Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-03, 13:09
  #2425
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cajwar
Här svänger det så det står härliga till hos T som nu uppger att hon och Jimmy ska skiljas och att hon är tillsammans med Joel igen enligt ett inlägg på Insta: Träffa söt nosen idag umgås hitta på nått skoj vi ha haft bra och dåligt men alla få fler chanser anser jag glad vi igen
Vi ser vad vi hitta på du är trevlig o vi ha haft skoj i hop nu och förrut
Älskar dig 💗

Ja vad ska man säga....

Men oj, hör svänger det

Kan du möjligtvis bjuda på en skärmdump??
Vi som inte har henne på insta är riktigt nyfikna!
2018-06-03, 13:11
  #2426
Medlem
Och vi är säkra på att hon inte bara försöker få till reaktioner här i tråden och på andra ställen?


Alltså, Joel har suttit i polisförhör anklagad av henne för mordhot, trakasserier, våldtäkt, misshandel mm

Varför skulle han ta tillbaka henne? Finns det ingen vuxen i hans närhet som kan stötta honom för hans eget bästa?


Edit: för rättsfallens skull kanske man ska hoppas att det är sant. En dumpad Jimmy kanske inte är lika sugen på att skriva "Oskyldig!" på Facebook som svar på allt.

Frågan är vart detta tar vägen nu? Varför gör hon som hon gör? Vad är hennes plan?

I slutänden blir jag inte förvånad om detta eskalerar ytterligare.
__________________
Senast redigerad av byggare bob 2018-06-03 kl. 13:19.
2018-06-03, 13:34
  #2427
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
Och vi är säkra på att hon inte bara försöker få till reaktioner här i tråden och på andra ställen?


Alltså, Joel har suttit i polisförhör anklagad av henne för mordhot, trakasserier, våldtäkt, misshandel mm

Varför skulle han ta tillbaka henne? Finns det ingen vuxen i hans närhet som kan stötta honom för hans eget bästa?


Edit: för rättsfallens skull kanske man ska hoppas att det är sant. En dumpad Jimmy kanske inte är lika sugen på att skriva "Oskyldig!" på Facebook som svar på allt.

Frågan är vart detta tar vägen nu? Varför gör hon som hon gör? Vad är hennes plan?

I slutänden blir jag inte förvånad om detta eskalerar ytterligare.

Skulle inte förvåna mig om det har med barnen att göra! Hon tror att hon har större chans att få tillbaka dom om hon lever tillsammans med fadern
2018-06-03, 13:36
  #2428
Medlem
Hydraheads avatar
Hopps att det bara är ett "vanligt infall" från hennes sida.
Och att J samt andra i hans närhet backar långt åt helvete tillbaka från människan snarast.
2018-06-03, 14:07
  #2429
Medlem
Hon har raderat ursprungsinlägget men lagt in samma bild med ett nytt inlägg under:

https://www.instagram.com/p/Bjjr-hlF...mamma4barn9286
2018-06-03, 14:41
  #2430
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cajwar
Hon har raderat ursprungsinlägget men lagt in samma bild med ett nytt inlägg under:

https://www.instagram.com/p/Bjjr-hlF...mamma4barn9286
Skärmdumpar är nog bra då många inte har Instagram eller inte har hennes om Instagram-vän.
2018-06-03, 15:12
  #2431
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cajwar
Hon har raderat ursprungsinlägget men lagt in samma bild med ett nytt inlägg under:

https://www.instagram.com/p/Bjjr-hlF...mamma4barn9286

Hon har ju ett privat konto :/
2018-06-03, 15:26
  #2432
Medlem
Malin sitter nu och kommenterar på tessans fb. Ännu en gång vill hon att Tessan tar bort korten på dom två.

"Sen kan du hälsa psykfallet att hon ska ge fan att anklaga oskyldiga att hon inte blivit misshandlad men just ja Tessan gör ju aldrig nått hon är ju Guds bästa barn". Sen har hon lagt upp en bild från insta. https://imgur.com/a/QmxQAe7
verkar som Tessan försökt få det till att P*rnilla slagit henne, vilket Malin påstår att hon inte alls gjort då hon såg alltihop.

Någonstans är jag glad över att underhållningen inte tagit slut, men ändå hoppas man på att det ska ta slut. Någon dag hoppas jag att Tessan lugnar ner sig.


Saxat från fb där Malin skriver: "De finns stora bevis på att Tessan är otrogen även igår höll hon på med än snubbe som heter Thor på Olles" där hon la upp denna bilden:
https://imgur.com/a/hFMOEZL
__________________
Senast redigerad av Ilyndra 2018-06-03 kl. 15:30.
2018-06-03, 15:38
  #2433
Medlem
Fick inte till det med skärmdump här ute men ser att en annan har lyckats bättre och den snubben på bilden är ju Joel.
2018-06-03, 16:36
  #2434
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cajwar
Här svänger det så det står härliga till hos T som nu uppger att hon och Jimmy ska skiljas och att hon är tillsammans med Joel igen enligt ett inlägg på Insta: Träffa söt nosen idag umgås hitta på nått skoj vi ha haft bra och dåligt men alla få fler chanser anser jag glad vi igen
Vi ser vad vi hitta på du är trevlig o vi ha haft skoj i hop nu och förrut
Älskar dig 💗

Ja vad ska man säga....

Men alltså, det måste ju finnas någon vuxen i Joels liv som kan försöka få honom att tänka om. Om det som Tessan antyder är sant så är det ju helt sjukt

Först anklaga honom för hot och skriva inlägg i hans namn, sedan anklaga honom för våldtäkt där T, enligt egen utsago, fått permanenta skador och slutligen anklagade hon ju honom för att han utnyttjat något av barnen sexuellt. Hur kan T då vilja ha tillbaka en sån man? Och hur kan Joel vilja gå tillbaka till någon som kommit med så grova anklagelser?
Tror att det är som någon skriver att T tror att hon lättare får tillbaka barnen om hon och J är tillsammans igen, men det enda som kommer bli solklart isf är ju att det är T som hittat på alla dessa lögner själv

Blir en skål popcorn och en kväll framför flashback idag känner jag
2018-06-03, 17:09
  #2435
Medlem
Så hon är ute och slåss på krogen också ...

Det här kommer att utvecklas till att hon fysiskt skadar någon förr eller senare. Det går fort utför för henne nu.
2018-06-03, 17:14
  #2436
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
Så hon är ute och slåss på krogen också ...

Det här kommer att utvecklas till att hon fysiskt skadar någon förr eller senare. Det går fort utför för henne nu.

Men i vanlig ordning så är det ju inte hennes fel att hon är ute och vevar. Det är alltid någon annans fel

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback