Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-19, 08:44
  #3025
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av jah_man2
Välkomna tillbaka Arlighet och Kobran. Glöm inte bort att följa forumets regler.

Jag hoppas att nån av er kan berätta lite om vad som händer i Tessan,Joel och Kimpas värld just nu.

Joel for fort från umeå då hot kom från hans mail varför så brottom Joel ?
Joel ha våltagit terese igen fy fan vilken idiot joel är
Malin super sig full varje dag och hota och slår folk hit som dit

Terese försök leva normalt liv men finns ju visa stolpskott som inget har inanför panbenet dom jävlas med terese lämna bara oskyldiga terese i fred hon är snäll lugn go underbar männidka o det vet folk som känner henne väl att hon aldrig gör något olagligt
2018-10-19, 08:51
  #3026
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arlighet123
Joel for fort från umeå då hot kom från hans mail varför så brottom Joel ?
Joel ha våltagit terese igen fy fan vilken idiot joel är
Malin super sig full varje dag och hota och slår folk hit som dit

Terese försök leva normalt liv men finns ju visa stolpskott som inget har inanför panbenet dom jävlas med terese lämna bara oskyldiga terese i fred hon är snäll lugn go underbar männidka o det vet folk som känner henne väl att hon aldrig gör något olagligt

Kan du sluta anklaga Joel för saker han inte gjort? Om han skulle ha våldtagit Tessan från första början så skulle inte Tessan gått tillbaka till honom. Skärp dig, du skämmer ut dig.
2018-10-19, 09:20
  #3027
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arlighet123
Joel for fort från umeå då hot kom från hans mail varför så brottom Joel ?
Joel ha våltagit terese igen fy fan vilken idiot joel är
Malin super sig full varje dag och hota och slår folk hit som dit

Terese försök leva normalt liv men finns ju visa stolpskott som inget har inanför panbenet dom jävlas med terese lämna bara oskyldiga terese i fred hon är snäll lugn go underbar männidka o det vet folk som känner henne väl att hon aldrig gör något olagligt
Hej Arlighet.

Om Joel har våldtagit Terese igen - har Terese polisanmält detta?
2018-10-19, 09:54
  #3028
Medlem
På tal om pappan till Tereses barn så har jag hört att han stack för att han var rädd för Terese. Vad tror du om det arlighet123?
2018-10-19, 10:05
  #3029
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cajwar
På tal om pappan till Tereses barn så har jag hört att han stack för att han var rädd för Terese. Vad tror du om det arlighet123?
Efter han fick veta hoten kom från hans mail blev joel rädd för att åka dit och flytta fort som bara den joel ville ju ha kontakt ned terese efter flytt han smsa ju henne efter han flyttat joel är ju bra på ljuga för ahan ha en hjärna som en 9 åring. Han våltar ett av barnen o misshandlar hela familjen jag och många andra ha sett joel misshandla dom o vi ha anmält.
Ha bra dag
2018-10-19, 10:15
  #3030
Medlem
Alltså, den här tråden är det mest underhållande och samtidigt tragiska jag någonsin läst här på flashback

Välkommen tillbaka arlighet123! Om nu Joel våldtagit Tessan igen, hur tänkte hon då när hon gick tillbaka till honom efter att han, enligt hennes utsago, våldtagit henne och även utnyttjat barnen sexuellt? En frisk människa skulle aldrig gå tillbaka till en sån man...
2018-10-19, 10:17
  #3031
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arlighet123
Efter han fick veta hoten kom från hans mail blev joel rädd för att åka dit och flytta fort som bara den joel ville ju ha kontakt ned terese efter flytt han smsa ju henne efter han flyttat joel är ju bra på ljuga för ahan ha en hjärna som en 9 åring. Han våltar ett av barnen o misshandlar hela familjen jag och många andra ha sett joel misshandla dom o vi ha anmält.
Ha bra dag

Hur tänker du kring att T gick tillbaka till Joel? Som vän hade jag definitivt inte uppskattat att se min vän tillsammans med någon som hon anklagat för både det ena och det andra tidigare
Har T anmält den nya våltäkten?
2018-10-19, 11:02
  #3032
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arlighet123
Efter han fick veta hoten kom från hans mail blev joel rädd för att åka dit och flytta fort som bara den joel ville ju ha kontakt ned terese efter flytt han smsa ju henne efter han flyttat joel är ju bra på ljuga för ahan ha en hjärna som en 9 åring. Han våltar ett av barnen o misshandlar hela familjen jag och många andra ha sett joel misshandla dom o vi ha anmält.
Ha bra dag

Hmm efter att Joel fick veta att hoten kom från hans mobil. Borde han inte veta det redan från början om han nu ligger bakom hoten? Eller är det någon annan som använt Joels mobil?
2018-10-19, 11:40
  #3033
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arlighet123
Joel for fort från umeå då hot kom från hans mail varför så brottom Joel ?
Joel ha våltagit terese igen fy fan vilken idiot joel är
Malin super sig full varje dag och hota och slår folk hit som dit

Terese försök leva normalt liv men finns ju visa stolpskott som inget har inanför panbenet dom jävlas med terese lämna bara oskyldiga terese i fred hon är snäll lugn go underbar männidka o det vet folk som känner henne väl att hon aldrig gör något olagligt

Alltså att Joel skulle ha våldtagit och slagit Tessan känns ju helt omöjligt. Han ser ju ut att vara hälften av hennes storlek plus att han väl är väldigt svag i halva kroppen pga cp-skada...
2018-10-19, 11:47
  #3034
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arlighet123
joel är ju bra på ljuga för ahan ha en hjärna som en 9 åring.

Ehh, 9-åringar bra på att ljuga? Tycker det snarare borde göra honom till en sämre lögnare...
2018-10-19, 11:55
  #3035
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arlighet123
Joel for fort från umeå då hot kom från hans mail varför så brottom Joel ?
Joel ha våltagit terese igen fy fan vilken idiot joel är
Malin super sig full varje dag och hota och slår folk hit som dit

Terese försök leva normalt liv men finns ju visa stolpskott som inget har inanför panbenet dom jävlas med terese lämna bara oskyldiga terese i fred hon är snäll lugn go underbar männidka o det vet folk som känner henne väl att hon aldrig gör något olagligt


Kokar inom mig när jag ser dom här anklagelserna. Du arlighet123 är ett avskum
2018-10-19, 12:37
  #3036
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Kokar inom mig när jag ser dom här anklagelserna. Du arlighet123 är ett avskum


Saningen är hård. Joel våltog terese misshandla barnen terese blev tvingad hotad av joel att hon måste ge han chansen men bra hon dumpat honom sliper hon honoms elende terese ha fått lida mycket av joel asplunds svinaktiga våltäkter misshandel kontroll behöv spörra in fan skapet hur mkt ska joel pernilla malin göra mot terese andra innan polis spärra in dom

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback