Citat:
Ursprungligen postat av
nilsson24
Isak bjerkebo förtjänar verkligen en plats! Sjukt het just nu. Spelar fantastiskt.
Håller helt med. Han och Stroud som högerback.
Jag skiter faktiskt hur det går för sportsligt för Sverige. Jag hatar USA och tyckte först att vi skulle bojkotta turneringen men nu inser jag att förbundet behöver pengarna och det är ett tillräckligt gott skäl. Kommer dock inte se på skiten mer än Sveriges matcher och då vill jag se så många allsvenska spelare som möjligt.