Hej på er alla.
Jag skulle vilja ge er lite kritik för modereringen i "Cannabis forumet" eftersom den enligt mig är bristfällig.
Ta tex trådar som dessa
I de flesta trådarna har redan frågorna besvarats ett antal ggr (om man använder sök funktionen).
Jag tycker att ansvarig moderator ska klistra "nybörjarfrågor" tråden där inne igen.
Personligen så tycker jag det är jobbigt när folk ställer samma frågor hela tiden, Kanske vore dags att rekrytera fler moderatorer in dit för det behövs verkligen.
Edit---> En sak till som jag finner störande är folks oförmåga att skriva riktiga rubriker oftast är det "hej" "hjälp" "frön" "gräs".
jo, modereringen i den delen har under en längre period varit problematisk och har påpekats flera gånger förut, jag förstår inte problemet med att hitta en mer dedikerad moderator.
en av mina medmodds tog bort klistrade tråden. jag är helt för att klistar den igen och börja rensa ut skiten.
Ok låter riktigt bra, men "nybörjarfrågor" e ju fortfarande inte klistrad seså sätt fart nu :P och rensa ut alla jävla skit topics. Jag har absolut inget emot om ni höjer ribban en aning i Cb forumet.
Ok låter riktigt bra, men "nybörjarfrågor" e ju fortfarande inte klistrad seså sätt fart nu :P och rensa ut alla jävla skit topics. Jag har absolut inget emot om ni höjer ribban en aning i Cb forumet.
det är faktiskt folk över 18 vi pratar om, och de jag känner är inte dumma i huvudet bara dör att de röker så det är inget orimligt krav
hoppas det är ok att jag tar i med hårdhanskarna etfer julstöket, min son vill göra pepparkakor och slå in paket, givetvis åtgärdar jag det dagliga, skicka gärna rp så ska jag gå igenom dom på stört (en per tråd räcker om tråden behöver rensas)
Ville bara bumpa upp denna och säga tack till LadyTiera eftersom jag märkte i dag att modereringen i CannabisForumet blivit aningen bättre . Dock så saknar jag fortfarande "Nybörjarfrågor" klistrad.
Ville bara bumpa upp denna och säga tack till LadyTiera eftersom jag märkte i dag att modereringen i CannabisForumet blivit aningen bättre . Dock så saknar jag fortfarande "Nybörjarfrågor" klistrad.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!