Angående Zlatan... jag gillar spelare som Elmander och Allbäck mer. det syns att dom vill spela för Sverige. Mellberg och Chippen blev ju också hemskickade...men skillnaden mellan dom och zlatan är att Mellberg och Chippen verkligen vill spela för sverige.
Zlatan verkar inte förstå sig på sånt där. Spelar man i landslaget så spelar man inte för Lagerbäck, eller för Lagerbäcks ära, man spelar för Sverige och Sveriges ära.. det verkar som att det är många som inte förstår det
Jag tycker det är synd på en så fantastiskt bra spelare som Zlatan är (och nej, han var inte bra under VM, så alla som tyckte att han var dålig då hade rätt, för han VAR dålig då.) att ha så taskig attityd.
Och snälla för helvete.. sluta dra paralleler om att det skulle vara nån slags rasism inblandat i varför man stör sig på Zlatan.. Har man till exempel hört någon störa sig på Rami Shabaan? och Anders Svensson, som många stör sig på, är det också rasism?
Citat:
Ursprungligen postat av obotlig_realist
Lite OT men såg vi samma match? Enligt mig var det bland de bästa matcher jag sett Sverige prestera sedan EM 2004 (Bulgarien) och jag har sett alla Sveriges matcher sedan 1994 i princip. Det var definitivt ingen utspelning från Spaniens sida, sett ur matchen som helhet,möjligtvis sista tio som var kritiska.
varför svarar du ens på hans inlägg? bland det dummaste jag har läst faktist..