Citat:
Ursprungligen postat av
basistensbas
Nu är du för autistisk och ägnar dig lite för mycket åt internt grupprunk för att jag ska kunna ta dig på allvar. Jag har redan läst exakt de där formuleringarna på discord. Sen ska du sluta med härskartekniken att använda vi-form när det bara är du som skriver nåt. "Vi" har inte rett ut någonting med dig. Du är en hopplös jävla haverist, och skulle antagligen ge Dörris en tuff match i Haverist-SM.
Nä, det är bara tröttsamt att diskutera samma sak om och om igen, som knappt har med podden att göra. Men, eftersom du vill hålla en konflikt igång vill du gärna dra upp samma sak om och om igen även om den avfärdats några sidor tidigare. Det säger väl kanske nåt om vem av oss som har ett autistbeteende, den som blir klar med diskussionen och går vidare eller den som idisslar den för alltid.
Citat:
Det är bara att leta, om du vill så hittar du. Funnits mer än en dedikerad tråd till och med, borde gå att hitta om de inte tagits bort. Annars får du väl fråga Henko.
Testade söka, hittade inget, de är väl borttagna då.
Citat:
Kan hända att jag har dump på storyn från Haveristernas insta sparad, men du kan gärna räkna bort den om du vill.
OK
Citat:
Även om sms:et inte var fullt så otrevligt så eskalerades det ännu mer sen i livesändningen. I den livesändningen förtalas för övrigt farfar och outas med för- och efternamn. I dessa trakasserier av den person har du själv sen deltagit i.
Nyss var ju SMS:et ett hot? Nu är det bara lite otrevligt?
Ja, jag borde kanske målat en Hitlermustasch på bilden, så hade det varit helt Ok. Skulle det dyka upp fler bilder på privatpersoner med Hitlermustasch kanske jag hoppar på det tåget då.