2019-05-15, 11:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Tämligen ointressant, då det är en skitsnygg snubbe och vafan? Tänker mig att en skitsnygg kvinna som skriver att hon mördat stitt barn eller liknande troligen skulle få män att ändå kontakta henne. Vi män är ju minst lika yttliga som kvinnor med det där med skönhet...

Nu vet jag att det finns män som enbart får kvinnor för att de är kriminella, och det vore ju då mer intressant ifall de experimenterade med en ful snubbe som bara har som CV att han är kriminell.

Sedan körde samma fula snubbe med en "nice guy" CV.

Det är möjligt att kriminelle snubben skulle få en vis typ av tjejer att kontakta honom medan samma fula i en nice guy profil inte skulle få någon, och där skulle ni ha en mer mörk och obekväm resultat att bygga teorier ifrån.

Ifall du är ful, bli typ kriminell ifall du vill ha bra sexliv.

Fotomodellen som man använde sig av ovan kan få tjejer till och med ifall hans profil säger att han älskar att titta på teletubbies och att klä sig i trosor.

Som James Holmes, nice guy innan, inte direkt snygg, toppstudent, blyg och tillbakadragen. EN gång körde han mot rött. Självmordsbenägen sen 11 års åldern, hade tjej en kort period, men hon nådde inte fram, han pratade med henne om att döda, men hon trodde inte han menade allvar. Han är inte psykopat.

Plötsligt skjuter han ihjäl 24 och skadar hundratals.

Undrar hur mycket fanmail han får nu.
Senast redigerad av Jenny9 2019-05-15 kl. 11:21.
Citera
2019-05-15, 11:18
Medlem
Sir Dwains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Att se sanningen är det först steget till att kunna vidta åtgärder mot de fel som finns.
Att se verkligheten som den faktiskt är, är väl ungefär så långt man kan komma från riter för att blidka en påhittad allsmäktig gud?

Så, en liten skillnad är det allt.

Sanningen i det här fallet har varit uppenbar hela tiden, det du talar om är snarare att välja en specifik tolkning. Men det stämmer ändock att att välja en specifik tolkning är ett nödvändigt steg för att kunna vidta åtgärder som rör sig i den riktningen.

Nu är inte jag en sån som tycker att att ha en viss politisk inställning är att jämföra med religiös tro, så visst skiljer de sig i det avseendet. De skiljer sig i en massa avseenden, eller inte nödvändigtvis, de går att förena utan problem, men Islam har ju saker att säga om en mängd områden medan "red pill"-grejen mest handlar om att kvinnor är dåliga och orsaken till det negativa i världen. Jag skulle kanske rent utav gå så långt som att säga att Islam vore att föredra om det bara är kvinnoperspektivet man bryr sig om.
Citera
2019-05-15, 11:22
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir Dwain
Sanningen i det här fallet har varit uppenbar hela tiden, det du talar om är snarare att välja en specifik tolkning. Men det stämmer ändock att att välja en specifik tolkning är ett nödvändigt steg för att kunna vidta åtgärder som rör sig i den riktningen.

Nu är inte jag en sån som tycker att att ha en viss politisk inställning är att jämföra med religiös tro, så visst skiljer de sig i det avseendet. De skiljer sig i en massa avseenden, eller inte nödvändigtvis, de går att förena utan problem, men Islam har ju saker att säga om en mängd områden medan "red pill"-grejen mest handlar om att kvinnor är dåliga och orsaken till det negativa i världen. Jag skulle kanske rent utav gå så långt som att säga att Islam vore att föredra om det bara är kvinnoperspektivet man bryr sig om.
Du tror inte på den objektiva sanningen?

Det gör jag och jag förespråkar INGEN politisk ideologi här.
Du har väl sett Matrix?
Citera
2019-05-15, 11:23
Medlem
skotittares avatar
Fy satan vad tragisk den här tråden är.

Och så full av märkliga "sanningar" om könen.
Citera
2019-05-15, 11:28
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Som James Holmes, nice guy innan, inte direkt snygg, toppstudent, blyg och tillbakadragen. EN gång körde han mot rött. Självmordsbenägen sen 11 års åldern, hade tjej en kort period, men hon nådde inte fram, han pratade med henne om att döda, men hon trodde inte han menade allvar. Han är inte psykopat.

Plötsligt skjuter han ihjäl 24 och skadar hundratals.

Undrar hur mycket fanmail han får nu.

Haha. De var roliga att gå igenom:

https://mashable.com/2015/09/11/james-holmes-prison-letters/?europe=true

Jag kan nog inte överraskas av något längre efter att utvecklingsstörde ärkegrisen Andersk Eklund också fick en beundrare.

Finns det några gränser liksom? Jag uttalar mig då om män som inte är sexiga för något annat än de monstruösa brott de begått och saknar all charm i övrigt; sådana som Peter Madsen och Ted Bundy är mindre intressanta idet avseendet (de skulle fått kvinnor i vilket fall, kanske bara inte lika många).
Senast redigerad av Naknekejsaren 2019-05-15 kl. 11:36.
Citera
2019-05-15, 11:33
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Fy satan vad tragisk den här tråden är.

Och så full av märkliga "sanningar" om könen.
Det beror på att människor uppenbarligen saknar perspektiv.
Citera
2019-05-15, 11:38
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det beror på att människor uppenbarligen saknar perspektiv.

Jo. Jag låter väl som en gubbe nu; men folk måste fan börja komma ut och träffa varandra på riktigt.
Citera
2019-05-15, 11:46
Medlem
Sir Dwains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Du tror inte på den objektiva sanningen?

Det gör jag och jag förespråkar INGEN politisk ideologi här.
Du har väl sett Matrix?

Jo visst gör jag det, jag är ju naturvetare, men det finns ingen objektivt sann politisk ideologi.

Jag tycker att du förespråkar en massa politiska positioner här, nu blir jag förvirrad, har du gjort en totalomvändning här de senaste dagarna? Så när du tycks förespråka "red pill"-ideologin t ex så är det en vanföreställning? För mig ser det, när någon säger att de inte förespråkar eller ännu märkligare inte har någon politisk ideologi, ut som att de inte riktigt begriper vad en politisk ideologi är. Har du politiska åsikter?, har du principer? Om du svarar ja så har du en ideologi.

Jag såg the matrix, jag slösade också bort min tid med att se en av uppföljarna.. men den första filmen var riktigt bra.
Citera
2019-05-15, 11:47
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Jo. Jag låter väl som en gubbe nu; men folk måste fan börja komma ut och träffa varandra på riktigt.
Träffa varandra, umgås utanför sina små bubblor på internet, läsa böcker och jag vet inte allt. Brist på perspektiv brukar ju tyda på ett inte särskilt rörligt intellekt och intellekt är trots allt något som går att gymnastisera.
Citera
2019-05-15, 11:48
Avslutad
Citat:

Jag kan nog inte överraskas av något längre efter att utvecklingsstörde ärkegrisen Andersk Eklund också fick en beundrare.

Finns det några gränser liksom? Jag uttalar mig då om män som inte är sexiga för något annat än de monstruösa brott de begått och saknar all charm i övrigt; sådana som Peter Madsen och Ted Bundy är mindre intressanta idet avseendet (de skulle fått kvinnor i vilket fall, kanske bara inte lika många).

Åhh shit, verkar som kvinnliga incels verkligen hittat sin drömman. De flesta är nog mer eller mindre asexuella, asociala och vill ha en "pojkvän"/relation på säkert avstånd. Många verkar känna igen sig i honom, vilket säger en hel del.
Senast redigerad av Jenny9 2019-05-15 kl. 11:50.
Citera
2019-05-15, 11:51
Medlem
Citat:

Det är ju inte ett tvärsnitt av kvinnorna som attraheras av våldsamma män utan ett urval, vissa typer.

Visst är det ett intressant fenomen, men jag är osäker på vad det säger om kvinnor som grupp.

Det är väl ett randfenomen?
Citera
2019-05-15, 11:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Träffa varandra, umgås utanför sina små bubblor på internet, läsa böcker och jag vet inte allt. Brist på perspektiv brukar ju tyda på ett inte särskilt rörligt intellekt och intellekt är trots allt något som går att gymnastisera.

Jo det hade ju såklart varit det sundaste...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in