Förra veckan(helgen) slutade jag CT med Amfetamin, Xanor upp emot 9 mg och Oxycontin 40-160 mg per dag.
FYY FAN, säger jag bara. Vilken jävla avtändning(oväntat

). Sov 1 timme 1 av 7 nätter. Kunde inte ens dricka. Tog 6-12 timmar för mig att ta steget ur sängen och hämta ett glas vatten, helt seriöst. Ville bara stänga ögonen och somna, men det gick inte såklart.
Gav upp i fredags, eller gav upp snarare så tog jag små doser av Stesolid och Oxy så jag kunde få i mig vätska, mat och sömn. Känns som jag fick trauma/psykos eller nåt av det känns det som. Blir spyfärdig när jag tänker på det(ordagrannt). Det utsätter jag mig aldrig för igen, oavsett vad. Tar hellre livet av mig!
Lite mer OT: Xanor är ett HELVETE att sluta med tvärt(ska trappas ner). Rekommenderar inte det jag gjorde.
Hej, läkare som läser och vägrar skriva ut benzo till folk som behöver: Min vän tog livet av sig för att ni är restriktiva små fittor. Behöver man det ska man ha det. I USA är läkarna tvugna att skriva ut det om någon mår så dåligt. Samma sak med värk. Gratis sjukvård = ingen sjukvård och du är dum i huvudet läkarjävel. Jag är missbrukare, det är en annan sak. Jag ska inte ha några benzo. Men slutade behandla vanliga patienter som det och förstör livet för folk.