2020-08-04, 16:27
Avslutad
Nu försöker de mucka gräl med Alexander Bard. Han är en tok, men en smart tok, tror inte han faller för deras billiga provokationer.
Citera
2020-08-04, 17:48
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Nu försöker de mucka gräl med Alexander Bard. Han är en tok, men en smart tok, tror inte han faller för deras billiga provokationer.
Vart sker detta? Bard hade ju varit helt magiskt bra att ha som gäst. Han och Henrik skulle skrika på varandra och Axel mest hålla käften och Sanna... vet ej. Men säkerligen inta den vettiga gyllene medelvägen när de går loss. Skulle låta som när Flam gästade IRMs podd.
Citera
2020-08-04, 17:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Vart sker detta? Bard hade ju varit helt magiskt bra att ha som gäst. Han och Henrik skulle skrika på varandra och Axel mest hålla käften och Sanna... vet ej. Men säkerligen inta den vettiga gyllene medelvägen när de går loss. Skulle låta som när Flam gästade IRMs podd.

Deras instagram, stories. http://instagram.com/haveristerna
Citera
2020-08-07, 00:37
Medlem
TonyFlygares avatar
Om någon har missat Myras medverkan i Gott Snack häromdagen så kan jag rekommendera en lyssning om ni är intresserade av att höra åtminstone ett uns om hennes relation till Henko och Axel. På den direkta frågan om hon är vän med de två gubbarna svarade hon "nej" och i ett sammanhang där frågan var huruvida Henko är obehaglig (eller liknande, don't quote me) så svarade hon att han är obehaglig.

Hennes närliggande framtid inom podcasting klargjordes inte riktigt under programmets gång, men jag hoppas fortfarande på att hon och någon i klass med Johannes Nilsson slår sina galna huvuden ihop och vågar ha en seriös podcast där de med ömsesidig respekt talar ut om diverse samhällsfrågor. Det behöver alltså inte vara Johannes, det kan till och med vara någon så skenhelig som Navid Modiri eller någon så arrogant som Alexander Bard, men just Johannes Nilsson känns för mig som en perfekt matchning.

Bägge två är lite autistiska, fast på olika sidor i det politiska spektrat. Ingen av dem är rädda för att säga vad de egentligen tycker. De känns bägge två som sanningssökare, och så vidare.
Citera
2020-08-07, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyFlygare
Om någon har missat Myras medverkan i Gott Snack häromdagen så kan jag rekommendera en lyssning om ni är intresserade av att höra åtminstone ett uns om hennes relation till Henko och Axel. På den direkta frågan om hon är vän med de två gubbarna svarade hon "nej" och i ett sammanhang där frågan var huruvida Henko är obehaglig (eller liknande, don't quote me) så svarade hon att han är obehaglig.

Hennes närliggande framtid inom podcasting klargjordes inte riktigt under programmets gång, men jag hoppas fortfarande på att hon och någon i klass med Johannes Nilsson slår sina galna huvuden ihop och vågar ha en seriös podcast där de med ömsesidig respekt talar ut om diverse samhällsfrågor. Det behöver alltså inte vara Johannes, det kan till och med vara någon så skenhelig som Navid Modiri eller någon så arrogant som Alexander Bard, men just Johannes Nilsson känns för mig som en perfekt matchning.

Bägge två är lite autistiska, fast på olika sidor i det politiska spektrat. Ingen av dem är rädda för att säga vad de egentligen tycker. De känns bägge två som sanningssökare, och så vidare.

Har du någon länk till hennes medverkan i Gott Snack?

Kollade på Spotify och såg det inte.
Citera
2020-08-07, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ARRRGGGGHHHH
Har du någon länk till hennes medverkan i Gott Snack?

Kollade på Spotify och såg det inte.

Glöm det, hittade det, Who let the dogs out, eller hur?
Citera
2020-08-07, 16:04
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Habakuck
Henriks sambo är alltså tidigare lesbo-partner med Babben Larsson som dessutom misshandlade eller på annat sätt förnedrade henne? Eller vilken Babben är det som menas?

Inte förvånad. Hon beter sig exakt likadant mot David Sundin i Bäst I Test.
Citera
2020-08-08, 22:06
Medlem
Va i hela friden, har Henkos brud gnuggat bäver med babben?
Citera
2020-08-09, 06:34
Medlem
Geburhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grefen
Va i hela friden, har Henkos brud gnuggat bäver med babben?

Då är någon av dom bi.
Citera
2020-08-10, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyFlygare

När ungefär pratar hon om Henko och Axel?
Citera
2020-08-10, 14:44
Medlem
blodpalts avatar
Det snackas om någon livesändning där de pratat om att K Svensson hotat Axel med familj, jag har inte riktigt hängt med i turerna men de har väl bråkat rätt länge nu? Vad orsakade det här, deras Della Q-avsnitt?
Citera
2020-08-10, 15:08
Medlem
TonyFlygares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raukberg
När ungefär pratar hon om Henko och Axel?
1 timme och 46 minuter in kommer det. Det är inte jättesaftigt egentligen, mer än att hon säger att de inte är vänner och halvdissar deras musiksmaker och säger att Henko "är inte så trevlig".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in