Citat:
Ursprungligen postat av
Extrapris12354
Hyckleristerna och deras fans är verkligen kända för att respektera gränser och aldrig sitta och gräva fram grejer som de sen använder för att hota med uthängning.
Speciellt Henko är vida känd för hans måttfuölhet när det kommer till att gräva i folks förfluta i sina "granskningar".
Såhär ser jag det i form av lyssnare som inte känner varken poddare eller de personer som blivit poddkontent:
Haveristerna handlar om diverse personer som beter sig i offentligheten, personer såsom politiker, krönikörer, journalister, tyckonomer, dokumentärfilmare, instaprofiler och influencers m.fl.
När det handlar om rena privatpersoner så maskas namnen såvida de inte gett tillåtelse att namnges.
Klart CW, Nina Rung, Porrfri barndom, Malcom etc ogillar att ifrågasättas, faktakollas och kritiseras.
Klart en boomergubbe som tror han ska läxa upp Axel över en pizza blir butthurt över att han framstår som den hycklande tönt han är.
Klart en pantad stalker avskyr att dennas alltmer galna handlingar sedan åratal tillbaka tas upp i podden till slut.
Det är inte synd om någon av dessa personer.
Är det någon oskyldig stackare som hängts ut i podden som jag helt missat så får ni gärna upplysa mig, för det har jag helt missat isåfall.
De enda jag hört något om har varit offentliga personer, eller så är det människor som betett sig, ljugit, smutskastat, trakasserat osv på diverse sociala medier under en längre tid och som vägrar sluta, vars beteende till slut tas upp och namn inte nämns såvida personen inte gett tillåtelse.
Men jag kan ju absolut ha fel, och då vill jag gärna få exempel på det.