2020-10-13, 23:29
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feminista
Lyssnade Du på inledningen av avsnittet? Kommentar på det?

Jag är inte patreon. Jag har inte hört avsnittet. Har kommit till min kännedom att de misstänkte att mitt konto tillhör N.

Min kommentar: Jag är inte N.

Jag tar inte ansvar för att de inte undersökte min posthistorik - eller gjorde, och slarvade och missade att stryka nicket.

(FB) Stina Nilsson blir skidskytt

Gör de bedömningen att deras misstanke om att just mitt konto var hennes påverkar deras trovärdighet eller mitt anseende, får de väl säga i kommande avsnitt att de förhastade sig eller missade att avlägsa mitt nick från slutmanus. Jag förutsätter att de avstår från att namnge mig.
Citera
2020-10-14, 02:45
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Jag är inte patreon. Jag har inte hört avsnittet. Har kommit till min kännedom att de misstänkte att mitt konto tillhör N.

Min kommentar: Jag är inte N.

Jag tar inte ansvar för att de inte undersökte min posthistorik - eller gjorde, och slarvade och missade att stryka nicket.

(FB) Stina Nilsson blir skidskytt

Gör de bedömningen att deras misstanke om att just mitt konto var hennes påverkar deras trovärdighet eller mitt anseende, får de väl säga i kommande avsnitt att de förhastade sig eller missade att avlägsa mitt nick från slutmanus. Jag förutsätter att de avstår från att namnge mig.

Varför jag bryr mig:

För jag har empati. Misstanken kan förmodat vara jääävligt läskig gentemot personer i andra trådar jag postar i, att på omvägar få höra att jag i ett podavsnitt bakom betalvägg misstänks besitta ett explicit vansinnes- och våldskapital jag inte gör. De i sin tur har dessutom anhöriga som de värnar om.

Slarv, handhavandefel eller inkompetens:

Jag är inte N.

Kan någon tänka på baaarnee...skidskyttelandslaget.
Senast redigerad av Spritnota 2020-10-14 kl. 03:04.
Citera
2020-10-14, 05:31
Avslutad
Henkoslickarfitta som avsnittet till stora delar bygger på är inte heller utpekad person. Haveristerna är totalt bortgjorda om den personen väljer att kliva fram.
Senast redigerad av JagRattar1LexusJag 2020-10-14 kl. 05:37.
Citera
2020-10-14, 06:38
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagRattar1LexusJag
Henkoslickarfitta som avsnittet till stora delar bygger på är inte heller utpekad person. Haveristerna är totalt bortgjorda om den personen väljer att kliva fram.
Och vem är du då?
Citera
2020-10-14, 06:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Och vem är du då?

Nån som påpekar att avsnittet innehöll många felaktiga antaganden. Bland annat utpekandet av Henkoslickarfitta.
Senast redigerad av JagRattar1LexusJag 2020-10-14 kl. 07:13.
Citera
2020-10-14, 07:13
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DumpsterFire
Har du någon vettig youtube kanal själv?
Hon läser upp saker och ger sin take, precis som alla andra. Låt henne göra sin grej och se vad det leder istället för att dissa efter att ha sett 5min.

Det låter väl typ liknande det som Tim Pool gör.

Med det sagt så måste man vara ihärdig för att få en fungerande YouTube-kanal idag som faktiskt går runt. Det är inte precis som för tio år sedan då man kunde bli etablerad med någon video i veckan, utan konkurrensen är stenhård.
Citera
2020-10-14, 07:21
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagRattar1LexusJag
Nån som påpekar att avsnittet innehöll många felaktiga antaganden. Bland annat utpekandet av Henkoslickarfitta.
okej. Vi får se om personen ifråga kliver fram.
Citera
2020-10-14, 13:38
Medlem
saltazars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raukberg
Det står dig fritt att spekulera, jag tror inte Myra siktar på att bli en youtuber per se. Jag tror hon ser sina streams som lättsamma hobby-föreläsningar för en redan invigd publik som hon gör utöver andra projekt och gig såsom kåserier och debatt-artiklar samt såklart medverkan i Gott Snack.

aha går det lika bra? vet du om hon har nåt riktigt jobb eller extra jobb?
Citera
2020-10-14, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saltazar
aha går det lika bra? vet du om hon har nåt riktigt jobb eller extra jobb?
Varför inte vända dig direkt till Myra med frågorna? Hon finns ju både här, på IG och på FB och jag tror inte hon har något emot att du frågar
Citera
2020-10-14, 13:58
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Myra kommer att bli nästa gäst i podden Wallin och Drougge. Hennes patreon får "samtalet" som en livestream på torsdag 14.00.

https://www.patreon.com/myrannosaurus

Misstänker att Axel och Henko inte känner sig helt bekväma med detta ;-)
Citera
2020-10-14, 14:39
Medlem
Xel2oXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
Absolut. Vi säger så. Om du skriver att himlen är blå, så är det mitt fel om jag uppfattar det som att du säger att himlen är blå.
Jättevuxen att springa och vifta med kuken överallt. Haveristerna handlar bara om personliga vendettor idag och flera avsnitt spelas in som rena försvarstal.

De är precis samma genskräp de själva ger sig på.
Citera
2020-10-14, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa
Myra kommer att bli nästa gäst i podden Wallin och Drougge. Hennes patreon får "samtalet" som en livestream på torsdag 14.00.

https://www.patreon.com/myrannosaurus

Misstänker att Axel och Henko inte känner sig helt bekväma med detta ;-)

CW kommer använda hennes uppbrott med Haveristerna för att försöka "vinna över" henne. Vad Myra än säger kommer CW förvränga orden och använda det emot Haveristerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in