Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-12, 15:12
  #3625
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nikitanikita
Många här som trycker ner Terese Joel
Men de ha ni inte hjärna för att tänka hur ni behandla Terese och Joel. Är förjävligt. Folk trakassera t och förföljer henne och folk smygg ta bilder o lägger upp här va är de för Still de är mer Stalkers att ni. Stalkers Terese

Malin hotar ju t och andra att Malin ska döda folk sjuka fi... Henne flickvän Fanny är ju skum Carina är alkolist och bor i hus socialen betalar
Tessan bor i en 1:a i en hyresfastighet för ungdomar med lägre ekonomi. Tessan har ansökt om försörjningsstöd från soc. Så vem betalar Tessans hyra?
2019-01-12, 15:18
  #3626
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nikitanikita
580815**** skuld på 60 tussen och misshandlade dotter
Även Tessan har en skuld på 15.000 kr och det lär bli ännu mer med kommande dom, inte bättre det.
2019-01-12, 15:19
  #3627
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Tessan bor i en 1:a i en hyresfastighet för ungdomar med lägre ekonomi. Tessan har ansökt om försörjningsstöd från soc. Så vem betalar Tessans hyra?
T bor etta med Joel
Så är väl Joel som betalar
Dom bor i en vanlig lägenhet
Hon är för normal för bo boende med personal
Malin skulle behöva personal boende i att hon ska jävlas med alla sjuka jäveln
2019-01-12, 15:20
  #3628
Avstängd
Hon träffa väl barnen ofta dom få ju komma hem va med Joel terese
2019-01-12, 15:21
  #3629
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Även Tessan har en skuld på 15.000 kr och det lär bli ännu mer med kommande dom, inte bättre det.
Om Joel betalar åt Terese bli de ju han betala skuld med
2019-01-12, 15:32
  #3630
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nikitanikita
Hon träffa väl barnen ofta dom få ju komma hem va med Joel terese
Nej du! Hon får inte träffa barnen ofta, var 6:e vecka var det tidigare. Träffa sina barn får hon göra under bevakning.
Hemmet Tessan har att erbjuda sina barn är en liten 1:a. Det finns inte en chans att kunna bo med 4 barn i en så liten lägenhet. Glöm det att Tessan får hem barnen under de omständigheterna! Dvs aldrig!

Citat:
Ursprungligen postat av nikitanikita
Om Joel betalar åt Terese bli de ju han betala skuld med
Vilket skitprat, så han ska betala Tessans skuld och hyra?
2019-01-12, 15:42
  #3631
Medlem
Hur kommer det sig att Terese fått möjlighet att avla 4 barn och kan fortsätta avla trots att socialen lvuar dem innan moderkakan kommit ut?
2019-01-12, 15:44
  #3632
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inexsa
Hur kommer det sig att Terese fått möjlighet att avla 4 barn och kan fortsätta avla trots att socialen lvuar dem innan moderkakan kommit ut?
Därför det är förbjudet med tvångssterilisering. Det sociala tar smällen om det kommer fler, naturligtvis på skattebetalarnas bekostnad.
__________________
Senast redigerad av hum.by.666 2019-01-12 kl. 15:49. Anledning: stavfel + tillägg
2019-01-12, 15:57
  #3633
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Därför det är förbjudet med tvångssterilisering. Det sociala tar smällen om det kommer fler, naturligtvis på skattebetalarnas bekostnad.

Jag tycker man borde ge henne en spiral eller något annat långvarigt preventivmedel.
2019-01-12, 15:59
  #3634
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikitanikita
Om Joel betalar åt Terese bli de ju han betala skuld med

Jag hoppas för allt jag är värd att J inte betalar en krona åt T.
Jag hoppas att han sparkar ut henne och aldrig tar i människan igen efter all skit hon gjort mot honom.
2019-01-12, 16:00
  #3635
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Jag tycker man borde ge henne en spiral eller något annat långvarigt preventivmedel.
I något inlägg på fejjan (något "hur många barn-test") skrev hon att hon hade spiral, därför var jag tveksam till att hon bar tvillingar.
2019-01-12, 16:03
  #3636
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tusen
Jag hoppas för allt jag är värd att J inte betalar en krona åt T.
Jag hoppas att han sparkar ut henne och aldrig tar i människan igen efter all skit hon gjort mot honom.
Han älskar ju Terese
Dom pussas ju på stan en dag
Jo vad jag tror betala Joel terese alla räkningar

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback