2019-05-15, 00:02
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Intressant. Det förvånar mig inte det minsta. Har du någon länk till detta Tinderexperiment?

Här har du:
https://thechive.com/2017/08/10/guy-poses-as-pedophile-on-tinder-and-it-doesnt-deter-women-one-ounce-13-photos/

Citera
2019-05-15, 07:30
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Klart kvinnor också kan vara incels, särskilt i dagens feministsamhälle, som uppmuntrar kvinnliga incels mer än någonsin tidigare i historien. De flesta kvinnor är inte attraktiva överhuvudtaget, och kvinnor har inte heller lika hög libido som män. Kvinnor är också mycket obestämda och fattar i stort sett ingenting och hakar upp sig på smådetaljer istället för att se helheten eftersom alla kvinnor har prinsessasyndrom, så kommer det en kille där som egentligen är över hennes nivå, så får kvinnan för sig att han inte duger för henne. Just därför är det faktiskt många kvinnor idag som lever i frivillig celibat och förblir barnlösa tills menopausen kickar in.

Sant är dock att det är betydligt lättare för kvinnor att få kuk, än vad det är för män, men det är ju inte så konstigt och det hela beror på att de flesta män inte uppmuntrar horkultur, vilket i sin tur leder till en hel del cock-blocking för de flesta män. En annan orsak är också det att kvinnor helt enkelt förhandlar med deras fitta, alltså att kvinnor förväntar sig att få ett hem, bil osv av hennes make, och många kvinnor är inte beredda att knulla gratis. Så medan vissa kvinnor blir prostituerade, blir andra kvinnor hemmafruar.

Det finns ju även betahanne feminister, som är precis lika mycket incels som kvinnohatarna, skillnaden är att de har en annan strategi (som inte ger någon fitta den heller), nämligen att fjäska för kvinnor. Efter ett tag tröttnar många av dessa betahanne feminister på att fjäskandet inte leder någonstans, och de går över till Elliot Rodger incelismen och i vissa fall dödar folk. Islamoterrorister är för övrigt incels de också, och de flesta av dem är extremt sexuellt frustrerade, och enda anledningen till att de spränger sig själva skrikandes allahu akbar, är för att de på fullaste allvar tror att de kommer få 72 oskulder i paradiser. Samtidigt vägrar vita feminister att kritisera islamoterrorister, trots massivt kvinnoförtryck i arabländer.

Jo men så är det. Good guy snacket är bara ännu en kvinnolögn. Kvinnor skiter fullständigt i om du är seriemördare eller pedofil, bara du har en stor skara följare, makt, status eller pengar, så spelar det ingen roll alls hur omoralisk du är, du kommer liksom få fitta i alla fall.

Viktigt att förstå: kvinnor älskar inte män. Kvinnor älskar mannens pengar, hans hem, hans bil osv. Kvinnor funkar inte som män på det sättet. Vi män gillar liksom verkligen kvinnor för att de är kvinnor (och när de är kvinnor, alltså icke-feministiska kvinnor; feminismen försöker göra kvinnor till män), och när vi gifter oss med en kvinna så är det verkligen henne vi gifter oss med; vi gillar hennes utseende, kropp och personlighet osv. Kvinnor funkar inte så. Kvinnor undviker män som ser bra ut eller har en genuint god personlighet, och håller sig till de män som har god ekonomi eller är populära osv. Det är liksom verkligen sällan man ser en snygg kvinna med en attraktiv man som också är en god människa.

Sedan är det ju självklart att kvinnoföraktet ökar när alla hederliga grabbar hela tiden blir nobbade av alla kvinnor, samtidigt som kvinnomördare som Patrick Opiyo och Abbe Blattelito får en jävla massa tjejer. Det finns ju liksom hur många hederliga män som helst därute, men kvinnor har en dålig vana (eller rättare sagt dåligt omdöme) att dras till de absolut värsta skitstövlarna som finns. Hade kvinnor varit duktiga människokännare så hade de aldrig gått och knullat runt med untermenschen som misshandlar eller dödar dem. Och givetvis tar kvinnor sedan ut detta på alla hederliga män som de nobbade. "Alla män är våldtäktsmän"? Nej era idioter, det är snarare ni kvinnor som bara söker er till avskummen bland män. Man kan se direkt efter en fem minuters konversation med en snubbe, om han är en vettig och hederlig snubbe. En snubbe som inte har något bakom pannbenet märker jag direkt vad det är för typ av idiot.

Detta är förresten exakt varför arrangerade äktenskap var normen förr; arrangerade äktenskap fanns eftersom samhället omyndigförklarade kvinnor och pappan ville liksom vara på den säkra sidan att han inte ger bort sin dotter till en komplett idiot som skadar henne. Det finns många fördelar med att avskaffa arrangerade äktenskap, men det innebär också nackdelar, och en del av dessa nackdelar är att kvinnor far illa ut i betydligt högre utsträckning.

Den sociala biten hänger ihop med hur du ser ut, mer än något annat egentligen. Är du som kille ful eller har dålig ekonomi eller vad det nu kan vara, ja då kommer du helt enkelt inte ha samma självförtroende som någon det går bra för, och därmed inte heller klara av att vara särskilt social bland brudarna och även med killkompisarna osv. Jag menar, den sociala biten är ju något alla människor får träna på sedan barnsben, och ser du ut som ett mobboffer eller är en pank pissluffare, ja då kommer du helt enkelt inte dra till dig folk (från båda könen) som vill umgås med dig, och därmed kommer du att halka efter på den sociala biten.

Dessutom är ju det här med "social kompetens" bara ännu en cock-blocking ursäkt. Kvinnor har kilometerlånga krav på hur en man måste vara innan de särar på benen, medan killar är liksom [iwtf vem orkar bry sig om sånt, jalla vi knullar[/i]. Jag menar, har det någonsin i historien hänt att en man har tackat nej till att få knulla en attraktiv kvinna, pga hennes låga sociala kompetens? lol

Det finns två huvudsakliga anledningar till att vissa män resonerar likt detta.

1. Man har dragits till fel kvinnor. Lika väl som att vissa kvinnor som hatar män har dragits till fel män (våldsamma, respektlösa, män som ratar dem, psykopater etc) så dras män ibland till fel kvinnor. Om en man konsekvent dras till de mest attraktiva och eftertraktade krogtjejerna med sillisar som älskar pengar mer än allt annat så kommer han garanterat att bli bränd.
Är det en man med låg intelligens eller annan mental problematik som till exempel fallenhet för att bli hjärntvättad och hamna i olika sektliknande kontexter, så klarar inte mannen av att sortera ut vad som är hans verklighet och allmän sanning.
Internet bidrar sedan till ytterligare hjärntvätt, ditt inlägg här är ett ypperligt exempel på en sådan sak som bidrar till att andra svaga män kan fastna i detta självförstörande tänk.

2. Mannen vill vara kvar i sin offerkofta. Det är enklast att skylla på andra. Kan man inte skylla på en enskild person då skyller man på en grupp. Detta är ett effektivt sätt att själv slippa förändra något eller att ta ansvar.
Om allt är någon annans fel så kan man inte själv agera för att förändra sin situation.
Problemet med detta är att det är självförstörande och leder inte till någonting annat än fortsatt bitterhet.

En jo, i värsta fall till handlingar likt Rogers. Dock är man än mer psykiskt sjuk än enbart "sexuell frustration" och hatet mot kvinnor om man mördar oskyldiga.
Citera
2019-05-15, 07:35
Medlem
Rotums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22

1. Man har dragits till fel kvinnor. Lika väl som att vissa kvinnor som hatar män har dragits till fel män (våldsamma, respektlösa, män som ratar dem, psykopater etc) så dras män ibland till fel kvinnor. Om en man konsekvent dras till de mest attraktiva och eftertraktade krogtjejerna med sillisar som älskar pengar mer än allt annat så kommer han garanterat att bli bränd.
Är det en man med låg intelligens eller annan mental problematik som till exempel fallenhet för att bli hjärntvättad och hamna i olika sektliknande kontexter, så klarar inte mannen av att sortera ut vad som är hans verklighet och allmän sanning.
Internet bidrar sedan till ytterligare hjärntvätt, ditt inlägg här är ett ypperligt exempel på en sådan sak som bidrar till att andra svaga män kan fastna i detta självförstörande tänk.

2. Mannen vill vara kvar i sin offerkofta. Det är enklast att skylla på andra. Kan man inte skylla på en enskild person då skyller man på en grupp. Detta är ett effektivt sätt att själv slippa förändra något eller att ta ansvar.
Om allt är någon annans fel så kan man inte själv agera för att förändra sin situation.
Problemet med detta är att det är självförstörande och leder inte till någonting annat än fortsatt bitterhet.

En jo, i värsta fall till handlingar likt Rogers. Dock är man än mer psykiskt sjuk än enbart "sexuell frustration" och hatet mot kvinnor om man mördar oskyldiga.

Finns en tredje anledning också. Det som skrivs kan vara sant men förträngs och förringas av vänstern och diverse feminister.... ;-)
Citera
2019-05-15, 07:41
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotum
Finns en tredje anledning också. Det som skrivs kan vara sant men förträngs och förringas av vänstern och diverse feminister.... ;-)

Det finns vissa bitar som stämmer in på vissa kvinnor ja. Likväl som att det finns vissa av feministernas åsikter som stämmer in på vissa män.

Detta gäller knappast alla av något kön, det gäller inte ens en betydande majoritet.
Jag är rätt övertygad om att dessa extrema människor alltid funnits, men de har inte fått utrymme eller hörts nånstans direkt. Nu finns internet.

Hade dessa människor med extremt tänkande, irrationellt tänkande av grövsta typ, "alla är..." "Så är det..." utan minsta förmåga till analys ur flera perspektiv så hade mänskligheten mest troligt inte överlevt och utvecklats så som den gjort.
Dessa människor skapar en biologisk återvändsgränd, både männen och kvinnorna.
Citera
2019-05-15, 09:21
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22

^^Översättning: det finns inga fel på kvinnors psykologi.

Självkritik är ju inte direkt en kvinnlig styrka.

Jag har faktiskt ingen erfarenhet alls av giriga krogluder. Hänger inte på krogar. Visst har jag gjort det så sett, men jag har inte tagit hem krogluder och blivit bränd av dem efter det visade sig att hon är en golddigger eller så.

Den erfarenheten jag har av kvinnor är fullt tillräcklig för att lista ut hur ni fungerar, och ni har faktiskt en dålig vana att dras till idiotmän och sedan skylla det på alla normala, hederliga män som ni medvetet ignorerade. Kvinnor är liksom allergiska mot intelligenta män; varför tror du annars att en komplett iDiot som Abbe Blattelito fick så mycket fitta?

Det är som att jag skulle ha en fascinering av vargar och bli biten, ja nästan uppäten av en varg jag gick för nära, och sedan ta ut min ilska på alla vanliga domesticerade hundar som inte bits och kalla dem människoätare. Så resonerar ni manshatande feminister.

Citat:
Ursprungligen postat av Rotum
Den tredje anledningen är den korrekta
Senast redigerad av EliasAlucard 2019-05-15 kl. 10:17.
Citera
2019-05-15, 09:38
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Här har du:
https://thechive.com/2017/08/10/guy-poses-as-pedophile-on-tinder-and-it-doesnt-deter-women-one-ounce-13-photos/

Jag brukar inte bli illamående av särskilt mycket, men det här och Moments22s ständiga förnekelse av det Elias beskriver, och som också är en av orsakerna till att andelen "incels" ökar mer än nånsin i historien är en av dem.
Ändå är jag inte ens överraskad med de policys som införs, de lagar som "justeras/riggas mot män" och den hegemoni som råder.

Finns det tillräckligt med röda piller för att hinna vända utvecklingen innan islamismen tar över?
Citera
2019-05-15, 09:45
Medlem
Sir Dwains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Jag brukar inte bli illamående av särskilt mycket, men det här och Moments22s ständiga förnekelse av det Elias beskriver, och som också är en av orsakerna till att andelen "incels" ökar mer än nånsin i historien är en av dem.
Ändå är jag inte ens överraskad med de policys som införs, de lagar som "justeras/riggas mot män" och den hegemoni som råder.

Finns det tillräckligt med röda piller för att hinna vända utvecklingen innan islamismen tar över?

Är "red pill"-samhället ens att föredra framför sharia? Är det någon relevant skillnad förutom 5 bönestunder om dagen och ingen mer gris eller alkohol (i och för sig stora uppoffringar)?
Citera
2019-05-15, 09:48
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir Dwain
Är "red pill"-samhället ens att föredra framför sharia? Är det någon relevant skillnad förutom 5 bönestunder om dagen och ingen mer gris eller alkohol (i och för sig stora uppoffringar)?
Att se sanningen är det först steget till att kunna vidta åtgärder mot de fel som finns.
Att se verkligheten som den faktiskt är, är väl ungefär så långt man kan komma från riter för att blidka en påhittad allsmäktig gud?

Så, en liten skillnad är det allt.
Citera
2019-05-15, 10:01
Medlem
Etta.Places avatar
Måste säga att det är ganska intressant att högerextremister på flashback tycks vara de som har blivit mest kulturberikade av alla utav mellanösternkulturerna. Det kinkas hit och dit om flyktingkramare och batikhäxor, men det finns ju inga andra än högerextremisterna själva som i stort sett vill leva som IS. Jag antar att den egentliga konflikten mellan svenska högerextremister och fanatiska muslimer gäller vilka det är som ska få låsa in kvinnor, våldta dem, tvinga dem att laga mat och föda oönskade barn? Samt förstås vilka det är som ska få alla bidrag.
Citera
2019-05-15, 10:06
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Här har du:

Tämligen ointressant, då det är en skitsnygg snubbe och vafan? Tänker mig att en skitsnygg kvinna som skriver att hon mördat stitt barn eller liknande troligen skulle få män att ändå kontakta henne. Vi män är ju minst lika yttliga som kvinnor med det där med skönhet...

Nu vet jag att det finns män som enbart får kvinnor för att de är kriminella, och det vore ju då mer intressant ifall de experimenterade med en ful snubbe som bara har som CV att han är kriminell.

Sedan körde samma fula snubbe med en "nice guy" CV.

Det är möjligt att kriminelle snubben skulle få en vis typ av tjejer att kontakta honom medan samma fula i en nice guy profil inte skulle få någon, och där skulle ni ha en mer mörk och obekväm resultat att bygga teorier ifrån.

Ifall du är ful, bli typ kriminell ifall du vill ha bra sexliv.

Fotomodellen som man använde sig av ovan kan få tjejer till och med ifall hans profil säger att han älskar att titta på teletubbies och att klä sig i trosor.
Citera
2019-05-15, 10:16
Medlem
Etta.Places avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Tämligen ointressant, då det är en skitsnygg snubbe och vafan? Tänker mig att en skitsnygg kvinna som skriver att hon mördat stitt barn eller liknande troligen skulle få män att ändå kontakta henne. Vi män är ju minst lika yttliga som kvinnor med det där med skönhet...

Nu vet jag att det finns män som enbart får kvinnor för att de är kriminella, och det vore ju då mer intressant ifall de experimenterade med en ful snubbe som bara har som CV att han är kriminell.

Sedan körde samma fula snubbe med en "nice guy" CV.

Det är möjligt att kriminelle snubben skulle få en vis typ av tjejer att kontakta honom medan samma fula i en nice guy profil inte skulle få någon, och där skulle ni ha en mer mörk och obekväm resultat att bygga teorier ifrån.

Ifall du är ful, bli typ kriminell ifall du vill ha bra sexliv.

Fotomodellen som man använde sig av ovan kan få tjejer till och med ifall hans profil säger att han älskar att titta på teletubbies och att klä sig i trosor.

Bra kommentar. Många tjejer läser nog inte ens profilen i det där fallet.

Dessutom, efter att jag läste hela profilen och några av tjejerna han chattar med drar jag slutsatsen att:

1. Det är väldigt lätt att tro att denna profil är ett skämt. Det hade jag trott. Och säkert varit än mer benägen att tro för att killen är skitsnygg. Ingen hade ju skrivit på det där sättet om det varit sant, alltså utgår man ifrån att det är ett skämt. Visserligen ett osmakligt sådant, men även roligt, och dessutom tenderar man att tycka att skämt är roligare om snubben är snygg.

2. Tjejerna som skriver till honom verkar ta det som ett skämt och skämta tillbaka. Meddelanden som "I can absolve you from your sins tonight ;-)?" tolkar iaf jag så.

Kan väl ha fel men tycker det är mer troligt att killarna som läser detta har aspergers och inte förstår den sociala kontexten.

Att jämföra med profiler som typ "Jag är ful, tråkig och åker pendeltåg, när ses vi ;-)". Det kanske inte funkat lika bra, för att det inte är lika opassande, men jag hade iaf tolkat det som ett skämt och därmed som mer attraktivt än "hej jag är en kille som gillar att gymma och se på film, letar efter en snäll tjej".
Senast redigerad av Etta.Place 2019-05-15 kl. 10:22.
Citera
2019-05-15, 10:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Etta.Place
Måste säga att det är ganska intressant att högerextremister på flashback tycks vara de som har blivit mest kulturberikade av alla utav mellanösternkulturerna. Det kinkas hit och dit om flyktingkramare och batikhäxor, men det finns ju inga andra än högerextremisterna själva som i stort sett vill leva som IS. Jag antar att den egentliga konflikten mellan svenska högerextremister och fanatiska muslimer gäller vilka det är som ska få låsa in kvinnor, våldta dem, tvinga dem att laga mat och föda oönskade barn? Samt förstås vilka det är som ska få alla bidrag.

Där slog du huvudet på spiken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in