2021-07-02, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quackenbush
Alltså, det här är ju obehagligt på riktigt. Har du tagit dig tid att göra ett släktträd över Strandhälls familj för att lägga ut deras namn, födelseår och foto åt nazisterna på Flashback? Vad hoppas du ska hända? Att barnen mördas för att de är släkt med Annika?

Mycket osmakligt har jag sett här men det här passerar ju gränsen för kriminalitet.

Ja, för infon finns ju inte redan på 10+ andra sidor

Seså, in på Familjeliv.se med dig. Så slipper du oss dödsknarkarnazistfascister
Citera
2021-07-03, 02:55
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quackenbush
Alltså, det här är ju obehagligt på riktigt. Har du tagit dig tid att göra ett släktträd över Strandhälls familj för att lägga ut deras namn, födelseår och foto åt nazisterna på Flashback? Vad hoppas du ska hända? Att barnen mördas för att de är släkt med Annika?

Mycket osmakligt har jag sett här men det här passerar ju gränsen för kriminalitet.

Jag håller med. Sjukt. Stalker. Jag gissar att vederbörande är sjuk.
Strandhäll i alla ära. Men resten av familjen har inte valt att vara kända.

Någon som vet hur det går för Strandhällskan och skåningen?
Uttalat par? Eller endast rykten?
Citera
2021-07-03, 12:01
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Jag håller med. Sjukt. Stalker. Jag gissar att vederbörande är sjuk.
Strandhäll i alla ära. Men resten av familjen har inte valt att vara kända.

Någon som vet hur det går för Strandhällskan och skåningen?
Uttalat par? Eller endast rykten?

Om du menar den lille Molgan så har de varit ett par, men relationen ska vara över nu.
Citera
2021-07-03, 12:43
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Om du menar den lille Molgan så har de varit ett par, men relationen ska vara över nu.

Jaså? Slut nu. Någon som vet varför?
Citera
2021-07-03, 18:18
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Jaså? Slut nu. Någon som vet varför?

Ingen aning om vad de håller på med, men uppgifterna om dem florerar ju här och där i olika media.
Citera
2021-07-03, 22:53
Medlem
ThomasStarbergers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inge.Smart
Thomas hade psykiska problem. Så enkelt är det.
Ingen mening med att försöka hitta en massa andra logiska förklaringar till det tragiska som hände.

Nja, det är inte hela sanningen. Det tragiska som hände berodde på något helt annat. Jag vet.
Citera
2021-07-04, 12:38
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThomasStarberger
Nja, det är inte hela sanningen. Det tragiska som hände berodde på något helt annat. Jag vet.

Vad berodde det på då?
Citera
2021-07-18, 13:03
Medlem
Strandhäll drev sin egen man till självmord, förmodligen genom otrohet och sadistiskt beteende. Hur kommer man undan med det? Hur kan man fortsätta sin politiska karriär som om ingenting hade hänt? Vad är man för typ av människa då? Om en närstående begått självmord på grund av något jag gjort så hade det varit en chock jag aldrig hämtat mig från, men de här sossarna har liksom inga sådana normala empatiska känslor. De behandlar landet och dess invånare på samma sätt som häxan Strandhäll behandlade sin man.
Citera
2021-07-23, 13:51
Medlem
CyberIngmars avatar
Vad ligger Strandhälls IQ på? Tror hon att folk är lika dumma som henne. Hon motiverar det säkert med att att det är hatare och SD:s trollsvans som påminner om hennes och andra högt uppsatta sossars samröre med Allra.

Citat:
Ursprungligen postat av Strandhäll
Granskningen@SvD gjorde av Allra spelade en oerhört viktig roll för de viktiga förändringar av PPM som sedan skedde ifrån politiken. Ett gott exempel på betydelsen av fria granskande medier.

Joel Dahlberg: Allra-domen är en seger för spararna |

https://mobile.twitter.com/strandhal...20095860404230
Senast redigerad av CyberIngmar 2021-07-23 kl. 14:09.
Citera
2021-07-23, 20:00
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
Vad ligger Strandhälls IQ på? Tror hon att folk är lika dumma som henne. Hon motiverar det säkert med att att det är hatare och SD:s trollsvans som påminner om hennes och andra högt uppsatta sossars samröre med Allra.

https://mobile.twitter.com/strandhal...20095860404230

Baserat på hennes twittrande genom åren bör väl hennes IQ ligga något under Somaliers IQ som ligger på 70.
Citera
2021-09-09, 16:35
Medlem
early.birds avatar
Vilken ministerpost är denna rabiata kvinna ute efter? Hon dök plötsligt upp som Magdalena Anderssons beskyddare.
Citera
2021-09-09, 16:42
Medlem
early.birds avatar
Var det inte denna kvinna som stod i talarstolen i Sveriges riksdag och uttryckte sina specialkunskaper om Afghanistan. Tyvärr har det varit tyst nu. Skulle gärna vilja höra hennes expertis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in