• 1
  • 2
2005-12-19, 15:05
Medlem
Marcantas avatar
Shit, jag vet att jag ska mönstra den 12:e januari. Och igår på bussen kom jag på frågan att tänk ifall dom kör pissprov? Min kompis trodde det.
Vet ni nåt om detta? så ifall jag ska chilla nu så att jag är ren på provet lr inte. kan jag dra andra droger under tiden lr kollar odm det med? jag har ingen aning så all information som ni kan bidra med är uppskattad. har ni mönstrat nyligen och kanske vet?
Citera
2005-12-19, 15:07
Medlem
Nirps avatar
Jag mönstrade i februari förra året, ingen som bad om ett pissprov. Har aldrig hört talas om någon som fått lämna varken pissprov eller blodprov på mönstringen utan någon speciell anledning.
Citera
2005-12-19, 15:12
Medlem
Salmons avatar
nej, du behöver inte oroa dig!

sen passar du på att berätta förl psykologen hur jobbigt dit liv är och att du behöver droger för att orka med osv osv... för du vill inte göra lumpen, det lovar jag dig
Citera
2005-12-19, 16:02
Medlem
Marcantas avatar
Okej men då känner jag mig lättad. Tackar. Men vadå jag trodde det var lite frivilligt att göra själva lumpen. Man behövde inte ifall man verkligen inte ville. hehe låter fett jobbigt.
Citera
2005-12-19, 16:13
Medlem
nej man behöver knappast pissa jag mönstrade förra året fett lugnt. Säg bara att du inte vill göra lumpen så lär du slippa.
Citera
2005-12-19, 16:31
Medlem
Tror, som andra sagt, inte att du behöver pissa.
Polaren sade till psykologen att han super alltid, röker cb och blahablaha för att få slippa lumpen, och det lyckades han med.

Om han senare får komplikationer för det han sagt är ju en annan sak.
Citera
2005-12-19, 16:35
Medlem
Nirps avatar
felpost
Citera
2005-12-19, 16:45
Medlem
knatchs avatar
hehe, dum som jag var när jag mönstrade för lite över ett år sedan så när hon kom till frågan om man rökt så svarade jag att jag testat, sen frågar tanten om jag kunde tänka mig att göra det igen, då sa jag att jag kanske kunde tänka mig det. Sen fick jag svaret: vi stödjer inte sådana tankar osv blabla så jag fick inte göra lumpen pga det:P hon skrev t.o.m det som anledningen, dock är det ju hemligstämplat och kan inte nås av någon utanför militären...
Citera
2005-12-19, 16:47
Bannlyst
Nej du behlver inte vara orolig.
Citera
2005-12-19, 16:55
Medlem
bläbläs avatar
Tja. Jag vill bara varna om att snacka öppet om sitt CB bruk för psykologen. Jag gjorde nämligen det och sedan förklarade psykologfittan att hon skulle koppla in soc (jag var under 18 vid tillfället). Som tur lyckades jag att slingra mig ur det hela, jag sa att jag ljugit för att slippa göra lumpen... och hon verkade tro mig så jag klarade mig. men det vart rätt svettigt...
Citera
2005-12-19, 17:25
Medlem
Mönstrade i sommras och kan som alla andra säga att man inte behöver ge dem något urin. Sen är det väll smartast att inte snacka om sitt CB bruk om man verkligen inte känner för att göra det.
Citera
2005-12-19, 23:15
Medlem
lyxhoras avatar
de kommer fixa sig
hoppas ja
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto