2021-04-22, 11:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lilali
Jag brukar inte räkna påpekanden av att det kan komma att bli konsekvenser av eget handlande, såsom exempelvis att det kommer ut att man snackar en massa skit, ljuger, stalkar, trakasserar, okynnesanmäler etc., som hot och trakasserier.
Det är inte synd om gränslösa människor när deras gränslösa beteende blir känt för att de vägrar sluta vara gränslösa.

Nu pratar du om något helt annat. De här personerna gjorde inget annat än att de av olika skäl dragit på sig Henriks hat i helt rimliga diskussionssammanhang. Men för att se sånt behöver man nog krypa ut ur henkos röv.
Citera
2021-04-22, 11:44
Avslutad
Citat:
Jag brukar inte räkna påpekanden av att det kan komma att bli konsekvenser av eget handlande, såsom exempelvis att det kommer ut att man snackar en massa skit, ljuger, stalkar, trakasserar, okynnesanmäler etc., som hot och trakasserier.
Det är inte synd om gränslösa människor när deras gränslösa beteende blir känt för att de vägrar sluta vara gränslösa.

Precis så Cissi och Linnea känner ang. Henko. Men visst, han gör en podd, då är det ju ok.

På tal om det så kommer ditt beteende ha konsekvenser. Tar inte ditt ljugande och smutskastande med ro.
Senast redigerad av Extrapris12354 2021-04-22 kl. 11:46.
Citera
2021-04-22, 11:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Extrapris12354
Precis så Cissi och Linnea känner ang. Henko. Men visst, han gör en podd, då är det ju ok.

På tal om det så kommer ditt beteende ha konsekvenser. Tar inte ditt ljugande och smutskastande med ro.

Sen finns det ju mer eller mindre auto-outade konton i denna tråd. De kan ha turen att få DM från Henko för att "jag såg att du postade på Flashback". Det där snacket om att andra låter Henko bo hyresfritt i sina huvuden är roligt; det, om något, är projicering.
Citera
2021-04-22, 12:26
Medlem
lilalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sordid
Nu pratar du om något helt annat. De här personerna gjorde inget annat än att de av olika skäl dragit på sig Henriks hat i helt rimliga diskussionssammanhang. Men för att se sånt behöver man nog krypa ut ur henkos röv.

Du skriver väldigt luddigt, kan du ge lite konkreta exempel på vad du talar om mer specifikt?
Citera
2021-04-22, 12:27
Medlem
lilalis avatar
Citat:

Ska du skicka pm igen eller?
Citera
2021-04-22, 12:37
Avslutad
Citat:
Du skriver väldigt luddigt, kan du ge lite konkreta exempel på vad du talar om mer specifikt?

Nej, jag tänker inte vara mer konkret på Flashback med varken dig eller dina hussar, gmn.
Citera
2021-04-22, 12:44
Medlem
lilalis avatar
Citat:
Nej, jag tänker inte vara mer konkret på Flashback med varken dig eller dina hussar, gmn.

Du behöver inte nämna några namn förutom Haveristernas, men du kan väl komma med mer konkreta exempel på när Henko et al har kommit med hot om du ska komma med sådana påståenden?
Citera
2021-04-22, 12:50
Avslutad
Citat:
Du behöver inte nämna några namn förutom Haveristernas, men du kan väl komma med mer konkreta exempel på när Henko et al har kommit med hot om du ska komma med sådana påståenden?

Antingen får du väl läsa igenom den här tråden eller be nån om skärmdumpar från aporgruppen, 2.0 och Discord. Men du kan sluta citera mig här, jag är verkligen inte intresserad av diskussion med ännu en minion som kommer in och whiteknightar x antal veckor innan nästa person tar över (en jävla omsättning på hjälpredorna, undrar varför). De dumpar jag har delar jag inte med en käft. Lärt mig av tidigare misstag.
Senast redigerad av Sordid 2021-04-22 kl. 12:53.
Citera
2021-04-22, 12:57
Medlem
lilalis avatar
Citat:
Antingen får du väl läsa igenom den här råden eller be nån om skärmdumpar från aporgruppen, 2.0 och Discord. Men du kan sluta citera mig här, jag är verkligen inte intresserad av diskussion med ännu en minion som kommer in och whiteknightar x antal veckor innan nästa person tar över (en jävla omsättning på hjälpredorna, undrar varför).

Snarare är det bajskastarminions som turas om att komma med urlöjliga påståenden utan grund i denna tråd.
Hycklartöntar som låtsas tycka illa om uthängning, trakasserier, lögner m.m. medans de skamlöst ägnar sig åt precis detsamma.
Det är inte jag som kollar upp folk, pmar och 'hotar' dem för att de har en annan åsikt än jag har angående en podcast, dess poddare och innehåll.
Så jävla fånigt.
Citera
2021-04-22, 13:04
Avslutad
Citat:
Snarare är det bajskastarminions som turas om att komma med urlöjliga påståenden utan grund i denna tråd.
Hycklartöntar som låtsas tycka illa om uthängning, trakasserier, lögner m.m. medans de skamlöst ägnar sig åt precis detsamma.
Det är inte jag som kollar upp folk, pmar och 'hotar' dem för att de har en annan åsikt än jag har angående en podcast, dess poddare och innehåll.
Så jävla fånigt.

Hyckleristerna och deras fans är verkligen kända för att respektera gränser och aldrig sitta och gräva fram grejer som de sen använder för att hota med uthängning.

Speciellt Henko är vida känd för hans måttfuölhet när det kommer till att gräva i folks förfluta i sina "granskningar".
Citera
2021-04-22, 13:34
Medlem
lilalis avatar
Citat:
Hyckleristerna och deras fans är verkligen kända för att respektera gränser och aldrig sitta och gräva fram grejer som de sen använder för att hota med uthängning.

Speciellt Henko är vida känd för hans måttfuölhet när det kommer till att gräva i folks förfluta i sina "granskningar".

Såhär ser jag det i form av lyssnare som inte känner varken poddare eller de personer som blivit poddkontent:
Haveristerna handlar om diverse personer som beter sig i offentligheten, personer såsom politiker, krönikörer, journalister, tyckonomer, dokumentärfilmare, instaprofiler och influencers m.fl.
När det handlar om rena privatpersoner så maskas namnen såvida de inte gett tillåtelse att namnges.
Klart CW, Nina Rung, Porrfri barndom, Malcom etc ogillar att ifrågasättas, faktakollas och kritiseras.
Klart en boomergubbe som tror han ska läxa upp Axel över en pizza blir butthurt över att han framstår som den hycklande tönt han är.
Klart en pantad stalker avskyr att dennas alltmer galna handlingar sedan åratal tillbaka tas upp i podden till slut.
Det är inte synd om någon av dessa personer.
Är det någon oskyldig stackare som hängts ut i podden som jag helt missat så får ni gärna upplysa mig, för det har jag helt missat isåfall.
De enda jag hört något om har varit offentliga personer, eller så är det människor som betett sig, ljugit, smutskastat, trakasserat osv på diverse sociala medier under en längre tid och som vägrar sluta, vars beteende till slut tas upp och namn inte nämns såvida personen inte gett tillåtelse.
Men jag kan ju absolut ha fel, och då vill jag gärna få exempel på det.
Citera
2021-04-22, 16:10
Avslutad
Citat:
De enda jag hört något om har varit offentliga personer, eller så är det människor som betett sig, ljugit, smutskastat, trakasserat osv på diverse sociala medier under en längre tid och som vägrar sluta, vars beteende till slut tas upp och namn inte nämns såvida personen inte gett tillåtelse.
Men jag kan ju absolut ha fel, och då vill jag gärna få exempel på det.

Vems namn nänms i början av avsnitt 107?

Med tanke på hur känsligt det verkar vara för Henko att hans egna privata förehavanden avslöjas så kanske det vore bra om han visade andra respekten att få ha sitt privatliv ifred, för annars blir det ju som det blir. Ett race mot botten, och den som har minst att förlora kan gå längst. Det racet vinner inte Henko.

Fattar verkligen inte att Henko inte förstår det.
Senast redigerad av Extrapris12354 2021-04-22 kl. 16:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in