Citat:
Ursprungligen postat av uniteder
Dagens match är väl inte så mycket att kommentera, var väl som man kan förvänta sej av en träningsmatch..
Men shit va snygga tröjor Sverige hade! Dock är ja lite skeptisk till att ha vita skjorts till dem, hade nog föredragit gula.
Håller med, såg fan ut som Finland mötte Finland B. Gula shorts ska vi naturligtvis ha, gult och blått.
Detta var vårt förstaställ va, som vi kommer använda i VM? Synd.