Citat:
Ursprungligen postat av
GovermentFucker
Varför tror du det efter så kort bruk? Finns det någor sätt jag kan skydda mig mot det ? Hade absenor efter behandlingshemmet som skulle hjälpa mot kramp
Hej ! Hoppas allt är väl.
Xanoren har sån kort halveringstids tid , menas med dom går ut ur kroppen snabbare än tex diazepam.
Vet inte vad gränsen är på antal xanor på kort tid som kan orsaka EP. Det är helt inviduellt.
Du kan käka 1-3 per dag i ett antal dar, sen 2 st i 2-3 dar sen 1 i 3 dar ex. Bara tips.
Har själv åkt på några EP anfall på just xanor. Har fallit o slagit sönder axeln så har sån titan platta som håller ihop armen o axeln. Äckligt stort ärr. Lite OT men du vill inte åka på det.
Men du känner inte av EP anfallet på Benzo. Som är skönt för det är inte kul . Man ser ut som gud vet vad i ansiktet. Och oftast får man 2 st anfall. Fick ett hemma o ett på sjukhuset. Det är bara stess IV som hjälper.
Jag trodde själv aldrig att jag skulle då ett EP. Men det fick jag, sen så har jag fått kramp på Tramadol med. Och de bara på 100 mg. det jag vill säga är om du fått ett EP/ kramp är det mer chans att det händer.
Mvh