2012-06-15, 00:08
Medlem
Om jag accepterar det erbjudandet på viasat, kommer dem automatiskt dra 200 spänn från mitt konto då? när gratismånaden tar slut dvs.
Citera
2012-06-15, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mialterego
Om jag accepterar det erbjudandet på viasat, kommer dem automatiskt dra 200 spänn från mitt konto då? när gratismånaden tar slut dvs.

Ja. Du måste alltså avsluta kontot (eller åtminstone sätta det på "vila", jag är osäker). Men om du inte gör nånting så drar de 200 spänn om en månad.
Citera
2012-06-15, 00:48
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Klarade du vattnet på 17:e..?
Ja faktiskt det gick bra

Ska lira Castle Course också . Någon som har lirat den och har något att säga??
Citera
2012-06-15, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mialterego
Du kan direkt efter att du fått gratismånaden gå in och säga upp abonnemanget så det inte förnyas så du behöver betala något nästa månad.

Välj logga in - mitt viaplay - kontoöversikt - scrolla ner till Paketinfo. Ska finnas en knapp att säga upp där.
Gjorde det själv i den 12:e och står nu "Giltigt till 2012-07-12".
Citera
2012-06-15, 17:04
Medlem
Okej, har fått mina nya myjoys nu. Mina förra som var helvita var ju vita rätt länge men ser relativt skruttiga ut nu ett år senare. Har ni något bra tips för att hålla dem vita och fina lite längre? Brukar försöka torka av dem efter varje runda och impregnera och allt sånt. Skon är gjord i läder.
Citera
2012-06-15, 18:47
Medlem
KinG-NothinGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treamz
Okej, har fått mina nya myjoys nu. Mina förra som var helvita var ju vita rätt länge men ser relativt skruttiga ut nu ett år senare. Har ni något bra tips för att hålla dem vita och fina lite längre? Brukar försöka torka av dem efter varje runda och impregnera och allt sånt. Skon är gjord i läder.

Brukar säga att det bara är som du redan gör att torka av de ofta, och annars rå om de med skokräm och annat. Utan att veta vilken modell det är du har vågar jag tyvärr säga att de som är vita inte håller sig vita allt för länge om du lirar i annat än 30 grader och snustorrt underlag.
Citera
2012-06-16, 03:36
Medlem
Hur fungerar det med golfbil i Sverige? Måste man skaffa ett läkarintyg på att man har en dålig höft eller något? Jag har inga hälsoproblem men jag bor utomlands (USA) och har vant mig vid golfbil nu. Jäkligt soft att köra golfbil, knäcka några bärs under rundan osv jämfört med att promenera.. Ska på semester till Sverige om ett par veckor nu och måste se till att jag kan köra golfbil när jag går ut på banan.
Citera
2012-06-16, 08:31
Medlem
KinG-NothinGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gondolinklyka
Hur fungerar det med golfbil i Sverige? Måste man skaffa ett läkarintyg på att man har en dålig höft eller något? Jag har inga hälsoproblem men jag bor utomlands (USA) och har vant mig vid golfbil nu. Jäkligt soft att köra golfbil, knäcka några bärs under rundan osv jämfört med att promenera.. Ska på semester till Sverige om ett par veckor nu och måste se till att jag kan köra golfbil när jag går ut på banan.

Beror på klubben. Lagstiftningen har ändrats till i år för de som ska hyra ut bilar (golfbilar) och därför måste någon på golfklubben ha gått en kurs som kostar en jävla massa. Tyvärr är kostnaden gentemot den relativa vinsten väldigt stor om man ser till många klubbar i Sverige och därför gör de det inte.

Kommer du på en klubb utan sådant tillstånd måste du ha läkarintyg på att du inte kan gå en hel runda. Om det sen är höftproblem eller annat spelar ingen roll. Var dessutom medveten om att det i Sverige nu också är olagligt att dricka alkohol när Du kör golfbil och klubbar är förpliktigade att polisanmäla när någon gör det. Precis som klubbens medlemmar ska informera klubbbledning om de ser någon göra det på banan.
Citera
2012-06-16, 11:46
Medlem
Ganska Coolt att en 17-årig amatör spelar så pass bra i US-Open.. Jag håller dock stenhårt på Tiger
Citera
2012-06-16, 15:21
Medlem
KinG-NothinGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mackeeee
Ganska Coolt att en 17-årig amatör spelar så pass bra i US-Open.. Jag håller dock stenhårt på Tiger

Du vet att vi har en tävlingstråd va?
Citera
2012-06-16, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KinG-NothinG
Du vet att vi har en tävlingstråd va?

Haha nej visste jag faktiskt inte men tack för upplysningen
Citera
2012-06-16, 16:56
Medlem
Puckotts avatar
Är det vanligt att golfhandsken blir genomblöt efter enbart 10-15 minuters användande? Min är ganska sliten så det kanske är det som gör att den blir blöt direkt, men nu måste jag ta av den mellan varje slag för att kunna använda den hela runda...

Något speciellt märke eller material jag bör leta efter när jag ska köpa en ny för att förhindra detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in