Citat:
Ursprungligen postat av stuka
Snurrfinter, fantastiska skruvar osv osv..?
Ja osv vadå? Där tog ditt highlights-reel på youtube från VM-02 slut eller?
Vill du se roliga cirkuskonster så får du väl fan gå på cirkus?
Jag behöver inte se på Youtube för att minnas hur fantastiskt bra Anders Svensson var i Asien. Han var bra på det mesta just då, kunde dribbla av argentinare och engelsmän lika lätt som du och jag skriver inlägg här på FB. Dessutom hade han även då bra speluppfattning, något som han har kvar och har förbättrat nu när han är "gammal".
Jag vill se rolig fotboll ja, är det något fel på det? Men du har säkert njutit av det spel Sverige har presterat hittills i kvalet? Jag menar, vi har ju fortfarande chansen att gå vidare, tack vare dom kryssmatcher vi spelat

Eller menar du på fullt allvar att Sveriges landslag inte bör spela en attraktiv fotboll, utan gneta sig vidare till mästerskap, för att sedan floppa?? Vilket ju är faktum sedan Lagerbäck/Andersson tog över rodret..
Vill du se tråkiga fotbollsmatcher så får du väl för fan gå på divison 5?