2021-05-17, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inge.Smart
Thomas hade psykiska problem. Så enkelt är det.
Ingen mening med att försöka hitta en massa andra logiska förklaringar till det tragiska som hände.

Du har helt rätt, så jag ber om ursäkt.

Thomas har haft "ohälsa" en längre tid, åtminstonne sedan Metoo. Det sammanföll med en ett annat personligt dilemma. Det blev till slut för mycket.
Citera
2021-05-17, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-the-heck
Enligt samma källa så kan Wolf/Strandhälls tragiska öde och liv bli känt före valet nästa år. Det verkar då enligt mig ha kopplingar till sosseriet.
Ser fram emot mer info.

Wolf var väl nån slags chef på AF´s tidigare huvudkontor, Hälsingegatan 38?
Dåvarande GD var Mikael Sjöberg, sosse och kompis med Dan Eliasson och säkert väl bekant med AS.
Där pågick mycket konstiga saker internt: hot, trakasserier, spridande av bajs m.m.
Var Wolf inblandad i nåt av allt det?
Citera
2021-05-21, 11:13
Medlem
lowbrows avatar
Jag tror att Thomas hade mycket goda skäl att skriva ett testamente.
Citera
2021-05-26, 23:10
I söndagens DN intervjuas AS och tar helt förvånande avstånd från det lagförslag som hon själv lade tillsammans med Bah Kunkhe angående att minderåriga ska få rätt att genomgå könsbytesoperationer utan föräldrars medgivande. Idag skulle hon inte ha lagt förslaget menade hon. Förslaget var inte i linje med vetenskapen.

Jag blir uppriktigt förvånad och måste säga att det lite grann ändrar min bild av henne i positiv riktning. Fullblodsfanatikern Kunkhe lär dock aldrig ändra sig.
Citera
2021-06-02, 20:18
Medlem
Det enda jag kan notera och tillägga är att Annika verkar vara en väldigt osympatisk och kall människa, som också påvisar tecken på antingen kokain eller kanske amfetamin missbruk.
Hon är duktig på att dölja spåren av sitt brukande, men det syns för de som har erfarenheten.
Citera
2021-06-23, 15:26
Medlem
Flottamiralens avatar
Länkar till ett av mina inlägg i en annan tråd. (FB) 4 män födda 99-01 sålde kokain till över 700 kunder i Göteborg – åtal juni -21
Citera
2021-06-23, 20:05
Medlem
4 män födda 99-01 sålde kokain till över 700 kunder i Göteborg – åtal juni -21

https://www.flashback.org/sp76323517
Fastnade för ett namn i den här FUP:en, på sidan 329 kan man se hur mycket olika personer har swishat en av de huvudmisstänkta. Där kan man se att Ro*in St&an%häll (*=b &= r %=d) har swishat 1095 kr. Hans mer namnkunniga syster(?) A**ika St&an%häll (*=n &= r %=d)var minister fram till slutet av 2019 i den numera avsatta Löfven-regeringen. De är vänner på FB, jag gissar att det är brorsan till f.d. ministern.
Såg detta inlägget i tråden ovan. R*bin Str*ndhäll har köpt narkotika för 1095 kr enligt FUP:en. Är knarkaren Annas bror?
Citera
2021-06-24, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sejfu
4 män födda 99-01 sålde kokain till över 700 kunder i Göteborg – åtal juni -21

https://www.flashback.org/sp76323517
Fastnade för ett namn i den här FUP:en, på sidan 329 kan man se hur mycket olika personer har swishat en av de huvudmisstänkta. Där kan man se att Ro*in St&an%häll (*=b &= r %=d) har swishat 1095 kr. Hans mer namnkunniga syster(?) A**ika St&an%häll (*=n &= r %=d)var minister fram till slutet av 2019 i den numera avsatta Löfven-regeringen. De är vänner på FB, jag gissar att det är brorsan till f.d. ministern.
Såg detta inlägget i tråden ovan. R*bin Str*ndhäll har köpt narkotika för 1095 kr enligt FUP:en. Är knarkaren Annas bror?

Ro*bin Strandhäll finns med i ”kundlistan”. Han var så klurig att han använde sig av sin sambos telefon. Trevlig kille. Visst både kan ju simma i träsket. Det kan ju också vara så att Ro*bin är en hedersman. Han tar skulden på sig för att rädda sin sambo. Men hans genuppsättning talar emot det. Hoppas det inte är barn involverade.

Det kan inte vara sonen till brodern To*mmy. Ro*bin Strandhäll är 34 år medans brodern är 50 år. Gissningsvis är det en son till Annikas syster. Enligt Hitta.se så finns det en möjlig syster och som kan vara mamma till Ro*bin, det är Ann*elie 54 år.

Trevlig familj.
Citera
2021-06-24, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EdgarAllaPoe
Strandhäll kan inte sälja fastigheten i Fågelbro förrän hon har lämnat in en bouppteckning i dödsboet efter sambon. Snart två år efter hans självmord så har hon undlåtit att göra det.

Hon har fått uppskov efter uppskov.

När det sent om sider sker så kan hon sälja eller bo kvar om hon först löser ut ett särkullbarn som har rätt till sitt farsarv.

Det verkar som, efter ett antal uppskov och snart två år, att bouppteckningen är inlämnad. Statusen på Skatteverkets sida är numera "Handläggning pågår".
Citera
2021-06-24, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hepatit-XY
Ro*bin Strandhäll finns med i ”kundlistan”. Han var så klurig att han använde sig av sin sambos telefon. Trevlig kille. Visst både kan ju simma i träsket. Det kan ju också vara så att Ro*bin är en hedersman. Han tar skulden på sig för att rädda sin sambo. Men hans genuppsättning talar emot det. Hoppas det inte är barn involverade.

Det kan inte vara sonen till brodern To*mmy. Ro*bin Strandhäll är 34 år medans brodern är 50 år. Gissningsvis är det en son till Annikas syster. Enligt Hitta.se så finns det en möjlig syster och som kan vara mamma till Ro*bin, det är Ann*elie 54 år.

Trevlig familj.

Du har alldeles rätt. Robin är son till Anneli Strandhäll som är syster till Annika Strandhäll. Anneli har sönerna Robin och Daniel med samma pappa och sedan har hon Johan född 2000 med en ny pappa.

Så här ser hela familjen Strandhäll ut.

https://i.postimg.cc/N0jjQKXp/58-CFC...7-B0452-B2.jpg
Citera
2021-07-02, 13:40
Medlem
Till slut är bouppteckningen för Annika Strandhälls sambo klar. En relativ enkel bouppteckning där Annika Strandhälls bror Tommy Strandhäll agerar förmyndare för Wolf/Strandhälls två gemensamma barn.

Inget testamente fanns.
Inget samboavtal.

Någon som är fena på att tolka innehållet?

https://docdro.id/zn9ZYui
Citera
2021-07-02, 13:48
Citat:
Ursprungligen postat av EdgarAllaPoe
Du har alldeles rätt. Robin är son till Anneli Strandhäll som är syster till Annika Strandhäll. Anneli har sönerna Robin och Daniel med samma pappa och sedan har hon Johan född 2000 med en ny pappa.

Så här ser hela familjen Strandhäll ut.

Länk borttagen.
Alltså, det här är ju obehagligt på riktigt. Har du tagit dig tid att göra ett släktträd över Strandhälls familj för att lägga ut deras namn, födelseår och foto åt nazisterna på Flashback? Vad hoppas du ska hända? Att barnen mördas för att de är släkt med Annika?

Mycket osmakligt har jag sett här men det här passerar ju gränsen för kriminalitet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in