2009-05-13, 07:36
Medlem
Continental Ops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lostalongtheway
japp dem två banorna har jag med spelat på riktigt fina båda två. Okej åtvidaberg har jag inte spelat på vad jag kommer ihåg, får bli en tripp dit i sommar om man får tid över.

HAHAHHA fyfan såg nyss en video på Van De Velde då han tappade vinsten! fyfan. vad tänkte han med? varför inte bara köra safe hela vägen? stackars jävel men han får skylla sig själv med fan

Flera av de jag lirade med på bråviken hänförde sig till åtvidaberg som om den var bäst i länet, sen såg jag nån sån där 10-20 topplista häromdan i nån tidning där åtvidaberg var med, tror det var han timell som skrev den.

instämmer om van de veldes caddie, det måste vara oerhört jobbigt att leva med det där, ser fram emot BO i år, lätt viktigaste majorn och Zachrisson är alltid med o pratar
Citera
2009-05-14, 00:18
Medlem
Har aldrig tyckt om golf, har nästan hela mitt liv hatat den. Vad är det för jävla sport? Stå och slå med en klubba? I ösregn? Klubborna kostar tusentals kronor, vad är det som är så kul?
Citera
2009-05-14, 09:19
Medlem
pireces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plecto
Har aldrig tyckt om golf, har nästan hela mitt liv hatat den. Vad är det för jävla sport? Stå och slå med en klubba? I ösregn? Klubborna kostar tusentals kronor, vad är det som är så kul?
Varför måste det vara i ösregn? Det finns billiga klubbor med, och det som är roligt är att du tävlar mot dig själv hela tiden. Har du provat golf själv? Vad tycker du är roligt, dricka joltcola och spela WoW?
Citera
2009-05-14, 09:28
Medlem
Robert_Goatses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Basseluring
Någon som åkt på golfresa med detta företag? Jag har bokat en resa nu och fått faktura, men han har inte frågat om personuppgifter och jag har inte fått något bokningsnummer, det hela känns suspekt!

Inga problem där, har åkt på flera resor ordnade av Roland, allt fungerade perfekt, ring honom om du undrar något.
Citera
2009-05-14, 09:31
Medlem
Mclarengbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plecto

Hehe, vem har sagt att du måste spela i Borås hela tiden? Skåne är, om än dyrt, så väldigt fint att spela i.
Citera
2009-05-14, 09:31
Medlem
Carl Serungs avatar
Ska ta en sväng till Vasatorp i helgen. Nån som varit där sen ombyggnaden?
Citera
2009-05-14, 12:50
Medlem
Dr_Dollars avatar
Imorn (Fredag den 15:e Maj) är det efterlängtade premiären så äntligen kommen

Mål för 2009;

* Att skjuta Par på "mina" tre lokala banor
* Att hålla 100% birdies/runda dvs 1/runda..gjorde 103/99 rundor förra året
* Mer än en Eagle (2008 blev det tyvärr bara en, chipp i kopp från greenkant)
* Vinna MINST en tävling
* Bli mer jämnare i mitt spel

Alla golfare som tittar in här/skriver här, vi kanske skulle kunna göra nått kul?
Kanske ha en egen dagbok, skriva upp alla era mål, era bästa scorer under året, roliga händelser, alla idioter som finns på banorna runt om i Sweden.

Låter väl lite skoj va..?

I slutet av September/Oktober kan vi ha nån "vinnare"...den som gått bäst, sänkt sig mest eller nått sånt kul.

// Vi ses i ruffen boyZ
Citera
2009-05-14, 17:49
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Imorn (Fredag den 15:e Maj) är det efterlängtade premiären så äntligen kommen

Mål för 2009;

* Att skjuta Par på "mina" tre lokala banor
* Att hålla 100% birdies/runda dvs 1/runda..gjorde 103/99 rundor förra året
* Mer än en Eagle (2008 blev det tyvärr bara en, chipp i kopp från greenkant)
* Vinna MINST en tävling
* Bli mer jämnare i mitt spel

Alla golfare som tittar in här/skriver här, vi kanske skulle kunna göra nått kul?
Kanske ha en egen dagbok, skriva upp alla era mål, era bästa scorer under året, roliga händelser, alla idioter som finns på banorna runt om i Sweden.

Låter väl lite skoj va..?

I slutet av September/Oktober kan vi ha nån "vinnare"...den som gått bäst, sänkt sig mest eller nått sånt kul.

// Vi ses i ruffen boyZ

Eaglade i lørdags. Vad skall jag nu gøra resten av året?
Citera
2009-05-14, 18:59
Medlem
Mummakardemumma, ser fram emot tre dagars golfande växlande med fest och lite annat skojj.

Fredag blir det spel innan fest
Lördag blir det spel innan skolbal
Söndag blir det tävling!.

Kommer bli riktigt kul att spela så pass mycket, men även riktigt segt då sömnen kommer bli utesluten. då man måste gå upp tidigt för att hinna spela innan man ska iväg på aktiviteterna. Men det är det värt
Citera
2009-05-14, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zetalof
Debuterar i tråden! Hcp 17.5, spelar med gamla Spalding tour edition-järn och en Scotty Cameron-putter..
Glömde viktiga grejer i presentationen:
Har gjort såväl en eagle som en hole-in-one. Slår långt med järnen men kan inte slå med driver. Puttar alllmänt uselt. Har planerat att sänka mig till iaf under 15 i hcp denna säsong..
Citera
2009-05-15, 08:38
Medlem
Carl Serungs avatar
Ok, så man ska presentera sig också?

5,4 i HcP.

Spelar på Taylor Made,förrutom putter som är en PING.
Citera
2009-05-15, 10:49
Medlem
Dr_Dollars avatar
* 4.5 Hcp
* Lirar Ping Järnset, Ping Drive, Pro V1 bollar och en Odessey putter
* Har en "Barnvagn"..dvs en vagn med tre hjul...jaa, jag vet, lite Gubbvarning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto