Citat:
Ursprungligen postat av
KomTillGullmars
Han har ju en fantastisk tendens att se till att man måste bry sig om honom, så länge han har övertaget. När man därefter synar hans bluff som den lilla hårda arbetare med lena händer han är, grinas det om sambos och annat skit tills han tror det dåliga samvetet skall kicka in och man lämnar den fega lilla horungen ifred.
Sorry, no dice Henko. Vi kommer att ses för att prata face to face vare sig du vill det eller inte. Detsamma gäller den andra lilla golarråttan du gör podd med. Paret Fielding skiter jag fullständigt i och kommer fortsätta skita i så länge de inte blandar sig i, de har inte gjort mig något personligen -- snarare har Tim varit mig behjälplig i att programmera scripts helt gratis åt mig.
He's a good lad, that bloke. Synd att han hamnade i så uselt sällskap. =)
Angående Wågh verkar han ju lika ställningstagande som Henko, Martin, Axel och de andra när det verkligen spelar roll. Ned i träflisen med det fega fanskapet också, är min åsikt.
Fast Tim (administerar Haveristernas patreon-discord) är rätt efterbliven han med.
Onsynlig AladåbIdag 19:33
Att ha annat för sig i livet än att möta random mongon på Gullmars = Defensiv
Håller man på och gapar om kom till Gullmars och kommer med diverse våldshot titt som tätt så är man nog allt lite feg ändå när nån tar en på orden och man gömmer sig i pojkrummet.
Sanna borde ocks veta bättre än att vara bisittare åt två alkisar som sitter i livesändning och slöddrar fram diverse hot och viftar med prydnadshammare.
EDIT: Kul att du såg inlägget så fort, Tim. Men lite ohederligt att inte skärmdumpa hela inlägget.