2010-07-25, 14:10
Medlem
Bobbo.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Att slå out på ettan när man är i ledarboll är lite juniorigt. Fast har man inte nerverna på topp så kan det lätt bli så. Hoppas han hämtar upp det så att det blir lite match!

Toppen av Choi på trean liknade det jag lyckas åstadkomma när jag är ute och harvar. Det här kan nog bli riktigt spännande, många som har chansen...
Citera
2010-07-25, 14:17
Medlem
Mclarengbgs avatar
Får säga att jag har blivit positivt överraskad av Puh (Per-Ulrik) som bisittare/expertkommentator i SVT's sändning av Scandinavian Masters. Blir kanske lite väl många golffloskler emellanåt men tycker att han på det stora hela sköter sin roll bra.

Givetvis hoppas jag även att Richard vinner idag. Det är jämnt nu så hoppas att han kan hålla sina nerver och tankar i styr.
Citera
2010-07-25, 14:52
Medlem
Dr_Dollars avatar
Jag snackade med golfpolarna för nån vecka sen om att åka ner och lira just Bro Hof, om nu mot all förmodan jag skulle bli ensam, är det nån här som vill lira?
Kanske inte just Bro Hof...då det kostar 1500:-
Men kanske nån annan trevlig bana?
Citera
2010-07-25, 18:24
Moderator
Dretskols avatar
Vilken avslutning av Johnsson!
Det gjorde min dag!

EDIT: knyt Anders Timell till dig nu
Senast redigerad av Dretskol 2010-07-25 kl. 18:34.
Citera
2010-07-25, 18:37
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dretskol
Vilken avslutning av Johnsson!
Det gjorde min dag!

EDIT: knyt Anders Timell till dig nu
Slog precis på TVn när Johnsson skulle putta på det där långa avståndet. Var helt säker på den inte skulle gå in men så satt den fint som fan!
Citera
2010-07-25, 18:51
Medlem
Weejays avatar
Johnsson vilken stjärnputt;
och så Anders Timell sedan då... haha
Citera
2010-07-25, 19:04
Medlem
Dr_Dollars avatar
Jisses...vilken avslutning?!
Trodde inte det skulle bli såhär spännande faktiskt...kul som faan för Rickard S Jonsson
Citera
2010-07-25, 20:53
Medlem
Ace Venturas avatar
Riktigt bra sista-dag av Masters. Många som hade chansen men fantastiskt kul att S:et ändå kunde avgöra till slut. Otrolig avslutande putt och vilken galen glädje!! Det blir inte bättre än så här!
Citera
2010-07-25, 20:59
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Riktigt bra sista-dag av Masters. Många som hade chansen men fantastiskt kul att S:et ändå kunde avgöra till slut. Otrolig avslutande putt och vilken galen glädje!! Det blir inte bättre än så här!

Han kommer bli jävligt älskad av golfsverige. Hoppas han tar sitt förnuft till fånga och återkommer till tävlingen nästa år
Citera
2010-07-25, 21:46
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Brukar inte titta på golf jätteofta, men kul som fan att se Anders Timell som caddie - den mannen är för skön!
Får lite Happy Gilmore-feeling av det hela
Citera
2010-07-25, 21:58
Bannlyst
äre bara jag som tycker dem spelar ovanligt dåligt ändå för att vara proffs men kanske bara är jag ?? är inte skrytsam men visst fan kan man driva längre än dem flesta där å placera bollen bättre på green än dem OBS inte skryt om nu nån får för sig d
Citera
2010-07-25, 22:10
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twitch
äre bara jag som tycker dem spelar ovanligt dåligt ändå för att vara proffs men kanske bara är jag ?? är inte skrytsam men visst fan kan man driva längre än dem flesta där å placera bollen bättre på green än dem OBS inte skryt om nu nån får för sig d

Kanske dags för dig att kvala till Nordea touren eller Challengetour?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in