2021-12-02, 21:05
Medlem
NisseNyfikens avatar
Hästen har sett henne på nära håll sosse maffian med ett gäng kärringar runt sig. Ställde lite frågor till gänget varför jag skulle rösta på dom och spela lite dum. Kom med massor av lögner jag frågade varför vi har minst vårdplatser i Europa per invånare och fick till svar det har vi inte alls herregud sekt likt ondskan själv makt hungriga lågutbildade äldre kommer vara ett minne blott i framtiden var så säker.
Citera
2021-12-02, 22:00
Medlem
Annika Strandhäll är även ordförande i det socialdemokratiska kvinnoförbundet och nu går socialdemokratiska kvinnor i Kronoberg i strid för kvinnofriden och menar att en som tafsar på kvinnor inte ska vara medlem i en regering.
Citat Smålandsposten:

"Kvinnor inom Socialdemokraterna: ”Män som begår sexuella övergrepp och ofredanden har ingen plats i vår regering”
Tomas Eneroth har förtroende som minister – men i ett mejl tar flera kvinnor i partiet avstånd från honom och saknar förtroende för honom.
”Det spelar ingen roll om det inte var uppsåt eller 'bara var ett misstag'. Vikingasjukan kan inte plötsligt drabba alla män som begår sexuella ofredanden”, står det i mejlet till Smålandsposten."
Men Strandhäll bryr sig uppenbarligen inte det minsta om övergreppet mot sin partikollega. Skamligt!
Citera
2021-12-02, 22:03
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raggarslira
Ser ut som ett jämnt och stort alkoholintag, hon ser alltid fyllesvullen och mosig ut.
Ang Strandhäll, så borde väl någon här inne satt på den psykotiska vildkattan...

Vore rent sannolikhetsmässigt vara mkt konstigt om så inte var fallet.

Strandhäll har den mest runtknullade fittan all times. Hånskrattet när Mållgan presenterar sig kanske ska ses i det ljuset - att dvärgen får nöja sig med att titta på????
Citera
2021-12-02, 22:05
Medlem
Viejoverdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetFulElak
Väldigt mycket så.

Hoppas drevet får henne att gå - kanske Baginbox-Maggan sparkar henne som ett bondeoffer för att själv få sitta kvar på sin ack så rangliga tron.
Vi som skall dö, (betala skatt) hälsar dig, Bib-Maggan!
Citera
2021-12-02, 22:07
Medlem
Allt det här snacket om kronofogden! Bara för att man hamnar där betyder det inte en betalningsanmärkning. Läs på.
Men är ärligt talat inte det minsta förvånad över att hon ”glömt” betala fakturorna. Vi snackar om en person som jobbat på höga chefsposter på fackförbund och inom regeringen och därmed ALLTID haft assistenter, sekreterare, kollegor och stackars Säpo som får springa och göra ärenden åt henne. Utan att kunna avslöja källan så vet jag att hon flera gånger fått Säpo att hämta klänningar från kemtvätten till henne. Skulle inte förvåna mig om det är en stackars assistent som får kicken nu för att denne glömt betala Strandhälls fakturor åt henne
Citera
2021-12-02, 22:16
Medlem
Viejoverdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sang
Annika Strandhäll är även ordförande i det socialdemokratiska kvinnoförbundet och nu går socialdemokratiska kvinnor i Kronoberg i strid för kvinnofriden och menar att en som tafsar på kvinnor inte ska vara medlem i en regering.
Citat Smålandsposten:

"Kvinnor inom Socialdemokraterna: ”Män som begår sexuella övergrepp och ofredanden har ingen plats i vår regering”
Tomas Eneroth har förtroende som minister – men i ett mejl tar flera kvinnor i partiet avstånd från honom och saknar förtroende för honom.
”Det spelar ingen roll om det inte var uppsåt eller 'bara var ett misstag'. Vikingasjukan kan inte plötsligt drabba alla män som begår sexuella ofredanden”, står det i mejlet till Smålandsposten."
Men Strandhäll bryr sig uppenbarligen inte det minsta om övergreppet mot sin partikollega. Skamligt!
Strandhäll är en mycket skadad individ. Göteborgs förorter mår bättre utan hennes närvaro, resten av Sverige mår nu tyvärr sämre av hennes närvaro...
Kan ingen bara kapa hennes mandat? En sån person är ju totalt ploj. Vad är/kan hon ens?
En gammal madrass med bra minne och ett gäng hållhakar? Är det allt som behövs idag?

Hur i hela fridens namn låter någon en sån person få inflytande över sjukförsäkring, och därför miljöfrågor? Flippat.
Citera
2021-12-02, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NisseNyfiken
Hästen har sett henne på nära håll sosse maffian med ett gäng kärringar runt sig. Ställde lite frågor till gänget varför jag skulle rösta på dom och spela lite dum. Kom med massor av lögner jag frågade varför vi har minst vårdplatser i Europa per invånare och fick till svar det har vi inte alls herregud sekt likt ondskan själv makt hungriga lågutbildade äldre kommer vara ett minne blott i framtiden var så säker.

Tyvärr, folk är naiva och dumma i huvudet. Detta har spritt sig som en böldpest.
Citera
2021-12-02, 22:31
Medlem
Har hon betalat för utomhusbadkaret?
Citera
2021-12-02, 22:36
Medlem
HC47s avatar
https://twitter.com/strandhall/statu...07002771910666

Någon har sagt till henne att Riks filmat hennes hus med drönare. Ser inte någon som bekräftat. Vad vet vi om detta? Talar hon sanning?
Citera
2021-12-02, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
https://twitter.com/strandhall/statu...07002771910666

Någon har sagt till henne att Riks filmat hennes hus med drönare. Ser inte någon som bekräftat. Vad vet vi om detta? Talar hon sanning?
Så nu tillhör vi "kreti och pleti." enligt Strandhäll.
Citera
2021-12-02, 22:54
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnickeliSnack
Så nu tillhör vi "kreti och pleti." enligt Strandhäll.
Det gör väl alla? Kreti och pleti är ju "vem som helst" eller "allt och alla".

Jag är mest nyfiken på om det stämmer. Vore lagom pinsamt för Strandhäll om det inte gör det. Riks är ju redan en pinsam kanal som det är och det skulle knappast förvåna mig om det stämmer, men en liten del av mitt skadeglada jag vill verkligen se alla upprörda twittrare fly med svansen mellan benen när de märker att deras impulskontroll brast till den gräns att man inte ens villa vänta på att få uppgifterna bekräftade.
Citera
2021-12-02, 22:56
Medlem
Hon skyller Obetalda räkningar på sin sin make som har självmordstankar
Finns det ingen jouralist med stake och fråga ut henne finns ju tusen frågor att fråga ??
Nej låt henne ha sina härskartekniker mot journalister
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in