• 1
  • 2
2006-01-09, 17:35
Bannlyst
Jag har en liten bit (ungefär en 0.4 eller 0.5). Jag vill veta vad det bästa sättet är att använda denna på för att bli så stenad som möjligt. Fast jag utesluter att blanda o röka den och att röka i bong eller vaporizer. Och även glastekniken. ( Finns nog inga alternativ kvar ) Men om ni kan ett sät så säg det.
PEACE
Citera
2006-01-09, 17:42
Bannlyst
Vad du än gör så ät inte upp den . jag får för mig att om jag bah har en liten pit kvar så sväljer jag den, helt i onödan :P
Citera
2006-01-09, 17:51
Medlem
Ishbogs avatar
Jag skulle nog rekomendera att du röker biten i hink & flaska, det brukar slå rätt bra
Citera
2006-01-09, 17:57
Medlem
Geils avatar
nånting med så liten kopp som möjligt.. Du ska kunna ta hela koppen i ett bloss så inget går till spillo.
Citera
2006-01-09, 18:07
Medlem
Ishbogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geil
nånting med så liten kopp som möjligt.. Du ska kunna ta hela koppen i ett bloss så inget går till spillo.

med H&F tar man lätt hela koppen i ett bloss ju!
Citera
2006-01-09, 19:22
Medlem
har du vaporizer så använd den
Citera
2006-01-09, 19:40
Medlem
BrotherLouies avatar
Om du eldar med glas över så slöser du ju ingenting men kanske inte slår lika bra som alla andra förslag (förutsatt att du har brunt vilket jag antar?)
Citera
2006-01-09, 21:09
Medlem
xceLs avatar
beror på kvalitén
Citera
2006-01-09, 22:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Silverhaze
Jag har en liten bit (ungefär en 0.4 eller 0.5). Jag vill veta vad det bästa sättet är att använda denna på för att bli så stenad som möjligt. Fast jag utesluter att blanda o röka den och att röka i bong eller vaporizer. Och även glastekniken. ( Finns nog inga alternativ kvar ) Men om ni kan ett sät så säg det.
PEACE

rök en holk? rulla en joint? , varför inte bong då?? bästa smidigaste sättet att röka upp din bit iaf, om du inte orkar göra en hink och inte ha en holk.
Citera
2006-01-09, 22:06
Medlem
MidgetHumpers avatar
rök rök rök! GO BONG!
Citera
2006-01-09, 23:12
Medlem
theleriums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrotherLouie
Om du eldar med glas över så slöser du ju ingenting men kanske inte slår lika bra som alla andra förslag (förutsatt att du har brunt vilket jag antar?)
varför skulle inte det slå lika bra? det kan ju inte vara stor skillnad
Citera
2006-01-10, 00:37
Bannlyst
Problemet är att jag inte orkar göra bong. Det var faktiskt det jag osså tänkte från början eftersom att det slår ju faktiskt bäst tycker jag.
Men nu har jag ju inte heller prövat vaporizer så ja kan inte bedöma det direkt. Men jag har inte tillgång till bong och jag orkar inte göra en.

Jag tänkte spacecake om jag äter hela själv. Men jag tror inte en 0,5 räcker ändå. Och ja det är brunt. Bra brunt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in