avatar
Nn som sett flertalet program och kan uppskatta hur mnga det r som fr till det efter dejten? Har vissa blivit tillsammans eller r det bara i ngra enstaka fall en natt p hotellet som blivit av?
Citera
2022-06-09, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Nn som sett flertalet program och kan uppskatta hur mnga det r som fr till det efter dejten? Har vissa blivit tillsammans eller r det bara i ngra enstaka fall en natt p hotellet som blivit av?
Halva pongen med att ragga upp en brud p krogen, sitta med halvbnge i taxin hem till henne och slutligen slita av henne trosorna r ju spnningen att f se henne naken. Under hela kvllen har man fantiserat om hur hon ser ut och ntligen ker trosorna av.

Har man redan sett fittan och taxronen p henne r ju halva pongen frstrd, d kan man lika grna runka.
Citera
2022-06-09, 14:51
Medlem
L-Y-Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Fy fan vad vidrigt.
95% r ju verviktiga och skitfula.

Men det vidriga tycker jag r hur fan man kan tycka detta r normalt att visa p tv.

Det r precis snt hr som frstr vstlnder.
Allt ska va okej att gra.
Blir inte frvnad om dom brjar visa "knulla bgen live" dr jonas gardell sitter och blir psatt i direktsnding och sen ska man gissa hur mnga han kan bli knullad av innan hans rvhl gr snder.
Snn sjuka saker och allt fr visningar.

Perverst r vad det r.
Sg frra veckan ngra min av programmet och d stod det en 25 rig, spinkig datanrdskille och var i extas och pratade om hur mycket han gillade brst och att slicka fitta.
Skmms fr fan!
Du har vilda fantasier inne i hatets garderob. Kim ut i vrmen, vi lever i Sverige 2022.
Citera
2022-06-09, 14:52
Medlem
L-Y-Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanchoo
Knns som att personerna alltid vljer den med "bst" kropp? Aldrig den med minst kuk, kortast, eller hrigast fitta som klarar sig. Hyckleri
I de tv avsnitt som gr har ingen haft hrig fitta. Ngot sger mig att storlek p snopp och att bli bortvald r personligt fr dig.
Citera
2022-06-09, 15:41
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Tycker du att 19 kronor r fr dyrt? Kp ett konto fr 19 kr och se s mycket du vill.
Jag ska inte behva betala ett dyft, det verkar som att inte ens med efterslpning r detta program gratis, mens en massa andra program r gratis tm dagen efter.

Nr blir detta gratis fr alla?
Citera
2022-06-09, 18:51
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Jag frskte printscreena frn discovery+ igr, men skrmen blev bara svart. De har infrt ngon sprr.
Mrkligt, hur skulle den funka? Det mste ju g att spela in iaf och sen ta en Prt Sc om de nu infrt nn sprr. tminstone fotografera av skrmen med mobilen ska ju nd funka. Var nog ngot tillflligt fel bara som gjorde att du misslyckades.

EDIT: Okey jag sg programmet p vanliga TV:n - Kanal 5 vill jag minnas och i tisdags. Borde ju g att spela in....eller?
Senast redigerad av kubun 2022-06-09 kl. 19:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in