Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Ja absolut det bör de, med tungvikt på föräldrar.
Ja man kan ju tycka det, men exempelvis min far lärde mig aldrig den sociala förmågan. Jag hade bara tur att jag hade det inom mig naturligt. Hade jag inte haft det så hade det ju vart en trygghet ifall skolan var den plats där man kan få en andra chans, så att säga.
Citat:
Nu nämnde jag aldrig incels som töntar utan jag bad dem dra åt h*vete. Anledningen är att de är ynkliga och har vänt sitt självhat mot helt oskyldiga människor.
Fast om man läser här på denna del av Flashback så verkar många män ha många krav på kvinnor. Krav som att kvinnor ska:
alltid vara glada och positiva,
alltid kåta och villiga,
kvinnor ska vara goda och riktiga kvinnor,
de ska vara oskulder,
för evigt under 25 år gamla,
föda fler än ett barn,
inte vara frånskilda,
inte vara singelmammor,
de ska inte parasitera på män och helst betala lika mycket i skatt,
de ska bejaka sina kvinnliga sidor och vara hemma med sina barn och sköta hushållet,
de ska vara tacksamma och bekräfta män så fort de får chansen,
de ska inte färga håret,
inte pierca eller tatuera sig,
de ska rösta rätt,
inte vara vänster,
vara söta och inställsamma (absolut inte sura), absolut inte haft sex med en utlänning,
inte vara pryda,
vara pryda,
vara självständiga,
inte vara för självständiga,
inte tjocka,
inte för smala,
inte syssla med manliga saker såsom sport på elitnivå,
inte vara chefer,
inte satsa på karriär,
inte välja bort barn,
inte kritisera män,
inte jobba som polis eller vakt.......
"Vi rangordnar er enbart efter utseende och lojalitet." Efter lite mer än så eller hur?
Mycket bottnar väl också i osäkerhet. Men i grund och botten är det utseende och lojalitet som är dom viktigaste egenskaperna för en tjej.
Sen har ju inte incels valt att bli det så varför ska man be dom dra åt helvete?
Vet inte om du känner till Abbe blattelito, han "influencern" som blev dömd för mord på sitt ex nyligen. Har kollat på några av hans videos på youtube och försökt få mig en uppfattning av hans karaktär och den röda tråden är i princip "coolhet". Han är macho, nonchalant och även lite kriminell. Den här killen badade i fitta. Den stora frågan är ifall det primärt beror på hans utseende eller hans beteende. Om det är det sistnämnda så kan man ju undra vad det är för egenskaper som lockar tjejer. Killen är ju som sagt väldigt nonchalant och beter sig som ett riktigt svin. Hur kommer det sig att en sån karaktär "belönas" med tjejer medan "the good guy" blir utan? och vad sänder det för signaler till killar i allmänhet?