Citat:
^^Översättning: det finns inga fel på kvinnors psykologi.
Självkritik är ju inte direkt en kvinnlig styrka.
Jag har faktiskt ingen erfarenhet alls av giriga krogluder. Hänger inte på krogar. Visst har jag gjort det så sett, men jag har inte tagit hem krogluder och blivit bränd av dem efter det visade sig att hon är en golddigger eller så.
Den erfarenheten jag har av kvinnor är fullt tillräcklig för att lista ut hur ni fungerar, och ni har faktiskt en dålig vana att dras till idiotmän och sedan skylla det på alla normala, hederliga män som ni medvetet ignorerade. Kvinnor är liksom allergiska mot intelligenta män; varför tror du annars att en komplett iDiot som Abbe Blattelito fick så mycket fitta?
Det är som att jag skulle ha en fascinering av vargar och bli biten, ja nästan uppäten av en varg jag gick för nära, och sedan ta ut min ilska på alla vanliga domesticerade hundar som inte bits och kalla dem människoätare. Så resonerar ni manshatande feminister.
Den tredje anledningen är den korrekta
Självkritik är ju inte direkt en kvinnlig styrka.
Jag har faktiskt ingen erfarenhet alls av giriga krogluder. Hänger inte på krogar. Visst har jag gjort det så sett, men jag har inte tagit hem krogluder och blivit bränd av dem efter det visade sig att hon är en golddigger eller så.
Den erfarenheten jag har av kvinnor är fullt tillräcklig för att lista ut hur ni fungerar, och ni har faktiskt en dålig vana att dras till idiotmän och sedan skylla det på alla normala, hederliga män som ni medvetet ignorerade. Kvinnor är liksom allergiska mot intelligenta män; varför tror du annars att en komplett iDiot som Abbe Blattelito fick så mycket fitta?
Det är som att jag skulle ha en fascinering av vargar och bli biten, ja nästan uppäten av en varg jag gick för nära, och sedan ta ut min ilska på alla vanliga domesticerade hundar som inte bits och kalla dem människoätare. Så resonerar ni manshatande feminister.
Den tredje anledningen är den korrekta

Jag är ju inte förvånad över att du svarar som du gör eftersom du tillhör kategorin jag pratar om. Det du gör fel är att du applicerar dina teorier på alla kvinnor vilket vem som helst vet inte stämmer eftersom det existerar både gifta par och sambos med barn som håller ihop i familjen utan större bekymmer.
Du kan alltså inte utgå ifrån din egen lilla värld och dina erfarenheter och applicera som en sanning på gruppnivå.
Det är inte fel på varesig mäns eller kvinnors psykologi i största allmänhet men du väljer att rikta in dig på dem det är fel på och sedan avskriver du dig själv från allt ansvar.
Vem fan är Abbe Abbelito?
Hörs på namnet att det är en pajas.
Du är liksom inte alls en mental dvärg