Citat:
Ursprungligen postat av Tony Clifton
Man välter honom! Eller så stampar man honom riktigt hårt på foten när domaren inte ser eller så gör man så
här!
Kommer ihåg för några år sedan i en division-4 match när jag som Libero om & om ställdes mot en kille på nära 2 meter, medan jag själv bara är 1.77.
Förlorade inte en enda nickduell så länge jag stod bakom honom. Vet man bara hur man ska göra så spelar längden inte ssssååååå stor roll.
Kolla bara på Cannavaro som är 3 päron hög, sist jag såg honom förlora en nickduell så hade vi vänstertrafik i Sverige