Citat:
Ursprungligen postat av
Izzardking
benzo avtändningen är fan inte kul!! lätt i klass med opiater...
har haft stesolod och xanor utskrivet sammanlagt 16-17 år genom åren å har alltid haft långa nedtrappningar när jag har gått av, men ett par gånger har jag haft korta nedtrappningar å satan va kass jag varit dom gångerna, är fan inget man önskar sin värsta fiende!!
Exakt detta jag menar. Jag har ätit de lika länge fast utan recept tyvärr.
Gick av xanoren efter ca 8 månader eller mer iaf i augusti förra året tog jag den sista sen trappa jag ner med stesolid själv och det funkade. Slapp AT totalt.
Fick såklart börja högt med stesoliden 160 mg typ och sen jobba neråt till jag va nere på 10mg då var det bara att sluta och det gick fint.
Efter detta har jag ätit ikto och stess men knappt rört xanoren mer.
De är för korttidsverkande och gör mig för jävla trött så jag sover bort hela ruset. meningslöst. Var helt utan benso i 2 veckor nyligen med efter höga doser ikto.
Var sjuk nyligen i 2 veckor (inte drogsjuk för det känner jag igen)
Upplevde extrem trötthet, vi snackar alltså att jag var vaken max 4-5 timmar om dygnet, orkade inte äta, inte duscha, inte gå utanför dörren och inte ens sitta vid datorn. Kroppen var totalt kraftlös. Enda jag hade tillgång till då var sub.
Kanske hade jag corona? ingen aning, fick också extrem muskelvärk och ledvärk så fort jag satte mig upp, var så utslagen att jag inte ens orkade använda min mobil eller prata med folk. Min tunga var typ grön nästan och kände mig febrig tillochfrån.
Det kan vara både AT från allt jag stoppat i mig innan som sub, 10g lyrica, attentin, höga doser ikto 6-8mg+ detta under loppet av ca 1 vecka kanske lite mer.
Har definitivt mått mycket sämre än så i mitt liv men tröttheten var så extrem så den hindrade mig från att göra någonting...kunde knappt äta och levde på yougurt typ kanske 1 macka nån gång ibland