2020-04-17, 22:20
Medlem
Det som förvånar mig mest (men egentligen inte) är varför vissa svenska journalister inte fattar att hon är den mest hatade svensken tillsammans med Özz Nujen och Soran Ismail.

"Persona non grata"

Deras sociala medier ska förbigås med största möjliga tystnad. Alternativet är en mediestorm så att de tystnar. Men problemet med det är att de då får gråta ut med sina "rasismpåhopp" i MSM-media.

Jag vet inte. Någon intelligent skribent på FB kanske har en bättre idé än vad jag har? I själva verket har jag ingen. Bara att se deras nunor.....fyfan vilket jävla pack.
Citera
2020-04-18, 18:22
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MannishBoy
Det som förvånar mig mest (men egentligen inte) är varför vissa svenska journalister inte fattar att hon är den mest hatade svensken tillsammans med Özz Nujen och Soran Ismail.

"Persona non grata"

Deras sociala medier ska förbigås med största möjliga tystnad. Alternativet är en mediestorm så att de tystnar. Men problemet med det är att de då får gråta ut med sina "rasismpåhopp" i MSM-media.

Jag vet inte. Någon intelligent skribent på FB kanske har en bättre idé än vad jag har? I själva verket har jag ingen. Bara att se deras nunor.....fyfan vilket jävla pack.

Hon är sosse...
Skyddas av sina partikamrater och då även av MSM.
Riktigt tragiskt att hon hålles så högt, den lilla soppan.
Citera
2020-04-21, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Hon är sosse...
Skyddas av sina partikamrater och då även av MSM.
Riktigt tragiskt att hon hålles så högt, den lilla soppan.

Ankan Strandskatan blir någon sorts jämställdhets politisk talesman...

Rörel(S)en tar alltid hand om de sina oavsett hur korkade och inkompetenta de är!
De behöver INTE förnedras i kön på vare sig Arbetsförnedringen eller Förskräcklingskassan

https://sverigesradio.se/sida/artike...rtikel=7456355
Citera
2020-04-21, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satilamannen
Ankan Strandskatan blir någon sorts jämställdhets politisk talesman...

Rörel(S)en tar alltid hand om de sina oavsett hur korkade och inkompetenta de är!
De behöver INTE förnedras i kön på vare sig Arbetsförnedringen eller Förskräcklingskassan

https://sverigesradio.se/sida/artike...rtikel=7456355

På sätt och vis ska man väl vara glad att sossarna är så korkade och sätter strandskatan som talesperson. Det är ju att skjuta sig i foten rejält. En svagsint narcissist som talesperson är ju en garanti för katastrof.
Citera
2020-04-21, 19:10
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
På sätt och vis ska man väl vara glad att sossarna är så korkade och sätter strandskatan som talesperson. Det är ju att skjuta sig i foten rejält. En svagsint narcissist som talesperson är ju en garanti för katastrof.

Problemet är väl att så tänkte de flesta, inklusive mig, redan 1989. Trots alla idioter de haft på ledande ställningar är de ändå högst verkligt de som bestämmer.
Citera
2020-04-21, 19:14
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sculley
Taskigt att hänga ut sin farmor som ett mongo.

Årets kommentar 😂😂😂
Citera
2020-04-21, 19:30
Medlem
Mosbulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coffeeman
Problemet är väl att så tänkte de flesta, inklusive mig, redan 1989. Trots alla idioter de haft på ledande ställningar är de ändå högst verkligt de som bestämmer.

Tyvärr sant.
Men ändringens vind kommer....
Citera
2020-04-21, 20:18
Medlem
Avalanchekings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Det är väl ändå ingen som hatar henne pga hennes utseende? De flesta i tråden inklusive undertecknad hade gärna knullat henne så sett. Det många i tråden ogillar med Annika Strandhäll är att hon är sosse/vänster. Hade hon varit SD:are så hade vi ständigt fått höra om hennes raketforskarkompetens osv, och de som påstår att hon är ful hade hela tiden snackat om hur vacker hon är osv.

Du har rätt. För det finns ingenting som är värre, inte ens pedofili, än en slyna som förråder sitt land och sitt folk. Slampan Annika Strandhäll blir alltså fulare för att hon är en landsförrädare precis som en pedofil blir fulare om denne är pedofil. Skulle det vara konstigt för dig att förstå?

Det luktar gammal hund begraven här dock. Förvisso har svenska män idag blivit så veka fjollor men att man skulle ta livet av sig för att ens slampiga flickvän gör som alla andra feminister skulle gjort kan man avfärda direkt. Det beror på något annat.
Citera
2020-04-21, 20:26
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avalancheking
Du har rätt. För det finns ingenting som är värre, inte ens pedofili, än en slyna som förråder sitt land och sitt folk. Slampan Annika Strandhäll blir alltså fulare för att hon är en landsförrädare precis som en pedofil blir fulare om denne är pedofil. Skulle det vara konstigt för dig att förstå?
Jag förstår, men nu är ju inte Annika Strandhäll ful överhuvudtaget. Visst, när hon går runt med kortklippt tantfrisyr kombinerat med anorexia och hennes ålder, så är hon inte lika attraktiv som hon kan vara, men detta är en attraktiv kvinna:

https://cdn.arbetet.se/app/uploads/2...ndhall2411.jpg

Sedan att ni inte klarar av att vara objektiva kring hennes utseende pga att ni ogillar det hon står för rent politiskt/ideologiskt, det är en annan femma. Trots hennes anorexi och ålder så vågar jag påstå att hon fortfarande är rätt MILFig.

Citat:
Ursprungligen postat av Avalancheking
Det luktar gammal hund begraven här dock. Förvisso har svenska män idag blivit så veka fjollor men att man skulle ta livet av sig för att ens slampiga flickvän gör som alla andra feminister skulle gjort kan man avfärda direkt. Det beror på något annat.
Det var ju fel i skallen på Thomas Varg även innan han begick självmord, eller menar du att så rik som han faktiskt var, och går och snattar glödlampor, är normalt beteende? Tycker inte det är märkligt alls att han tog livet av sig. Det finns dessutom inget i hans politiska bakgrund som antyder att han blev mördad eftersom han "visste för mycket".
Citera
2020-04-22, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satilamannen
Definitivt !!
Och att utnyttja sin gamla dementa farmor för sina egna snyftiga fokusförskjutande syften.!

BTW: Annika är fortfarande skriven på fastigheten ute på Fågelbrolandet. Den har alltså inte blivit såld.

Den äldsta dottern, som hon har med en chilenare bor ute i Upplands Väsby medan den yngre , som hon har med bortgångne Wolf bor kvar hemma hos "mamsen"

Wolf är far till bägge döttrarna. Chilenaren är INTE pappa enl Skatteverket. Och OM det skulle vara så att förhållandena överlappar varandra och chilenaren ändå är pappa så talar utseendet emot det. Döttrarna är blonda bägge två.

Den äldsta dottern är 16 år och är både skriven och bor med Strandhäll på samma adress på Värmdö. Även den yngre bor där. Hon syns inte i onlineregister då hon är yngre än 16 år.

Fastigheten på Värmdö kan inte säljas förrän en bouppteckning lämnats in till Skatteverket och dödsboet skiftats till dödsbodelägarna.

Nu finns det ett särkullbarn, Wolfs son från ett tidigare förhållande, och han har rätt att få ut sin laglott oavsett vad Strandhäll och Wolf avtalat i form av testamente eller samboavtal.
Senast redigerad av EdgarAllaPoe 2020-04-22 kl. 22:51.
Citera
2020-04-23, 10:02
Medlem
Mikojans avatar
Tror att dom som bestämmer bakom Landsfadern är helt inne på att skola in Strandhäll som nästa partiledare. Spelar ingen roll att hon ständigt gör bort sig på Twitter m fl ställen. Hon är kvinna.
Håller hon sig bara borta från att göra en Schyman eller en Sahlin är hon spelklar som nästa sosseledare
Citera
2020-04-23, 15:25
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Tror att dom som bestämmer bakom Landsfadern är helt inne på att skola in Strandhäll som nästa partiledare. Spelar ingen roll att hon ständigt gör bort sig på Twitter m fl ställen. Hon är kvinna.
Håller hon sig bara borta från att göra en Schyman eller en Sahlin är hon spelklar som nästa sosseledare
Hallengren ligger väl rätt bra till annars?
Frågan är om såssarna vågar ta någon från käcka Götet eller bräkande Småland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in