2022-06-15, 20:56
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
var inte blyga tjejer!, ni måste alla bara
ha en normsnygg mommymila BMI kropp https://imgbox.com/xHxfjVA8 fast utan tatueringar
för att vinna vår tandemcykel
172cm,big boobs,big sensitive nipples, small ass, long legs

vad vi fick igår var inte denna mellanliggande normvikt, utan en överviktig sate med normal-nips
som beskrivs nedan
Citat:
Ursprungligen postat av johnjohn
Han skulle valt den runda quinnan med rosa hår. Då hade han fått en rejäl avsugning och ett sjuhelvetes knull.
Vi kommer att få höra flera guys i programmet som kommer att berätta det dom fått lära sig att dom ska tycka, att dom gillar lite perky nips som ser ut att frysa
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-06-15 kl. 21:04.
Citera
2022-06-15, 21:29
Medlem
Inte konstigt att alla är rakade, enklare att hålla rent för tjejerna, männen som slickar slipper få en massa hår i munnen som ofta luktar mindre gott, nej en fitta ska vara rakad.
Citera
2022-06-15, 22:01
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keriksson714
Inte konstigt att alla är rakade, enklare att hålla rent för tjejerna, männen som slickar slipper få en massa hår i munnen som ofta luktar mindre gott, nej en fitta ska vara rakad.
Fina undanflykter från kasteringsångesten inför att ett hårstrå står för masulina värden, könshår lossnar nämligen inte som håret på skallen när vi placerar trynet där, och alla vet ju att det är när hår lossnat från kroppen som det mänskliga syket reagerar med avsmak därför att änden på härvan(tangle) tar slut, den känslan finns inte naturligt när håret fortfarande sitter fast på kroppen när du med tänderna försöker lugga loss det i frustration enbart de utvalda kan plantera en sådan skräck

Du ser väl slickuppdraget som att du håller rent? en slags sur easy mopp från tv-shopp

Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Vad heter den muskulösa tjejen? (Ja, jag tycker hon var snygg)
Ett friskhetstecken att det finns killar som inte blir rädd för att bli dominerad styrkemässigt. däremot var hennes runda lökar inte mycket att hänga i granen, men man kan säkert försöka bortse från detaljer
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-06-15 kl. 22:07.
Citera
2022-06-15, 22:28
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pungfittan
Rakade feminister med tatueringar, piercings och hängfittor

Det är normalt att kvinnor är rakade. Är du 70 år eller, och minns den tid kvinnor inte var rakade?
Citera
2022-06-15, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Det var alltså bögavsnittet som du såg? Jag tror att de flesta av oss hoppar över det, därav missförståndet.

Ja precis 😄
Okej jag förstår.

Vad tycker ni hittills då?
Citera
2022-06-15, 23:09
Medlem
BavarianBeetles avatar
Får man se fittan på Soffipropp eller vad hon heter?
Citera
2022-06-15, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keriksson714
Det där håller jag inte med om, en fitta ska vara helt orakad och sköter man hygienen luktar det inte illa.
Senast redigerad av Yugi-Mutou 2022-06-15 kl. 23:15.
Citera
2022-06-15, 23:54
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Vi kanske får en sådan buske i nästa avsnitt av Första Dejten! på svt dvs för då ska två amatörporrstjärnor vara med

Vilken luring, nog bara som de klippte i en trailer för att väcka intresse. Det var tjejen som skojade att hon varit med i porr, på riktigt var det en filmklubb

I det engelska originalet var ju en manlig fd porrskådis med en gång, har för mig tjejen var ok med det.
Citera
2022-06-15, 23:57
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yugi-Mutou
Det där håller jag inte med om, en fitta ska vara helt orakad och sköter man hygienen luktar det inte illa.

Precis, oavsett rakar eller inte så är ju daglig hygien det viktigaste. Dvs dusch med tvål och vatten. Hår lär ju hålla borta bakterier från att komma in och rakad hud blir lättare irriterad, så ur ett medicinskt perspektiv är lite naturlig behåring bättre. Annars är det en smaksak.
Citera
2022-06-16, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Varje tisdag kan man se nästa veckas avsnitt, och nästa veckas avsnitt är ett bög-avsnitt, så det hoppar jag över. Men jag spolade fram till slutet för att se vad som är med i det nästföljande avsnittet. En ny BS-tjej som väljer tydligen. Jag misstänker att det bästa och mest sevärda avsnittet är avsnitt två, vilket är det som kommer på tv ikväll.

Nästa veckas avsnitt spelar man in o kör över snabbt men lägger på minnet vilka som
vill vara bögar o böga i nationwide television.
Citera
2022-06-16, 00:09
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Det är normalt att kvinnor är rakade. Är du 70 år eller, och minns den tid kvinnor inte var rakade?
Vi väntar fortfarande med spänning på ett ungefär hur gammal du var?

Hur kan det komma sig att samma kvinno-syn alltid utan undantag återfinns hos oss nationalister på denna punkt? är det fritänkande?
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-06-16 kl. 00:12.
Citera
2022-06-16, 00:30
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Vi väntar fortfarande med spänning på ett ungefär hur gammal du var?

Hur kan det komma sig att samma kvinno-syn alltid utan undantag återfinns hos oss nationalister på denna punkt? är det fritänkande?

Jag är mer nationalist än vad du är. Hur gör du för att undvika rakade tjejer då, sätter du bara på thailändska horor, de lär ha hår jag har hört.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in