2019-05-10, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Jag tror att det vore bra för dig att logga ut från internet och börja, så smått, försöka leva "i den riktiga världen".
I den riktiga världen kräver ni kvinnor er rätten att få vara androgyna och ses som individer, samtidigt ser ni ner på androgyna män och vill förbjuda så väl androgyn klädstil som beteende på männen, är ju bara när de är bögar eller trans ni menar att de har alibi på androgynitet.
Ni kan inte kräva att så väl partner som vänner och jobbarkompisar ska vara ultramaskulina och samtidigt kräva att ses som främst människor och inte kvinnor.
Citera
2019-05-10, 16:15
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xenomorph-ball
Du vill alltså vara svår och vill att jag ska länka till den feministporr som har postats och försvarats av er feminister här tidigare? Jag kritiserade aldrig feministporren, frågade bara snällt varför det var ensamma kvinnor med dildos i någor som ska vara konstruerat för heterosexuella kvinnor, detta tog ni som kritik och flög i taket av ilska.

Det har du inte med att göra.

Skitsnack, du har bara valts bort helt enkelt, blattar har ju råd att vara selektiva, så mycket ni svenska kvinnor, speciellt då feminister, slänger er över dem.

Herregud du är ju totalt stängd för inkommande informationsflöde.
Jag skiter i vad du personligen tror att jag gör eller inte gör och kommer inte bedriva någon övertalningskampanj här.
Det enda jag har att säga är att jag aldrig deltagit i nån diskussion kring feministporr (vad det egentligen nu ens är?). Så du kan sluta säga "ni" när du pratar om specifika användare, blir rätt konstigt annars.
Citera
2019-05-10, 16:18
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
I den riktiga världen kräver ni kvinnor er rätten att få vara androgyna och ses som individer, samtidigt ser ni ner på androgyna män och vill förbjuda så väl androgyn klädstil som beteende på männen, är ju bara när de är bögar eller trans ni menar att de har alibi på androgynitet.
Ni kan inte kräva att så väl partner som vänner och jobbarkompisar ska vara ultramaskulina och samtidigt kräva att ses som främst människor och inte kvinnor.

Vad är problemet med att se någon som både kvinna och människa?
Jag ser på män som både män och människor, det går alldeles utmärkt.
Citera
2019-05-10, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Du verkar ju se en kvinna göra något och tänker dig direkt att alla kvinnor är med på att göra detsamma, som de innehar en kollektiv hjärna som styr dem alla mot samma riktning.

Tänk nu att radikalfeminismen har liknande konspirationer om mäns kollektiva skuld för vad psykiskt störda individer håller på med.

Det blir omöjligt att föra en diskussion där man exempelvis anses vara del av samma struktur som skjuter småflickor i Afganistan eller klipper deras klitoris i Somalia, elker att jag har inflyttande på en äckel som Andrrs Eklunds beteende.

Allt som existerar (av värde) i min Värld är individen, om än vi har både från konsumentsamhället så som folkuppfostrarstaten försök att sudda ut individen och få alla att följa en mall för beteenden.

Skulle jag tro att de redan vunnit skulle jag inte ens skriva här i flashback, individens förmåga att existera - latinsk etymologisk betydelse: utträda ur gruppen - måste bli vår sista hopp.

Jag tror hör alltså även på din förmåga att sluta hypnotiseras av MGTOW videon som gör dig till enkelriktad soldat och återgå att bli en individ som ser andra individer.
Nu syftade jag ju främst på feminister, men vissa mig ett enda exempel på en svensk kvinna som är så vettig som du beskriver.
Postar du en nationalistkvinna så kommer hon säkerligen vara full av taueringar, knullat runt med skinnskallar och se ut som white trash.
Citera
2019-05-10, 16:19
Medlem
skotittares avatar
Citat:

Jag är man och långt ifrån supermaskulin. Jag har sambo och ett hyfsat stort socialt nätverk.

Folk är inte emot dig för att du är androgyn utan för att du är psykotisk, misogyn och allmänt creepy.
Citera
2019-05-10, 16:20
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Nu syftade jag ju främst på feminister, men vissa mig ett enda exempel på en svensk kvinna som är så vettig som du beskriver.
Postar du en nationalistkvinna så kommer hon säkerligen vara full av taueringar, knullat runt med skinnskallar och se ut som white trash.

Jag till exempel är ett jävligt vettigt exemplar.
Citera
2019-05-10, 16:24
Medlem
Citat:
Jag är man och långt ifrån supermaskulin. Jag har sambo och ett hyfsat stort socialt nätverk.
Du är en frienzonad cuck, med andra ord. Dina vänninor skrattar bakom ryggen på dig och föredrar de manschauvinistiska blattemännen i det egna ledet, vars toxic masculinity de ursäktar med att ha varit förtryckt, här har du en av dessa som får knulla med dina feministvänninor:
https://www.youtube.com/watch?v=wZRziALIx9c
Ditt och din sambos sexliv är säkerligen skittråkigt då hon inte bjuder till lika mycket som med de "förtryckta" blattarna, då fungerar till och med analsex.

Citat:
Folk är inte emot dig för att du är androgyn utan för att du är psykotisk, misogyn och allmänt creepy.
Jag är inte androgyn, jag syftar på svenska kvinnors krav att få vara det medans de kräver att deras män ska vara ultramaskulina.
Citera
2019-05-10, 16:26
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:

Ebba Thor Busch ser väl vettig ut? Lite för nykristen för min smak (man kan inte få allt), men verkligen MVG i moderliga egenskaper, naturlig skönhet, passion och lite jävlaranamma; saker jag värdesätter hos en kvinna.

Men visst, skinnskallemiljön har ju verkligen inte min typ av kvinnor (de få som finns där), heh...
Senast redigerad av Naknekejsaren 2019-05-10 kl. 16:28.
Citera
2019-05-10, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Vad är problemet med att se någon som både kvinna och människa?
Vad är problemet med att se någon som både man och människa, din hycklande hora?

Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Jag ser på män som både män och människor, det går alldeles utmärkt.
Nej, då hade du gett männen samma rätt att agera könsöverskridande som du ger kvinnorna, könsöverskridningen gäller först när mannen är bög eller trans.
Citera
2019-05-10, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Ebba Thor Busch ser väl vettig ut? Lite för nykristen för min smak (man kan inte få allt), men verkligen MVG i moderliga egenskaper, naturlig skönhet, passion och lite jävlaranamma; saker jag värdesätter hos en kvinna.

Men visst, skinnskallemiljön har ju verkligen inte min typ av kvinnor (de få som finns där), heh...
Fast hon förespråkar ju mångkultur och feminism.
Citera
2019-05-10, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Ja absolut det bör de, med tungvikt på föräldrar.
Ja man kan ju tycka det, men exempelvis min far lärde mig aldrig den sociala förmågan. Jag hade bara tur att jag hade det inom mig naturligt. Hade jag inte haft det så hade det ju vart en trygghet ifall skolan var den plats där man kan få en andra chans, så att säga.

Citat:
Nu nämnde jag aldrig incels som töntar utan jag bad dem dra åt h*vete. Anledningen är att de är ynkliga och har vänt sitt självhat mot helt oskyldiga människor.

Fast om man läser här på denna del av Flashback så verkar många män ha många krav på kvinnor. Krav som att kvinnor ska:

alltid vara glada och positiva,
alltid kåta och villiga,
kvinnor ska vara goda och riktiga kvinnor,
de ska vara oskulder,
för evigt under 25 år gamla,
föda fler än ett barn,
inte vara frånskilda,
inte vara singelmammor,
de ska inte parasitera på män och helst betala lika mycket i skatt,
de ska bejaka sina kvinnliga sidor och vara hemma med sina barn och sköta hushållet,
de ska vara tacksamma och bekräfta män så fort de får chansen,
de ska inte färga håret,
inte pierca eller tatuera sig,
de ska rösta rätt,
inte vara vänster,
vara söta och inställsamma (absolut inte sura), absolut inte haft sex med en utlänning,
inte vara pryda,
vara pryda,
vara självständiga,
inte vara för självständiga,
inte tjocka,
inte för smala,
inte syssla med manliga saker såsom sport på elitnivå,
inte vara chefer,
inte satsa på karriär,
inte välja bort barn,
inte kritisera män,
inte jobba som polis eller vakt.......

"Vi rangordnar er enbart efter utseende och lojalitet." Efter lite mer än så eller hur?
Mycket bottnar väl också i osäkerhet. Men i grund och botten är det utseende och lojalitet som är dom viktigaste egenskaperna för en tjej.

Sen har ju inte incels valt att bli det så varför ska man be dom dra åt helvete?

Vet inte om du känner till Abbe blattelito, han "influencern" som blev dömd för mord på sitt ex nyligen. Har kollat på några av hans videos på youtube och försökt få mig en uppfattning av hans karaktär och den röda tråden är i princip "coolhet". Han är macho, nonchalant och även lite kriminell. Den här killen badade i fitta. Den stora frågan är ifall det primärt beror på hans utseende eller hans beteende. Om det är det sistnämnda så kan man ju undra vad det är för egenskaper som lockar tjejer. Killen är ju som sagt väldigt nonchalant och beter sig som ett riktigt svin. Hur kommer det sig att en sån karaktär "belönas" med tjejer medan "the good guy" blir utan? och vad sänder det för signaler till killar i allmänhet?
Citera
2019-05-10, 16:30
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Du är en frienzonad cuck, med andra ord. Dina vänninor skrattar bakom ryggen på dig och föredrar de manschauvinistiska blattemännen i det egna ledet, vars toxic masculinity de ursäktar med att ha varit förtryckt, här har du en av dessa som får knulla med dina feministvänninor:
https://www.youtube.com/watch?v=wZRziALIx9c
Ditt och din sambos sexliv är säkerligen skittråkigt då hon inte bjuder till lika mycket som med de "förtryckta" blattarna, då fungerar till och med analsex.

Jag är inte androgyn, jag syftar på svenska kvinnors krav att få vara det medans de kräver att deras män ska vara ultramaskulina.

Kom ut i verkligheten.

Det är direkt ovanligt med förhållande mellan rasifierade män och vita svenska feministkvinnor.

Hur kan jag vara en cuck med mina tjejkompisar när jag har en sambo? Jag är inte intresserad av sex med mina tjejkompisar. Och de flesta av mina tjejkompisar (alla tror jag t.o.m.) av dom som har partner har svenska pojkvänner.

Du lever i ett oerhört märklig fantasiliv som du byggt upp genom att läsa sjukt misogyna saker på nätet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in