• 1
  • 2
2005-12-16, 22:28
Medlem
Har ett annalkande pissprov i januari. Vet ej exakt datum. Jag har nu bolmat stadigt (i princip dagligen) i ett och ett halvt år, utan något längre uppehåll. Den senaste månaden har jag skurit ner på missbruket stadigt. Höll mig i två veckor, rökte en helg, höll mig en till vecka, rökte på några dagar och nu idag har jag hållit mig i en 5 dagar. Det är väl lite drygt 2-3 veckor till mitt kissprov. Pga av att jag varit "oren" så länge kommer det dröja lång tid innan kisset blir rent? Hur lång tid har man att vänta på att det ska försvinna HELT ur pisset?

Är medveten om genvägar som askorbinsyra, bastu och c-vitamin brustabletter...

Kan jag röka några holkar nu eller måste jag chilla för att vara på den säkra sidan?
Citera
2005-12-16, 22:31
Medlem
toMishs avatar
FAQ
Citera
2005-12-16, 22:34
Medlem
Jag skulle definitivt chilla om det är stora problem för dig att åka fast. Man har ju hört historier om att restprodukter suttit i pisset i över en månad efter att man senast rökte, detta lär vara vid tillfällen då den berörde har rökt så mycket och länge som du. Jag skulle dessutom följa några av tipsen på Flashback om hur man blir ren snabbare, man kan aldrig vara säker nog.

Du skriver att du måste vara helt ren till provet, räcker det inte med att nivån är så pass låg att brott inte kan styrkas?
Citera
2005-12-16, 22:54
Medlem
antar det, men det är snarare ett personligt mål. Det ligger till såhär va jag har aldrig behövt gå på pissprov förut. Har aldrig åkt dit (varit nära, men alltid snackat mig ur det )
Nu är det så att min kära moder har tröttnat på min livstil Och hon hittade en knätch (för typ 3:e gången ) och sa NU jävlar, nu ska du på piss du behöver HJÄLP! och jag typ börjar köra den emotionella stilen och typ tårar ögonen och jag vill verkligen bli ren osv osv.

och vi kom fram till att i januari om jag är ren släpper hon misstankarna typ om mig. Problemet är att det psykologiska abset är förödande för mig och en fredagskväll som man sitter hemma och varken kan styra amfetamin eller röka holk gör mig närmast galen. Men det är bara att hålla ut i en månad SUCK! suCK suck SUCK JÄÄÄÄÄTTE SUCK! Därför vill jag bli "helt" ren. Tack för länkar och tips medmera!
Citera
2005-12-16, 23:04
Medlem
den_gula_hattens avatar
kolla på FAQ ja
Citera
2005-12-16, 23:09
Medlem
Sry jag är rätt ny här.... Vill inte bli bannad please tell me!
Citera
2005-12-16, 23:11
Medlem
BrunteVIs avatar
En onödig risk att röka nu tycker jag..
Citera
2005-12-16, 23:12
Medlem
den_gula_hattens avatar
Citera
2005-12-16, 23:17
Medlem
nu börjar det klarna. fick samma tillsägelse på en annan tråd. Brukar moderators typ banna folk då? jag ändrar bums! Tack
Citera
2005-12-16, 23:20
Medlem
BrunteVIs avatar
felpost.
Citera
2005-12-17, 00:35
Medlem
kanske är bäst. brunte please ta bort inlägget tidigare är du snäll....
Citera
2005-12-17, 02:35
Medlem
MsPa1nTs avatar
Ifall du är inte beroende av sakerna du nämner? isf kanske det kan vara bra att lyssna på din käre mor för jag antar att hon som dem alra flesta mödrar endast vill dig väl..

För att få dig ren så är det mycket vatten som gäller, kan ju dra en del C-vitaminer samt lite träning (joggning/snabbgång) för att få upp självförtroendet. Vad du än gör, Dont fall to the dark side och puffa upp en joppe under denna tid.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in