2007-05-22, 20:52
  #1537
Medlem
janesaddictions avatar
Oscar W?

Oscar Wendt i FCK, är han skadad lr varför är han inte med?
Citera
2007-05-22, 20:53
  #1538
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Algot79
Truppen till kvalmatcherna mot Danmark och Island just släppta.

http://www.svenskfotboll.se/t2.aspx?p=152141&x=1&a=915891

Som väntat ingen Edman eller Källström
Zlatan tveksam men uttagen.

Holmen, och Prica får väl ses som senstationerna

men Taco är trots gnäll och åter gnäll i högform
Citera
2007-05-22, 20:55
  #1539
Medlem
Suomis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Ett finskt företagsnamn på den svenska nationalarenan vore minst sagt hädelse.
Hahah, jävlar det hade varit en rolig syn.
Citera
2007-05-22, 21:38
  #1540
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janesaddiction
Oscar Wendt i FCK, är han skadad lr varför är han inte med?

Varför skulle han vara med? Dåligt med speltid, känns som det finns bättre alternativ.
Citera
2007-05-23, 07:27
  #1541
Medlem
För er satellitkunder som vill spara pengar, kan ju köpa Canal Digitals lokalplaket. Det kostar 89 kr månaden, och man får med Kanal 9.
Citera
2007-05-23, 20:22
  #1542
Bannlyst
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1076385,00.html

Citat:
I en intervju med italienska tidningen Libero går Zlatan till attack mot Lars Lagerbäck efter uteslutningen i september förra året:
– Glömma allt? I helvete heller, säger Zlatan Ibrahimovic till Libero.

Divan visar återigen varför han är just diva...
Citera
2007-05-24, 00:05
  #1543
Medlem
Nina Hartleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odes
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1076385,00.html



Divan visar återigen varför han är just diva...


Ja, han är en diva. Förmodligen därför han är stjärna i ett av världens bästa klubblag. Då räcker det inte att vara den gullbarnet som aldrig skulle få för sig att tränga sig i matkön eller säga emot tränaren.

Men vi stoppar debatten där. Vi alla kan nog enas om Zlatan är en diva. Vissa svenne-bananer vill slita av sig håret medan vi andra smått kan acceptera att det oftast är vad som krävs för att lyckas här i livet.
Citera
2007-05-24, 00:09
  #1544
Medlem
Relays avatar
Det viktigaste blir att få bort lågstadieläraren Lagerbäck och få in en riktig landslagstränare istället.
Citera
2007-05-24, 00:10
  #1545
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odes
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1076385,00.html



Divan visar återigen varför han är just diva...

Johan Cruijff var också en diva..., ändå är han älskad i Holland.
Citera
2007-05-24, 06:55
  #1546
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nina Hartley
Ja, han är en diva. Förmodligen därför han är stjärna i ett av världens bästa klubblag. Då räcker det inte att vara den gullbarnet som aldrig skulle få för sig att tränga sig i matkön eller säga emot tränaren.

Men vi stoppar debatten där. Vi alla kan nog enas om Zlatan är en diva. Vissa svenne-bananer vill slita av sig håret medan vi andra smått kan acceptera att det oftast är vad som krävs för att lyckas här i livet.

Det är en jävla skillnad att spela i ett lag som Inter och vara omgiven med så många världsspelare i en B-liga med 2-3 topplag för att sedan vara i en annan division med ett b-landslag där man är ensam i den nivån och förväntas prestera vad man göra i ligan.

Tror man att man ska särbehandlas, ska det fanimig ställas krav med, lever man inte upp och enbart gnäller... ja då är man en diva.

Beter sig Ronaldhino, Kaka, Crespo m.m. som barnrumpan divan?
Citera
2007-05-24, 15:31
  #1547
Medlem
williamwallaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odes
Det är en jävla skillnad att spela i ett lag som Inter och vara omgiven med så många världsspelare i en B-liga med 2-3 topplag för att sedan vara i en annan division med ett b-landslag där man är ensam i den nivån och förväntas prestera vad man göra i ligan.

Tror man att man ska särbehandlas, ska det fanimig ställas krav med, lever man inte upp och enbart gnäller... ja då är man en diva.

Beter sig Ronaldhino, Kaka, Crespo m.m. som barnrumpan divan?

Kallar du Serie A för en B-liga, tycker jag du inte bör vistas här inne överhuvudtaget.
Citera
2007-05-24, 22:41
  #1548
Moderator
farbror_barbros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av williamwallace
Kallar du Serie A för en B-liga, tycker jag du inte bör vistas här inne överhuvudtaget.
Ja men det är ju underhållande med debattörer som skjuter sig själva i foten med en kulspruta.

Odes:
Serie A innhåller fortfarande (trots Juventus nedflyttning) lejonparten av värlsmästarnas startelva och trupp och igår vann Milan CL.
Just det, samma Milan som borträknat sina minuspoäng var 25 poäng efter Inter och som samma Inter slog två gånger med mål av ditt hatobjekt vid båda tillfällena.
Hyfsad klass på 4.an (eller om du vill 3:an) i den B-serien.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in