Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-28, 19:06
  #2413
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhothefuckisBirger
Tänker inte betala så du får citera ur artikeln, snälla.


Varit uppe då den skrevs (12 maj)

Nya förhör, genomgång av beslagtagna telefoner, datorer och surfplattor. Utredningen om den misstänkta mordbranden i Jörn fortsätter. Men analysbeskeden från NFC i Linköping stärker inte misstankarna mot någon person.

Trots ett flertal utredningsåtgärder kunde inte åklagare en vecka senare presentera starkare bevisning, därför släpptes kvinnan.

– Men hon är inte avförd från utredningen vilket innebär att jag fortfarande leder förundersökningen, säger åklagare Minna Aspnäs.

2018-05-30, 09:03
  #2414
Medlem
https://www.norran.se/nyheter/blalju...tomhus-i-jorn/
ännu en brand i jörn i helgen
2018-05-30, 11:50
  #2415
Medlem
"Peter Markstedt, insatsledare vid räddningstjänsten i Skellefteå, berättar att det brann i en blomrabatt."


En liten småbrand i en blomrabatt. Vad är det som kan börja brinna i en blomrabatt? Hur antänds en blomrabatt?
2018-05-31, 08:06
  #2416
Medlem
Nanings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loffen70
https://www.norran.se/nyheter/blalju...tomhus-i-jorn/
ännu en brand i jörn i helgen

Det har brunnit på flertalet ställen runt Skellefteå senaste veckan. Råder nu även eldningsförbud av den anledningen. Behöver verkligen inte vara Tessan den här gången.
2018-05-31, 09:01
  #2417
Medlem
Jimmy har ännu en gång kommenterat på Tessans facebook:
"Oskyldig !!!!! Sanningen"

Någon annan har då svarat och skrivit: "din fru är otrogen"

Verkar inte vara lugnt uppe i Jörn.
2018-05-31, 10:06
  #2418
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ilyndra
Jimmy har ännu en gång kommenterat på Tessans facebook:
"Oskyldig !!!!! Sanningen"

Någon annan har då svarat och skrivit: "din fru är otrogen"

Verkar inte vara lugnt uppe i Jörn.

Borde inte Jimmyboy tycka det är märkligt att så många vill Terese så illa? Jag tycker det är jättemärkligt i alla fall i och med att hon påstår att hon är världens bästa mamma, världens snällaste person som aldrig skulle kunna göra någonting mot någon person. Tereses vän Arlighet påstår att det handlar om avundsjuka vilket jag också tycker är märkligt, avundsjuk på vadå?
2018-05-31, 11:07
  #2419
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Borde inte Jimmyboy tycka det är märkligt att så många vill Terese så illa? Jag tycker det är jättemärkligt i alla fall i och med att hon påstår att hon är världens bästa mamma, världens snällaste person som aldrig skulle kunna göra någonting mot någon person. Tereses vän Arlighet påstår att det handlar om avundsjuka vilket jag också tycker är märkligt, avundsjuk på vadå?

Hade vi inte kommit fram till det tidigare, att allt är en stor konspiration? Polisen, rätten, alla människor runt om är emot henne? Hon är oskyldig och allting är bara skitsnack och hittepå.

Vet inte riktigt heller vad det är man ska vara avundsjuk på, hon har ju inte så mycket som går bra för henne direkt.
2018-05-31, 11:40
  #2420
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ilyndra
Hade vi inte kommit fram till det tidigare, att allt är en stor konspiration? Polisen, rätten, alla människor runt om är emot henne? Hon är oskyldig och allting är bara skitsnack och hittepå.

Vet inte riktigt heller vad det är man ska vara avundsjuk på, hon har ju inte så mycket som går bra för henne direkt.

Det där känns mer som en sanning som passar Terese, den verkliga sanningen måste vara en annan! Varför skulle polis och alla andra helt plötsligt vilja göra hennes liv till ett helvete? Som du säger så har hon inget att vara direkt avundsjuk på!
Jag känner en del personer som har det riktigt gott ställt, fin bil, stort fint hus, familj med barn och lever i sina drömmar. Ingen gör något sådant mot dessa personer pga avundsjuka. Varför just Terese ?
2018-05-31, 11:55
  #2421
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Det där känns mer som en sanning som passar Terese, den verkliga sanningen måste vara en annan! Varför skulle polis och alla andra helt plötsligt vilja göra hennes liv till ett helvete? Som du säger så har hon inget att vara direkt avundsjuk på!
Jag känner en del personer som har det riktigt gott ställt, fin bil, stort fint hus, familj med barn och lever i sina drömmar. Ingen gör något sådant mot dessa personer pga avundsjuka. Varför just Terese ?

Varför just Terese? Ja men det är väl för hon är den perfekta mamman, bästa vännen, ärligheten själv som lever ett sådant fantastiskt liv så alla andra här i världen bara vill dra ner henne i skiten som hon absolut inte skapat helt för sig själv.
2018-06-03, 11:05
  #2422
Medlem
Här svänger det så det står härliga till hos T som nu uppger att hon och Jimmy ska skiljas och att hon är tillsammans med Joel igen enligt ett inlägg på Insta: Träffa söt nosen idag umgås hitta på nått skoj vi ha haft bra och dåligt men alla få fler chanser anser jag glad vi igen
Vi ser vad vi hitta på du är trevlig o vi ha haft skoj i hop nu och förrut
Älskar dig 💗

Ja vad ska man säga....
2018-06-03, 11:13
  #2423
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cajwar
Här svänger det så det står härliga till hos T som nu uppger att hon och Jimmy ska skiljas och att hon är tillsammans med Joel igen enligt ett inlägg på Insta: Träffa söt nosen idag umgås hitta på nått skoj vi ha haft bra och dåligt men alla få fler chanser anser jag glad vi igen
Vi ser vad vi hitta på du är trevlig o vi ha haft skoj i hop nu och förrut
Älskar dig 💗

Ja vad ska man säga....

Hade inte Joel våldtagit henne och varit pedofilaktig mot barnen hennes? Ja det är mystiskt!

Vem är så in i bänken korkad att ta tillbaka en person som gjort så mot en?
__________________
Senast redigerad av GalenSkåning 2018-06-03 kl. 11:38.
2018-06-03, 11:45
  #2424
Medlem
LillaTEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Hade inte Joel våldtagit henne och varit pedofilaktig mot barnen hennes? Ja det är mystiskt!

Vem är så in i bänken korkad att ta tillbaka en person som gjort så mot en?

Det om något visar väl att hon ljugit. Hon är ett stort barn. Hon är som barnen som skriker ”slå mig inte!” till sina föräldrar när hen inte får köpa godis på affären. Allt för att de vet att just de orden väcker omgivningens uppmärksamhet.

Joel är alldeles för snäll ifall han tar tillbaka henne. Visserligen är även han en stort barn så det skulle inte förvåna det heller.

Helt klart undrar jag vad syftet med att dumpa Jimmy och ta tillbaka Joel skulle vara. Tror hon att de får tillbaka barnen? Det kommer de aldrig att få!

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback