2022-06-14, 22:58
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Låt mig gissa, du är 60 år och saknar den tid då tjejer hade hår mellan benen?

Det heter förresten loser och inte looser.
Dra av ca 30 jordsnurr, annars så var det rätt

Nu ä det min tur!, du är 22 och saknar inte den tid du aldrig sätt, lite som att lyssna
på frågor till far med Svensk ungdom?

Det går inte att ha på ljudet på tvn, jag måste utropa uäääääää!! för att kunna överösta deras smörja när dom ska recensera kropparna, inte för att det är fel att recensera döda kroppar, utan för att dom har så fel smak, man skäms å deras vägnar i egenskap av den här jesuslika gestalten
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-06-14 kl. 23:27.
Citera
2022-06-15, 00:03
Medlem
Enmansdemos avatar
Du kan få kalla mig för far

Tjejen med dom söta saffrans-gula flätorna var en ögontjänare, jag gillar att det är lite hår runt kuken, det känns naturligt, henne behöver vi lobotomera i össterike

"Jag vill att hon skas ha varm och len röst"
"Här vill man bara in och gosa"
vilket gulligt pedofil-as, inte blev det bättre av att han såg ut som som vår avhägne
president Fredrik Vårtanen

Att han inte ville ha den rakade amazonen avslöjade hans dumma underemedvetna som överlista
hans hjärndöda floskler & freudianerna hagla
"Hon kommer brotta ner dig" sa sofia
"Jag här finns det bara ett val, att springa"

Det här är alltså någon som enbart gillar undergivna söta svaga tjejer lite för mycket tror jag säkert har han fablaise för att spotta dom i trynet som på filmerna han ser, han är ett "data-freak" som man sa på 90-talet, oddsen för att han är sådär genuint mysig som han vill framstå i sängen ligger ännu mindre i hans favör

Sofia har bestämt sig för att alla byst är lika fantastiska, är detta en lekskola?
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-06-15 kl. 00:25.
Citera
2022-06-15, 00:17
Medlem
Varför matchas inte personerna i burarna bättre mot den som ska välja?

Till exempel bodybuildertjejen mot han med soffpotatiskropp. Hon blev nog rejält besviken när de fick se varandra. Tyckte lite synd om henne.

Eller är det för att underhålla tittarna med allsköns varianter av nakna kroppar?
Citera
2022-06-15, 00:24
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 50cal
Varför matchas inte personerna i burarna bättre mot den som ska välja?

Till exempel bodybuildertjejen mot han med soffpotatiskropp. Hon blev nog rejält besviken när de fick se varandra. Tyckte lite synd om henne.

Eller är det för att underhålla tittarna med allsköns varianter av nakna kroppar?

För lite antal sökande?
Samma slags sökande?
För att produktionen kör sitt sätt?
För att det är en krystad svensk produktion?

Kolla på den danska istället, förutom att språket är drygt att lyssna på så är det fan så mycket bättre. Mute är ett alternativ.
Citera
2022-06-15, 01:05
Medlem
Han som var den som valde mellan killarna i dagens program var ju väldigt snygg iallafall.
Citera
2022-06-15, 01:10
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Han som var den som valde mellan killarna i dagens program var ju väldigt snygg iallafall.
Dagens program (TV program) handlade faktiskt om fattigmans-Virtanen, du har just åldrats en vecka snabbare än jag! när du valde webben, hur känns det?
Citera
2022-06-15, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Dagens program (TV program) handlade faktiskt om fattigmans-Virtanen, du har just åldrats en vecka snabbare än jag! när du valde webben, hur känns det?

Aha, så avsnitten visas en vecka efter på tv:n.
Jag såg de 2 första programmet redan förra veckan.
Så jag var kanske lite tidigt ute med att börja diskutera avsnittet ni ska se nästa vecka 😄
Citera
2022-06-15, 05:15
Medlem
Citat:
Så jag var kanske lite tidigt ute med att börja diskutera avsnittet ni ska se nästa vecka 😄
Trodde du bara skulle kolla första avsnittet och inga fler 😄
Senast redigerad av Yugi-Mutou 2022-06-15 kl. 05:24.
Citera
2022-06-15, 05:48
Bannlyst
Rakade feminister med tatueringar, piercings och hängfittor

Verkligen dekadens på hög nivå.
Judarna som ligger bakom detta också eller antar jag?
De vita ska inte få ha något fint eller heligt kvar.

Jag har ändrat åsikt - vi behöver islam! Muslimerna, kom och rädda oss från dekandensen!
Citera
2022-06-15, 08:40
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:

Det var alltså bögavsnittet som du såg? Jag tror att de flesta av oss hoppar över det, därav missförståndet.
Citera
2022-06-15, 10:28
Medlem
Taufatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Det var alltså bögavsnittet som du såg? Jag tror att de flesta av oss hoppar över det, därav missförståndet.
Jag trodde avsitter igår var om en bög när han pratade om rosa och rosa cowboyhatt 😂
Lustig blandning på kvinnor igår. En jätte och en petit. Var som om hans enda krav var en fitta att knulla.
Citera
2022-06-15, 12:47
Vad heter den muskulösa tjejen? (Ja, jag tycker hon var snygg)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in