2021-04-21, 18:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lilali
Att skratta åt clowner förlänger livet, så fortsätt du med din dreglande klosstolkning av SaTiR om poddarna du älskar att hata, din törstiga uppmärksamhetshora~

Vilket är ditt favoritavsnitt av Haveristerna förresten?
Ett av mina favoriter är när Axel käkar pizza med riktigt töntig gubbjävel som försöker spela Allan~

~Det är ganska roligt~

~~Avsnitten med Cissi och Trubbel i Stallet är mina favoriter. ~~

~~~ Ha det bra, snäckan. ~~~
Citera
2021-04-21, 18:44
Medlem
lilalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extrapris12354
~Det är ganska roligt~

~~Avsnitten med Cissi och Trubbel i Stallet är mina favoriter. ~~

~~~ Ha det bra, snäckan. ~~~

Ja, Trubbel i stallet är riktigt bra, det senaste om RaSiSmSkAnDaLeN på Malmö universitet var oxå nice~
Citera
2021-04-22, 07:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TranasByNight
Nej, dina inlägg är ju kvar?
precis vad jag sa, inga bevis. Tack för att du håller med.
kan säkert finnas skärmdumpar med nån ressentiment-idisslande nolla som köper sex också.

Så, man kan inte skriva vad man tycker om offentliga personer i den här tråden utan att hotas med uthängning av olika slag? Tack för att ni är så tydliga med det.

(Disclaimer: försvarar på intet sätt sexköp, det intressanta är detta med hot om repressalier pga åsikter)
Senast redigerad av Sordid 2021-04-22 kl. 07:46.
Citera
2021-04-22, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sordid
Så, man kan inte skriva vad man tycker om offentliga personer i den här tråden utan att hotas med uthängning av olika slag? Tack för att ni är så tydliga med det.

(Disclaimer: försvarar på intet sätt sexköp, det intressanta är detta med hot om repressalier pga åsikter)
Det är verkligen inte vad jag säger i inlägget, och det faller ju på sin egen orimlighet att jag eller någon annan skulle kunna:

1. Koppla alla anonyma konton på FB till privatpersoner och
2. Ha skit på dem så att man skulle kunna hänga ut dem.

det är så klart en fullkomligt absurd anklagelse du kommer med.
Citera
2021-04-22, 08:51
Avslutad
Citat:
Det är verkligen inte vad jag säger i inlägget, och det faller ju på sin egen orimlighet att jag eller någon annan skulle kunna:

Absolut att det är.
Citera
2021-04-22, 10:02
Medlem
lilalis avatar
Citat:

Det var ett direkt svar på detta inlägg:

Citat:
Eventuellt kan det komma dumpar som handlar om när Axel kladdade på en tjej i fyllan däremot, vi får se om jag känner mig generös.

Det var ju inte en åsikt, utan snarare påståenden och anklagelser.
Citera
2021-04-22, 10:11
Avslutad
Citat:

Fast Henko sitter ju och outar skribenter från denna tråd och försöker tysta dem med liknande trick hela tiden. På discord och i facebookgruppen.

Du bara råkade ta upp det där med sexköp sådär helt random? Hahaha!
Senast redigerad av Extrapris12354 2021-04-22 kl. 10:22.
Citera
2021-04-22, 10:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lilali
Det var ett direkt svar på detta inlägg:

Det var ju inte en åsikt, utan snarare påståenden och anklagelser.

Vad tycker du om att Axel tafsade en gemensam bekant på rumpan i fyllan? Du kan ju fråga honom själv till att börja med, skulle vara intressant att se om han försöker förneka det.
Citera
2021-04-22, 10:45
Avslutad
Citat:
Fast Henko sitter ju och outar skribenter från denna tråd och försöker tysta dem med liknande trick hela tiden. På discord och i facebookgruppen.

Sker ju även i Varför apor-gruppen, där medlemmar oförskyllt trakasserades för att vara olika konton här.
Citera
2021-04-22, 10:52
Avslutad
Citat:
Sker ju även i Varför apor-gruppen, där medlemmar oförskyllt trakasserades för att vara olika konton här.

... och under första minuterna av avsnitt 91 så använder Henko en hotfull intimidationstaktik mot en av skribenterna i denna tråd.
Citera
2021-04-22, 11:35
Medlem
lilalis avatar
Citat:
Vad tycker du om att Axel tafsade en gemensam bekant på rumpan i fyllan? Du kan ju fråga honom själv till att börja med, skulle vara intressant att se om han försöker förneka det.

Hörsägen från nån som känner nån är inte tillförlitligt nog att ha åsikter om och spekulera i.
Citera
2021-04-22, 11:40
Medlem
lilalis avatar
Citat:

Jag brukar inte räkna påpekanden av att det kan komma att bli konsekvenser av eget handlande, såsom exempelvis att det kommer ut att man snackar en massa skit, ljuger, stalkar, trakasserar, okynnesanmäler etc., som hot och trakasserier.
Det är inte synd om gränslösa människor när deras gränslösa beteende blir känt för att de vägrar sluta vara gränslösa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in