2022-06-16, 02:23
Medlem
Mnga hrfetischister i denna trd, sjlv tnder jag p att se fittan, inte en stor hrig buske, det kan man ju lika grna hitta p golvet eller i duschavloppet om man inte stdat. Ett tips r vl att se p lesbiska avsnitt d, dr r buskar vanligt frekommande, iallafall i UK versionen, det tycks nstan vara ett politiskt stllningstagande bland dem att ha rejl buske, hr p FB tycks det nstan ocks vara det fast av mn med diametralt andra politiska sikter.....

Det dr med alla komplimanger dom ger i svenska versionen r ju rent ljligt, det str ett gng verviktiga brudar med sdertatuerade kroppar, metallbitar verallt och hngpattar som tcker hela verkroppen och killen str dr och sger enbart hur fina dom r, var ju bara fnigt, undrar om de ftt replikerna i frvg och bara lser upp dem?

Nu fattar jag ju att narcissistiska exhibitionister med psykiska issues som leder till behov av kroppsmodifiering r betydligt vanligare i detta programformat n i allmnhet men men mste varenda tjej som r med ha jttelika tatueringar p svl ben som verkropp och piercade nipples?
Citera
2022-06-16, 03:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alanlissa87
Mnga hrfetischister i denna trd, sjlv tnder jag p att se fittan, inte en stor hrig buske, det kan man ju lika grna hitta p golvet eller i duschavloppet om man inte stdat. Ett tips r vl att se p lesbiska avsnitt d, dr r buskar vanligt frekommande, iallafall i UK versionen, det tycks nstan vara ett politiskt stllningstagande bland dem att ha rejl buske, hr p FB tycks det nstan ocks vara det fast av mn med diametralt andra politiska sikter.....
Hrfetish... Du vet att det normala r att man ska tnda p en knsmogen kvinna som har hr pa fittan och inte tnda p ngon som ser att hon inte kommit in i puberteten n. Med det sagt, tnder jag ven p orakade fittor som de flesta men man fredrar orakat som sagt.
Citera
2022-06-16, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yugi-Mutou
Det dr hller jag inte med om, en fitta ska vara helt orakad och skter man hygienen luktar det inte illa.

r du man eller kvinna? ja vi fredrar olika, tur man har en fru som rakar sin.
Citera
2022-06-16, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kingofShenn
Aldrig hrt talas om detta? Titta hr d
https://www.youtube.com/watch?v=JjoNPzooW3A

Hade ngot liknande kunnats gra i Sverige?

Hade ni velat se en svensk version? Hade du kunnat stlla upp att vara med?

Mngfald ska vi ha det r majoriteten svenskar
verens om.
Nr fr vi se Fatima med hucklet st dr??
Eller dom som tcker sig helt i svart sckliknande klder.
Ska nn slita av den frn deras kropp?
Fr vi se rygghret med?.
Lgg ner skitprogrammet.
Visa mer miljfrstring av vita mannen istllet.
Citera
2022-06-16, 15:41
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Som tidningen Amelia mf pivrar, glm inte tjejernas njutning ocks killar dvs tjejerna borde motsvarande f prova teabaga han, ge ett pattknull & ett handjobb innan dom fr se ansiktena

Eller hon frgar om hon fr daska honom p den "sta rumpan"
han bjer sig framt, hon tar p sig huvan & drar fram en oxpiska och slr
honom till dds p stjrten, soffipropp intervjuar under ddskampen

Mnga tjejer har frmga att bli hriga n killar runt framstjrt, anus & armhla, tm i hirsute-porr katergorin, med den sjlvinsikten behvde QX bgarna inom mode ingripa och raka bort allt istllet

Jag tror inte att detta r nakna feminister som bedriver hraktivism faktiskt, utan att detta
r vljarbasen som visar hur lite dom har lrt sig, allt dom annamat var att alla r unika drav dessa bl och grna hrperuker, mens tjejerna frblir QX-konformister nendanfr halsen, vulgriseringen av kvinnan i den verdrivna feminina imitationen, drav verdimensionerade lppar hos transorna b.l.a

Du har ett roligt anvndarnamn men i vrigt mste jag sga, no offense men du ser bedrvlig ut! gr om (dig) gr rtt

Det r hgst vlkommet om flera kvinnliga flashbackare kommer & klr av sig i text!
s kr vi vrt eget Naked Attraction Flashback var inte blyga tjejer!, ni mste alla bara
ha en normsnygg mommymila BMI kropp https://imgbox.com/xHxfjVA8 fast utan tatueringar
fr att vinna vr tandemcykel

Vad r hirsute ?

Nej kan inte googla ngot snt p jobbet
Citera
2022-06-16, 15:45
Medlem
brianmolkos avatar
En frga mitt upp i allt, kanske redan stlld men orkar inte lsa idag, pga anledningar utanfr bostaden med vgbana

Men iaf fr se som visar den ngot fr de visar den ?

Samt fr de vlja vem de ska visa den fr?

Fattar att den som vljer partner inte fr se givetvis, men de kandidater fr de vlja vem de ska visa upp sig fr ?
Citera
2022-06-16, 15:49
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Hrfetish... Du vet att det normala r att man ska tnda p en knsmogen kvinna som har hr pa fittan och inte tnda p ngon som ser att hon inte kommit in i puberteten n. Med det sagt, tnder jag ven p orakade fittor som de flesta men man fredrar orakat som sagt.

Kanske tvngrakas fr kunna bedmas ?
Citera
2022-06-16, 15:58
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Tala fr dig sjlv och resten av alla mns pickar, men min dong fr men av det

Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Vad r hirsute ?

Nej kan inte googla ngot snt p jobbet
Utan specificering fr du upp bilder p lurviga franska mn enbart, totlat avsexualiserat, tryck p enter nu!

Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Jag r mer nationalist n vad du r. Hur gr du fr att undvika rakade tjejer d, stter du bara p thailndska horor, de lr ha hr jag har hrt.
Ett siktspaket, fr att konservera ideer r du vldigt framtrlutad eftersom 14 ringar inte rakade
helvetesgapet fram till 1997 & framt
Nej det r inte judarnas fel att mn som oftast kallar sig fr Leonard eller Jean Pierre har tagit sig upp i rrelsens hjrna & brjat skrota & nerslkt & upptnda fel banor

Citat:
Som tidningen Amelia mf pivrar, glm inte tjejernas njutning ocks killar
Ja, i vilket avsnitt som helst nu! fr vi se nsta lilla aktivistiska sexualundervisande FAQ fast om mannens knslokroppar
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-06-16 kl. 16:06.
Citera
2022-06-16, 16:24
Medlem
Citat:
Tala fr dig sjlv och resten av alla mns pickar, men min dong fr men av det
Ja ass, man blir ju inte lika kt p en rakad fitta som en helt orakad men det r ju fortfarande en fitta, sen skrev jag ven som de flesta, inte alla. Trimmad fitta tycker jag r vrst dock.
Citera
2022-06-16, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keriksson714
r du man eller kvinna? ja vi fredrar olika, tur man har en fru som rakar sin.
Man. Fr hoppas man fr tur att f en tjej som r helt orakad.
Citera
2022-06-16, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kylskapsnisse
Mngfald ska vi ha det r majoriteten svenskar
verens om.
Nr fr vi se Fatima med hucklet st dr??
Eller dom som tcker sig helt i svart sckliknande klder.
Ska nn slita av den frn deras kropp?
Fr vi se rygghret med?.
Lgg ner skitprogrammet.
Visa mer miljfrstring av vita mannen istllet.

Det r deras mn slkt som bestmmer vad dom ska ha p sig. Ngon sdan mngkultur fr vi nog inte hra talas om i sverige
Citera
2022-06-16, 17:30
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Jag r mer nationalist n vad du r. Hur gr du fr att undvika rakade tjejer d, stter du bara p thailndska horor, de lr ha hr jag har hrt.
Tillskillnad frn hardcore nationella tnder jag inte p stasiatiskor d dom har fr lngt gonavstnd bla och r allmnt undergivna, fel textur p vassruggen till knshr har dom ocks, busken ska inte vara svart utan brun eller rdltt

Hur undviker man rakade tjejer, genom att undvika tjejer, men nr jag ter ger mig ut fr att ska ntt
s kommer det vara orakad revolution utan pardon, man fr frska trassla in sig i en vnsterfeministisk hrbuske, det r svrare men en vrdig utmaning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in