Citat:
Ursprungligen postat av
LookingBackInAnger
När det gäller att trappa ut bensodiazepiner, det är trixigt och plågsamt. Men - samtidigt ska man ha i åtanke att det finns en hel industri av nedtrappningsexperter och beroendemottagningar som lever på att beskriva svårigheterna värre än dom faktiskt är. Det är så att säga så dom får mat på bordet.
Bensodiazepiner är relativt ogiftiga om man håller sig till ordinationen.
... och är det så att man står mitt i en ned- och uttrappning och det känns outhärdligt, då kan man alltid göra som narcissisten och skojaren Jordan B Peterson, åka till Moskva och låta söva ner sig i ett par veckor.
I hans fall hjälpte det inte, men det var en god idé (hans tokiga dotters idé, om jag inte är felinformerad).
Ganska obehaglig story... Jo, dottern, slutat kolla hennes podd eftersom den och hon är helt tomma (hyfsat snygg, heta - naturliga! - läppar, ja i fejjan alltså, de andra kan jag inte uttala mig om) och det är ganska uppenbart att hon bara försöker casha in på sitt namn.
Jo... sant det du säger. Ingen ikto än här, brukar ha tagit en halv (1mg m a o) såhär dags - men helvete! Lördag! Och NHL-derby om en kvart! Får röra till mig en "polarstation Z" (en zopi på 7,5 mg, 100 mg Tram, nedsköljd med en Treo), kanske t o m dubblar zopin och därmed gör drinken "Polarstation Zebra svarar inte".
(sorry att jag dragit den 50-11:a gånger...)
Skål alla i tråden ivf!