2014-04-19, 00:06
Medlem
Hej!

Jag undrar om någon utav er har någon erfarenhet utav klubborna Taylor Made Oversize Burner, Bubble shaft regular? Alltså de från -96.

Vad är i sådana fall eran input om dem?

Tack på förhand
Citera
2014-04-19, 00:09
Medlem
KinG-NothinGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Claudis
Hej!

Jag undrar om någon utav er har någon erfarenhet utav klubborna Taylor Made Oversize Burner, Bubble shaft regular? Alltså de från -96.

Tack på förhand

De är ett helt helvete att greppa om utan rätt grepp.
Men jag har lyckats två gånger med två hela set!
Citera
2014-04-19, 00:23
Medlem
Hej! Tenk på en sak att skaft stål som graphite endras øver åren så 18 år gamla skaft er det inte mycket liv i! Blev inte så stor hit som Taylor Made hadde hoppats på. Svar av Pro i Norge med 25 år i yrket
Citera
2014-04-19, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KinG-NothinG
De är ett helt helvete att greppa om utan rätt grepp.
Men jag har lyckats två gånger med två hela set!

Se där, ja!
Det är kanske något som jag också borde göra, om inte köpa ett helt nytt set t.o.m.

Har du lirat med klubborna själv eller vet något mer om dem spelmässigt, bra eller dåligt enkla eller svåra?

Har i år återgått till golfen efter tre års uppehåll men känslan i järnen är inte välkomnande alls... Nyare teknik i klubborna kanske kan göra tricket!
Citera
2014-04-19, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mizzy2010
Hej! Tenk på en sak att skaft stål som graphite endras øver åren så 18 år gamla skaft er det inte mycket liv i! Blev inte så stor hit som Taylor Made hadde hoppats på. Svar av Pro i Norge med 25 år i yrket

Tack Mizzy! Det var precis det jag ville höra, det är klubborna det är fel på och inte mig.

De är dem enda klubborna jag har haft under mina 6 golfår samt att dem är ärvda, så ett helt nytt set kanske kommer göra underverk. Hcp 16 idag
Citera
2014-04-19, 01:05
Medlem
Citat:
Hej!

Tack på förhand

Varför ge sig in på klubbor som är 18 år gamla när du kan få minst 10-15 år nyare klubbor nästan till skänks?
Citera
2014-04-19, 11:53
Medlem
Iam-Varfors avatar
Jag har en gammel TM Burner driver 9.5g med bubbleshaft stiff, finns det några pengar att göra på den?
Citera
2014-04-19, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kodiak
Varför ge sig in på klubbor som är 18 år gamla när du kan få minst 10-15 år nyare klubbor nästan till skänks?

Jag ska alltså inte köpa dem utan har haft dem fram tills idag, och först nu har de börjat kännas dåliga och svårspelade varpå jag ville höra om någon annan här hade någon erfarenhet utav dem.
Citera
2014-04-19, 16:51
Medlem
Citat:
Jag ska alltså inte köpa dem utan har haft dem fram tills idag, och först nu har de börjat kännas dåliga och svårspelade varpå jag ville höra om någon annan här hade någon erfarenhet utav dem.

Aha då förstår jag din fundering
Citera
2014-04-19, 18:38
Medlem
Tjena golftokarna!

Tänkte fråga om någon vet någon bra hemsida/butik där de säljer golfskor till herrar i små storlekar? 38 eller 39.
Citera
2014-04-19, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Victor-93
Tjena golftokarna!

Tänkte fråga om någon vet någon bra hemsida/butik där de säljer golfskor till herrar i små storlekar? 38 eller 39.

Har du kollat de större golfkedjorna i Sverige, typ Dormy och Golfstore?
Citera
2014-04-19, 19:38
Medlem
ToblaTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Victor-93
Tjena golftokarna!

Finns det ställen som inte gör det? Mindre än 38 kan bli svårt, kanske 38 också på vissa ställen, men 39 borde inte vara några problem tycker jag. Annars så lär nog alla större butiker beställa in din storlek om du testat fram ett par som var en eller två storlekar för stor.

Dormys utbud
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in