Fy fan för denna dag, idag vaknade jag upp till en snötäckt backe när jag hade planerat en golfrunda under min helt lediga dag. Nu är det snart fan slut på riktigt
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
King-Nothing äger denna tråd
...och en s.k "barnvagn"...dvs en 3-hjuling
Då jag bor uppe i Norrland är säsongen tyvärr inte så pass lång som jag skulle vilja.
Får väl vänja mig vid att ses som ägare här

Blir väl så när man har så lite att göra på jobbet och under föreläsningarna!
Att spela med 3hjuling nuförtiden är ju självklart! Vem fan orkar dra runt på en gammal hederlig vagn? Samtidigt behöver man kanske inte lägga ut en fem eller sex papp på en vagn. Själv bär jag gärna så länge det inte är tävling då åker trehjulingen fram!
Måste också fråga var du bor i Norrland, har inte tänkt på det förut men har ju varit av någon jävla anledning uppe och spelat en del i både "norra" och "södra" Norrland som jag kallar det
Citat:
Ursprungligen postat av Cheiros
Har spelat sen jag var 12 år, dvs. i totalt 6 år nu. Det gick raskt nedåt i hcp under de första 4 åren, och spelade ett tag regelbundet på Skandia tour regional. I slutet på förra året började det bli en "tävlingshets", lite svårt att förklara men i grund och botten blev allt för resultatfixerat och det roliga med spelet försvann. Bestämde mig för att lägga tävlandet på is ett tag, och har därför mest spelat på kul i år. Den enda tävlingen i sommar var en på hemmaklubben, så va fan: lika bra att vara med. Slutresultat 78-77 från backtee och en tredjeplats av runt 100 startande

Helt otroligt vilken timing, men så är det när det börjar bli kul att lira igen.
Jag känner igen det där, gick väl upp ifrån distrikt när jag var tretton eller fjorton och så fort jag började på Regional så började jag bara spela för att tävla och ge resultat. Jag tränade hela dagar under sommaren bara för att jag var "tvungen" och itne för att jag tyckte att det var roligt. Till slut brännde man ju nästan ut sig själv, jag la ner golfen totalt i två års tid och började sen igen utan att ha särskilt roligt. Tog ytterligare en säsong innan jag hade kul på banan igen men då har också resultaten börjat komma efter det.