Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-03, 17:24
  #2437
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Men i vanlig ordning så är det ju inte hennes fel att hon är ute och vevar. Det är alltid någon annans fel
Lär ju inte spela så stor roll nästa gång hon knuffar någon så denne ramlar och slår huvudet.
2018-06-04, 00:14
  #2438
Medlem
underhands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Skulle inte förvåna mig om det har med barnen att göra! Hon tror att hon har större chans att få tillbaka dom om hon lever tillsammans med fadern
Möjligen är boendet bättre hos Joel. Enligt tidigare inlägg så var det ingen höjdar bostad som de fick flytta till efter branden.
2018-06-04, 03:25
  #2439
Medlem
jah_man2s avatar
Jag tycker så synd om Joel,killen må ha sina handikapp, och jag önskar att han ser den nya händelsen med öppna ögon och inte trampar i samma elände en gång till.

När det gäller huvudpersonen i dramat så hoppas jag att hon och hennes "sanvänner" får det öde de förtjänar.
2018-06-05, 00:24
  #2440
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mirasisy
https://www.norran.se/nyheter/blalju...har-forstorts/

Sorry glömde helt bort det. Nja stog inte så mk bara att bevis hade blivit förstörda. Och att hon släppts men fortfarande är
Misstänkt. Tycker då jäkligt synd om Joel som fått utstått denna kvinnas bravader 😂 Jag bor ju ca: 55 km utanför Umeå så brukar vara inne på max och käka, har sett Joel några gånger. Verka en väldigt duktig kille och snäll. Och har förrästen gått samma skola som Terese och denna kvinna kan ja säga är mycket, mycket speciell. Tur man inte Känner henne allt för väl 🙄
2018-06-05, 08:31
  #2441
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mirasisy
Sorry glömde helt bort det. Nja stog inte så mk bara att bevis hade blivit förstörda. Och att hon släppts men fortfarande är
Misstänkt. Tycker då jäkligt synd om Joel som fått utstått denna kvinnas bravader 😂 Jag bor ju ca: 55 km utanför Umeå så brukar vara inne på max och käka, har sett Joel några gånger. Verka en väldigt duktig kille och snäll. Och har förrästen gått samma skola som Terese och denna kvinna kan ja säga är mycket, mycket speciell. Tur man inte Känner henne allt för väl 🙄

Har du någon smaskig detalj du vill dela med dig av gällande henne när du säger att hon är speciell?
2018-06-05, 11:55
  #2442
Medlem
SmygarBerits avatar
Therese verkar onekligen fortfarande kär i Joel om man ser hennes senaste inlägg på instagram
2018-06-05, 12:42
  #2443
Medlem
Eller låtsas vara det?


Västerbottens version av en femme fatale.
2018-06-06, 11:51
  #2444
Medlem
Har Terese tagit sig till Västmanland?
Kvinna gripen misstänkt för mordbrand
2018-06-06, 14:07
  #2445
Medlem
Alltså ni som kan se Therese inlägg på insta får gärna skärmdumpa☺
2018-06-06, 15:12
  #2446
Medlem
SmygarBerits avatar
https://minfil.com/V9E2L7e5ba/7BC18B...DA4E5DCCFF.png
2018-06-06, 15:42
  #2447
Medlem
Är inte det där en gammal bild som fått användning igen?

Jag har en känsla av att jag har sett den i det gamla flödet, men det kanske var en snarlika bild.
2018-06-06, 19:33
  #2448
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
https://minfil.com/V9E2L7e5ba/7BC18B...DA4E5DCCFF.png

Åh vad jag hoppas att det där är en gammal bild, för Joels skull. Vad ska hända härnäst? T blir arg på J för något och tänder eld på något alternativt kastar ut anklagelser om nya övergrepp

Relationen mellan T och Kimpa verkar också lite skakig baserat på senaste inlägget på instagram. Men i morgon är det nog bästa vänner igen

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback