2014-04-14, 19:40
Medlem
Jo absolut är PGA-banorna bäst i Skåne men eftersom MrMangan skulle spela i Skåne under sitt besök på Nordea Masters kan det bli tufft att spela om han inte klarar am-kvalet.
Citera
2014-04-14, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hummer1337
Jo absolut är PGA-banorna bäst i Skåne men eftersom MrMangan skulle spela i Skåne under sitt besök på Nordea Masters kan det bli tufft att spela om han inte klarar am-kvalet.

Tänkte inte ens på att tävlingen skulle gå där... Då skulle jag rekommendera Vasatorp TC.
Citera
2014-04-14, 22:33
Medlem
KinG-NothinGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummer1337

Haha, ja jävlar, även det missar jag.
Citera
2014-04-15, 00:16
Medlem
ErPupones avatar
På jakt efter en range i sthlmsområdet där man får slå på riktigt gräs. Så trött på Årstafältets plastmatta
Citera
2014-04-15, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErPupone
På jakt efter en range i sthlmsområdet där man får slå på riktigt gräs. Så trött på Årstafältets plastmatta

Kungsängen!
Citera
2014-04-15, 08:35
Medlem
Wedgies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XxDrag0N-Sl4y3RxX
Kungsängen!

Även Kyssinge har.
Citera
2014-04-15, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treamz
PGA National - links course
PGA National - lakes course
Vasatorp TC
Elisefarm
Ljunghusen
Flommen (inget att hurra för om du är rädd för vatten)
Falsterbo (vacker bana, dock inget speciellt egentligen)

Den rangordningen skulle jag säga

Tackar för detta! Precis som senare kommentarer säger kan jag och mitt sällskap få svårt att spela PGA-banorna när vi är där. Lutar i skrivandets stund åt att banorna vi kommer spela under vår trip är Torekov och Rya på vägen ner. Sedan Ljunghusen och Falsterbo ena dagen, därefter kollar vi Nordea och passar då på att lira Bokskogen GK med tanke på hur nära den ligger. Sista dagen lirar vi Vasatorp TC på vägen hem till götet. En j**la massa golf med andra ord!
Citera
2014-04-15, 10:49
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMangan
Tackar för detta! Precis som senare kommentarer säger kan jag och mitt sällskap få svårt att spela PGA-banorna när vi är där. Lutar i skrivandets stund åt att banorna vi kommer spela under vår trip är Torekov och Rya på vägen ner. Sedan Ljunghusen och Falsterbo ena dagen, därefter kollar vi Nordea och passar då på att lira Bokskogen GK med tanke på hur nära den ligger. Sista dagen lirar vi Vasatorp TC på vägen hem till götet. En j**la massa golf med andra ord!

Fullständig resumè krävs vid återkomst
Citera
2014-04-15, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Fullständig resumè krävs vid återkomst

Självklart kommer en redogörelse.
Citera
2014-04-15, 19:21
Medlem
Soloss avatar
Ny driver

Köpte Callaway X Hot Pro (2013) på lite vinst eller förlust utan att testa den. Gillar den inte direkt. Speciellt inte ljudet vid träff, jag vill ha det där klingade lite högre ljudet, inte det dova tysta som denna ger.

Någon som har tips på sköna drivers 9,5 grader (stiff) som går bra och låter bra? Bryr mig inte om märke osv.
Citera
2014-04-15, 19:39
Medlem
fiddeflumms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solos
Ny driver

Köpte Callaway X Hot Pro (2013) på lite vinst eller förlust utan att testa den. Gillar den inte direkt. Speciellt inte ljudet vid träff, jag vill ha det där klingade lite högre ljudet, inte det dova tysta som denna ger.

Någon som har tips på sköna drivers 9,5 grader (stiff) som går bra och låter bra? Bryr mig inte om märke osv.

Titleist 913 d2/3
Citera
2014-04-15, 19:46
Medlem
Iam-Varfors avatar
Bästa sättet att lära sig slå järn med ca 80% kraft? Jag lappar på för kung och fosterland och det resulterar i långa slag men allt för ofta relativt snea, bryr mig inte särskilt mycket om jag skulle tappa längd i början så jag slår tillräckligt långt iaf..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in